ik vraag me af of je thuis wel aan je trekken komt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Дека просечната хулиган Ноу јазици не се во ред,
Zoals je misschien door had begint het weekend vandaag. De teller staat voor vandaag op 0. De extra-doordeweekse hebben we al opgemaaktquote:
Waarom heb je dan geen afspraak gemaakt? Ben je meteen aan de beurtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:03 schreef Isegrim het volgende:
Ik ging dus een paspoort aanvragen. Wachttijdindicatie was 25 minuten. In werkelijkheid waren het er 55.Ik vind het helemaal niet erg als ik 55 minuten moet wachten, maar zeg dan niet dat het er 25 zijn.
En wat ik ook niet helemaal snap is dat ik in minder dan drie minuten klaar was met mijn aanvraag, maar dat andere paspoortaanvragers (kun je zien aan de code van hun wachtrijnummertje) er soms wel een half uur over deden.
Omdat ik vandaag toevallig tijd had ervoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen afspraak gemaakt? Ben je meteen aan de beurt
De markt is zo'n beetje de enige plek voor echt vers groenvoerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:04 schreef junkiexp het volgende:
Krijg je he, bij de Lidl, Action en op de markt.
Allemaal paupervolk.
Ik niet! Ik niet!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou haast denken dat mensen hier een sociaal leven hebben
www.linuxiso.orgquote:Op zondag 24 januari 2010 02:50 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik niet! Ik niet!Ben bezig met een Server 2008 R2 installatie in VMware Workstation 7.0 welke niet echt wilt vlotten. Eerlijk gezegdt
quote:Op zondag 24 januari 2010 03:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Fuji Finepix F30 met zonnebril er voor.
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef junkiexp het volgende:
Die toko die er nu ziet vind ik trouwens niet echt heel bijzonder.
Ze hebben ook helemaal geen Surinaamse spullen, ik moest Roti platen hebbenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We zijn er één keer gaan snacken en dat was ronduit goor.Vette troep zonder smaak.
Ik ook nietquote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog nooit van TJ's kookkunsten mogen genieten.
Kookt 'ie überhaupt dan? Ik dacht dattie elke dag kapsalon at.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar als ik denk aan wat TJ kookt dan klinkt dat zoals jij het omschrijft
Nog nooit last gehad van de emballage automaten daar eigenlijk. Hooguit dat 1 van de 2 buiten gebruik is.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:03 schreef junkiexp het volgende:
Ik word gek van de emballage bij de grote Jumbo op zuid.
Altijd staat dat ding te piepen omdat die luie honden niet opgeruimd hebben, en dan sta je serieus soms 10 minuten te wachten nadat het 2-3 keer is omgeroepen.
Is wel een domper voor zo'n fijne winkel.
Die toko die er nu ziet vind ik trouwens niet echt heel bijzonder.
Tis meer een soort afhaalding ofzo.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ze hebben ook helemaal geen Surinaamse spullen, ik moest Roti platen hebben
Waarom problemen installeren?quote:Op maandag 25 januari 2010 00:57 schreef junkiexp het volgende:
Zo, Windows 7 probleem geïnstalleerd.
Eigenlijk moeten we in BUG een request doen voor een functie die rond 9:00 op maandagen "Maandagquote:
Hoezo? Maandag is ook voor 9.00 al kut hoor..quote:Op maandag 25 januari 2010 09:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we in BUG een request doen voor een functie die rond 9:00 op maandagen "Maandag" post.
True, maarja, om nou om middernacht al eenquote:Op maandag 25 januari 2010 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo? Maandag is ook voor 9.00 al kut hoor..
al paar weken niet op. Meest kookt mn pa hier thuisquote:Op zondag 24 januari 2010 23:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kookt 'ie überhaupt dan? Ik dacht dattie elke dag kapsalon at.
Alsof die geen kapsalon kan makenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
al paar weken niet op. Meest kookt mn pa hier thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |