Dan zou je er idd totaal een half uur over moeten doen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef Isegrim het volgende:
Wat raar is, want zo lang doet de stoptrein daar zelf niet over.
Bij mij gaat al het gewicht ergens anders in zittenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heej hij is hetzelfde gebouwd als ik
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij mij gaat al het gewicht ergens anders in zitten
Boekhouding is toch als je met je vingers je tenen raakt, zodat iemand je als een boek open kan vouwen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:35 schreef Alicey het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook verstand van boekhouding begrijp ik net...
Jij hebt er ook verstand van, hoor ik...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Boekhouding is toch als je met je vingers je tenen raakt, zodat iemand je als een boek open kan vouwen?
Precies, dat is ook wel een idee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is even wennen, maar eigenlijk wel erg prettig. De keren dat ik dan wel vlees eet, kan ik het ook meer waarderen. En met cashews (pijnboompitten zijn er ook erg lekker bij, cashews en pijnboompitten) is het wel een vullende maaltijd.
Bij de door mij genoemde wokmaaltijd kan je ook prima een stevige witvis (Bijv. victoriabaars) gebruiken. Gewoon je vriendin wijsmaken dat je het korstje van de vissticks hebt gesnedenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Precies, dat is ook wel een idee.
Vlees is toch wel veruit hetgeen wat voor mij het beste vult.
Maar ik zal het eens proberen, vanavond en morgenavond eet ik alleen.
Mijn vriendin lust trouwens geen vis ( ja, vissticks), dus er moest ook maar eens een visje gebakken worden
.
Vis is ook goed voor je.
Dat was niet precies wat ze wilde weten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Boekhouding is toch als je met je vingers je tenen raakt, zodat iemand je als een boek open kan vouwen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet precies wat ze wilde weten.
waar werd je dan mee lastg gevallen, mijn hartje?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was niet precies wat ze wilde weten.
Op welke rekening alle dingen die ik de afgelopen weken heb besteld geboekt moeten worden, "want we willen het niet meer op algemene kantoorkosten boeken". Sja...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef SingleCoil het volgende:
waar werd je dan mee lastg gevallen, mijn hartje?
Past ook veel meer bij het karakter van het dorp hier. Wel altijd leuk, in de lentequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Schapenhouden lijkt mij dan weer leuker dan boekhouden.
Ja, zodra wegen geblokkeerd worden door boeken is echt het einde zoek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Past ook veel meer bij het karakter van het dorp hier. Wel altijd leuk, in de lentelammetjes
en provinciale wegen die geblokkeerd worden door schaapjes.
Gegrilde lamskoteletjes van zuiglam, in een honing-thijm dressing, met een lekkere bourgogne...hmmm...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Past ook veel meer bij het karakter van het dorp hier. Wel altijd leuk, in de lentelammetjes
en provinciale wegen die geblokkeerd worden door schaapjes.
Oftewel, het verzoek of ik er volgende keer stiekem eentje in de kofferbak douw?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Gegrilde lamskoteletjes van zuiglam, in een honing-thijm dressing, met een lekkere bourgogne...hmmm...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"in de kofferbak douwen", * LeeHarveyOswald zet hem in het boekje voor semi-subtiele oneerbare voorstellen.
Jullie hebben toch een tuin waar zo'n lammetje perfect het gras kort kan houden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zou me geen raad weten als je ineens voor de deur stond met zo'n beest. Ik vind lammetjes vooral in de karbonadevorm OK, niet in de wollige uitvoering
we hebben geen grasquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een tuin waar zo'n lammetje perfect het gras kort kan houden?
ah, vandaar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaar dat er geen lammetjes lopen, vind je het heel gek?
Zijn jullie getrouwd stiekem?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef SingleCoil het volgende:
...en mijn vrouw doet nooit semi-subtiele oneerbare voorstellen. Mijn vrouw is vrij direct.
ja vertel eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwen?![]()
k heb in feb een week, in mei een week en natuurlijk 3 weken in juliquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jij geluksvogel![]()
Ik heb 1 week in juli, twee weken in augustus en een week in aprilnog 4 weken in te plannen
*phew*quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...dat zouden we nooit doen zonder het eerst aan jou te vragen
Eerst een ring.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij trouwen?![]()
Ik zou zeggen: Heb je wel eens een dreun gehad?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Toek" is eigenlijk maar een aparte bijnaam. Hoe kom je er aan?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zoals die vieze harige vent in "Bij ons in de BV" had?
Ah, het is een verbastering van tokkie? Tokkie, toekkie, toek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Heb je wel eens een dreun gehad?
Ik zou zeggen: wees welkom en let niet op mijn onopgevoede stadsgenoten die het blijkbaar niet nodig vinden om een nieuweling welkom te heten.quote:
nee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, het is een verbastering van tokkie? Tokkie, toekkie, toek?
Ah. Ik had er ook al aan zitten denken dat het het geluid is van de knop die hij omzet op zn werk. Om het groene lampje aan en uit te doen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO loop eens tegen een lantaarnpaal. Het geluid wat je dan hoort is de bijnaam van TJ
Het ding is ideaal. Werkt perfect. En is in rotterdam nog goedkoper ook (gemiddeld 1%, maar tochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:50 schreef TJDoornbos het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepa(...)%20niet%20afschaffen
De kamer denkt eens zinnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |