Dacht dat je dat misschien gelezen had. Ze hadden het over een kind dat meeging en ik was bang dat het een soort verkapte OUD-meet zou worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Cul Meet? sorry wacht ik weet niks van een meet.
Ah.quote:Gewoon div. post in het verleden hier.
We kunnen TJ ook grillenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dacht dat je dat misschien gelezen had. Ze hadden het over een kind dat meeging en ik was bang dat het een soort verkapte OUD-meet zou worden.
[..]
Ah.Ik maak wel eens flauwe geintjes, maar ik kan prima met kinderen. Ik val alleen niet in katzwijm bij het zien van een baby en ik hou er ook niet van om te lijden onder andermans gebrek aan opvoedingscapaciteiten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ohw trachitol vind ik altijd wel prettig. Strepsils zijn gewoon snoepjes...
Drambuie of een kruidenthee met een scheut sonnema dr door oude jenever werkt ook wel
Of een soort halve embryo's die enkel X of Y chromosomen bevatten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hooguit placenta's, van kippen bijvoorbeeld...
Ik slik geen eicellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of een soort halve embryo's die enkel X of Y chromosomen bevatten.
Ja, dat zeg je toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eicellen bevatten enkel X chromosomen
Sorry..............je wil honger lijden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We kunnen TJ ook grillenDan krijg je een soort spare-ribs
Gewoon genoeg mayonaise er bij, dan wordt het vanzelf voedzaam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry..............je wil honger lijden?
Nee, ik zeg enkel X OF Yquote:
Seperatorvlees. Kan je nog prima 1 of 2 frikandellen van je afhalen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sorry..............je wil honger lijden?
Je stottertquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi Rotterdam! Wat een kut-TT.
Pff, open er dan zelf een keer een.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi Rotterdam! Wat een kut-TT.
Is goed hoor, maar dan neem ik wel een pot mayo mee!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en ik maar denken dat we binnenkort op date gingen
Het opeten van TJ is wel praktisch. Maaltijd en tandenstoker in éénquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is goed hoor, maar dan neem ik wel een pot mayo mee!
geilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is goed hoor, maar dan neem ik wel een pot mayo mee!
Nergens voor nodig. Zie de reactie onder je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:49 schreef Isegrim het volgende:
Arme TJ.We moeten wat liever voor hem zijn.
Oh? Cool!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:52 schreef JJdJ1984 het volgende:
TJ? We winnen de oorlog ook wel zonder hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Oh? Cool!
@ Ise ja joh doe eens lief
Ik bedoelde de lippen waar je mee kust. Die andere was je toch niet echt onder de douchequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mijn lippen (waag het eens) net gewassen onder de douche, ga ik niet nog eens doen.
Mag ik toch hopen van wel ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lippen waar je mee kust. Die andere was je toch niet echt onder de douche
quote:
Nee, nu is het een stuk duidelijker:')quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik bedoelde het andersom eigenlijk. Dus: "Die was je neit onder de douche"
Nou, dat je niet de lippen bij je mond gaat staan wassen onder de douchequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, nu is het een stuk duidelijker:')
Nee dat niet neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou, dat je niet de lippen bij je mond gaat staan wassen onder de douche![]()
Beetje zeep er op enzo
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef junkiexp het volgende:
1 is trouwens zo te zien de vagina :
[ afbeelding ]
Interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |