te veel op te noemenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zit maar een beetje te dollen.
Wat is je favo MJ nummer?
Waarom afgeschoten? Omdat het niet echt z'n debuutalbum is?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef Shitney-returns het volgende:
Hihi, ik zie hier in de topiclijst staan "beste debuutalbum ooit?"
Ik dacht automatisch: duh, da's Off the Wall natuurlijk. Of zou ik afgeschoten worden als ik dat daar zou melden?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef Shitney-returns het volgende:
Poehee, Robijn, daar vraag je me wat. Ik heb Invincible en BOTDF pas na zijn dood ontdekt, en dat zijn nu wel zo'n beetje mijn lievelingsalbums, dus ik ben wat gekleurd.
Ik kan twee top 10's maken. Eentje van beste Michael Jackson nummers ooit (en in mijn optiek zelfs beste nummers uit de muziekgeschiedenis) en eentje van mijn eigen lievelingsnummers. Die zijn namelijk niet per se hetzelfde, er zijn een aantal nummers die gewoon objectief bekeken zijn beste werk zijn, maar die ik zelf om verschillende redenen niet zo leuk vind (bijvoorbeeld omdat ik ze te vaak heb gehoord, zoals Thriller en Ben).
Top 10 beste Michael Jackson nummers
10. We are the World
9. Ben
8. Stranger in Moscow
7. Beat It
6 Is it Scary
5 Morphine
4. Man in the Mirror
3. Thriller
2. Off the Wall (het hele album)
1. Billie Jean
Top 10 lievelingsnummers
10. Jam
9. Music & Me
8. Lady in my Life
7. Butterflies
6. The way you make me feel/ Man in the Mirror (grammy's 88 versie)
5. Will you be there
4. Dirty Diana
3. Wanna be startin' something
2. They don't care about us
1. Keep the Faith
Leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef Rnnz het volgende:
Oeh dat is een lastige. Human Nature komt sowieso erg hoog te staan. Ik zal er eens over nadenken.
ja hoor dan ben ik over een week nog niet klaar met nadenkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
Bedenk me net, dat het leuker is het te scheiden.
Dus: top tien Jackson5
top tien Jacksons
top tien MJ solo
Ikzelf moet nog nadenken.![]()
Die mogen er bij mij ook bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:28 schreef Rnnz het volgende:
Jackson 5:
Darling Dear
Who's Loving You
Kleine Mike:
When I Come Of Age
One Day In Your Life
Music and Me
Just A Little Bit Of You
Got To Be There
I Wanna Be Where You Are
Ain't No Sunshine
Ben
My Girl
With A Child's Heart
Jacksons:
That's What You Get For Being Polite
Lovely One
Heartbreak Hotel
Time Waits for No One
Things I Do For You
http://www.filestube.com/search.html?q=destiny+tour+amsterdam+download&select=All dit misschien?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik ontdekte gister op youtube de audio van het Destiny concert in Amsterdam, weet iemand of en waar ik het hele bestand van dat concert kan downloaden? Of heeft iemand van jullie dat toevallig? Kwaliteit was echt goed namelijk.
Mooi, heb je een foto ervan? Ik ga als MJ in Beat It kostuum, heb t-shirt ook binnen alleen nog zwarte schoenen vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
http://www.filestube.com/search.html?q=destiny+tour+amsterdam+download&select=All dit misschien?
Weet alleen niet of het slechts audio is, of dat er ook beeld bij zit.
Heb btw een Billie Jean jack gekocht voor carnaval
Rnnz speelt gitaarquote:Op zondag 17 januari 2010 16:31 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand toevallig de chords van Time Waits For No One?
En piano.quote:
Nice! Kan je ook Earth Song spelen op de piano? Lijkt wel wel vet als je dat kan!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En piano.Stoer hè.
![]()
Nee maar even serieus. Je kunt haast alles vinden op het Internet, maar als het om bladmuziek gaat...![]()
Ik heb hem nog niet binnen, levertijd was ongeveer 2 weken.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Mooi, heb je een foto ervan? Ik ga als MJ in Beat It kostuum, heb t-shirt ook binnen alleen nog zwarte schoenen vinden
Dat nummer is volgens mij niet zo moeilijk op de toetsen. Daar heb ik dan wel weer bladmuziek van liggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nice! Kan je ook Earth Song spelen op de piano? Lijkt wel wel vet als je dat kan!
quote:
Daar is wel wat van te vinden hoor...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En piano.Stoer hè.
![]()
Nee maar even serieus. Je kunt haast alles vinden op het Internet, maar als het om bladmuziek gaat...![]()
Ik zal es kijken wat ik aan bladmuziek heb....quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef Rnnz het volgende:
Oh ja, dat wel.. ik heb hier ook gigabytes aan bladmuziek.Maar als het dan om zo'n nummer als Time Waits For No One gaat niet. Van Michael heb ik zo'n beetje al z'n hits + het Invincible album, maar van de Jacksons heb ik volgens mij alleen Can You Feel It. De bekende J5 / Jacksons nummers zijn ook nog wel te vinden, maar verder..
Ik ga er ook niet uit dat ik je kan helpen, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je veel van de Jacksons hebt, maar bedankt voor het zoeken.
Die tweedequote:Op maandag 18 januari 2010 02:29 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vermaken zich ook welquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Deze was hier nog niet gepost zo te zien?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_kazerne.html
Zo, die kan wel dansenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Deze was hier nog niet gepost zo te zien?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_kazerne.html
Oh goed dat je het zegt, zal vannacht de herhaling even kijken ....quote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Net bij DWDD dansten Matthijs van Nieuwkerk en Timor op Why You Wanna Trip on Me. Matthijs greep zelfs in z'n kruis.
Ach ja, hoe hypocriet het ook mag zijn, ik denk dat die kinderen voor Michael's dood nog nooit van hem hadden gehoord of vaag wisten wie hij was. Alleen maar leuk dat ze zich hebben geïnteresseerd in zijn muziek. Ze moeten er alleen niet te koop mee gaan staan bij Kwalbert Verlindequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:48 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb het over al dat grut wat nu mee doet met My Name Is Michael.
Wanneer ben je fan geworden van Michael Jackson?
- 'Ehh, eigenlijk pas na z'n dood.... :$'
Schaamteloos van die kinderenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Is dat zo? Er is in dit topic slechts 1 fan bijgekomen en die had mijn oma kunnen zijn.
quote:
Smilequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:13 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe heet dat nr van charly chaplin die hij zingt
(tvp)quote:
Ik oordeel ook niet, ik constateer alleen de feiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dat ben. Is toch juist leuk, fans van alle leeftijden.
Dat is juist wat alle groten gemeen hebben.
Dat heb ik gezien, maar dat jochie was 7.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:48 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb het over al dat grut wat nu mee doet met My Name Is Michael.
Wanneer ben je fan geworden van Michael Jackson?
- 'Ehh, eigenlijk pas na z'n dood.... :$'
Dat viel wel mee....quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:42 schreef DrDentz het volgende:
En maakt Albert ook zijn gebruikelijke Boulevard-grapjes tegen die kinderen? Bijvoorbeeld tegen dat jochie Michael had jou ook heel erg leuk gevonden dat weet ik zeker muahahaha
Ja vreemd hè Erik! Hij versprak zich duidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef erik666 het volgende:
Ik heb even terug gekeken naar "de wereld draait door" , en Timor zegt inderdaad " toen de film af was ".
Ja dat is toch vreemd.
Is toch ook geen geheim? Waarom zouden ze anders alles filmen en dansers interviewen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja vreemd hè Erik! Hij versprak zich duidelijk.
Die film heeft gewoon altijd al in de planning gezeten, ga daar maar van uit ...
tvpquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nu de 1080P Blu-ray aan het downloaden van This Is IT
Makkelijkste manier om er aan te komen is:
Bit Che downloaden
This is it intypen
Dan is het degene van 8 gb.
Nee, volgens mij niet. Het was enkel opgenomen voor Michaels privécollectie. Weet zeker dat dat gezegd is door iemand van de productie, maar of het Ortega was weet ik niet zeker meer, ben aan het zoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Rnnz het volgende:
Het zou toch ook sowieso uitgebracht worden? :s
Volgens www.michaeljackson.com komt This is it uit op Blue Ray en DvD op 26 januari.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Braddie het volgende:
Klopt, Volgende maand, maar ik heb sinds vrijdag een Full HD LG dus ik wil alvast kijken hoe full HD materiaal er uit ziet van Jackson!
Word daar niet eerst amerika mee bedoeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens www.michaeljackson.com komt This is it uit op Blue Ray en DvD op 26 januari.
Mja, staat er niet bij. Alleen "Album available everywhere"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Word daar niet eerst amerika mee bedoeld?
Nee, de cd is toch allang uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Braddie het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mja, staat er niet bij. Alleen "Album available everywhere"
Maar idd, bij bol.com is ie beschikbaar vanaf 22 februari pas.
Ach, we wachten wel weer af.
[/quot"
"Album"
is dat niet toevallig de cd??
Ja dat klopt Robijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef Robijn48 het volgende:
Meen dat Ortega gezegd heeft dat het gefilmd werd omdat Michael dat wilde, voor zijn privécollectie.
Hahaha, soms moet ik om je lachen hoor Piep. Echt, dit is ook weer zo ver gezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja dat klopt Robijn.
Er is naar buiten gebracht dat de film er kwam omdat de concerten niet doorgingen en de fans dan toch nog iets moois kregen te zien.
Dat alles in superkwaliteit was opgenomen was toch eigenlijk al een indicatie dat dit niet alleen voor Michael's archief zou zijn.
Ik denk dat de film altijd al in de planning heeft gezeten. Michael's naam staat ook op de aftiteling als director (of iets anders, dat weet ik niet meer precies, zou ik even moeten nakijken dan).
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef Rnnz het volgende:
Wat is daar nou zo raar aan dat het in superkwaliteit is opgenomen?
La La La La La La La La La La means, I love youuuuuuu (L) Dat accent wat ie opzet.![]()
Ja Piepie, ben het met je eens,Timor versprak zich, zo kwam het op mij ook over.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja vreemd hè Erik! Hij versprak zich duidelijk.
Die film heeft gewoon altijd al in de planning gezeten, ga daar maar van uit ...
Mij vergaat het lachen inmiddels, maar goed ik heb engelengeduld dat scheelt. Denk nou eens na, dit heeft niets met de hoax te maken, maar met vals voorlichten van het publiek, pfff. De wereld zit niet zo mooi in elkaar als veel mensen denken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahaha, soms moet ik om je lachen hoor Piep. Echt, dit is ook weer zo ver gezocht.
Er valt met de tegenwoordige techniek niks anders op te nemen dan superkwaliteit. Je denkt toch niet dat Michael het voor minder doet? Rehearsals of niet.
En dat Michael als director afgetiteld staat, is toch logisch, want dat was hij samen met Ortega.
En waarom zou men dan het publiek vals hebben willen voorlichten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
[..]
Mij vergaat het lachen inmiddels, maar goed ik heb engelengeduld dat scheelt. Denk nou eens na, dit heeft niets met de hoax te maken, maar met vals voorlichten van het publiek, pfff. De wereld zit niet zo mooi in elkaar als veel mensen denken.
Manipulatie heet zoiets.
Kenny Ortega zou de film hebben gemaakt NA Michael's dood, zo werd het aan het publiek voorgespiegeld. Dus iemand die dood is staat op de aftiteling, wat dus bewijst dat Michael het ook als film heeft bedoeld.
Duidelijker kan ik het echt niet uitleggen.
Ach ja en zo wordt de lijst met mensen die zich verspreken langer en langer ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef erik666 het volgende:
[..]
Ja Piepie, ben het met je eens,Timor versprak zich, zo kwam het op mij ook over.
Moet er bij zeggen dat ik gisteravond naar de WDD heb gekeken, en het me toen niet op was gevallen.
Weet ik veel ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En waarom zou men dan het publiek vals hebben willen voorlichten?
Ik weet het niet hoor...dan ook niet iemand beschuldigen van manipulatie, lijkt me, als je er nog niet over na hebt gedacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Weet ik veel ....Misschien als mensen hoorden dat er naast de concerten ook een film kwam er minder kaartjes verkocht zouden worden?????? Ik doe maar een gooi hoor want hierover heb ik nog niet echt nagedacht. Alles ik alle antwoorden had was het simpel ....
Dat laatste valt wel mee hoor, dat maken jullie ervan ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Piepie je moet niet blindelings in iedere PR-tactiek trappen. Een film die niet bedoeld was als film maar gemaakt van 'toevallige' opnames trekt meer bezoekers. Net als de Jacksons die met een 'spectaculair' einde komen aan het eind van de aflevering. Je kunt wel aanvoelen dat dat niets wordt, maar jij leeft er helemaal naar toe en komt bedrogen uit.
Ik heb toch antwoord gegeven, lees even terug. Je bent nogal hyper!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef Robijn48 het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee hoor, dat maken jullie ervan ....![]()
Verder klopt het wat je zegt, maar het blijft bedrog, hoe je het ook went of keert.
De planning was natuurlijk eerst de concerten en als toetje de film.
Case closed?
Dit is een discussieforum he? En omdat alles rond MJ mij interesseert en ik hier toch vaak te vinden ben, zal ik het erop wagen.
Laat het dan ook case closed zijn. Maar nee, elke keer kom je weer met speculaties, wantrouwen, dingen die je beweert, en als er dan gevraagd wordt: waarom zouden ze dan....dan weet je geen antwoord. Alsjeblieft.
Dit was je antwoord:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb toch antwoord gegeven, lees even terug. Je bent nogal hyper!
Ik weet echt niet wat er verder nog over te zeggen is, alles is toch gezegd nu.
Als ik door ga krijg ik weer de wind van voren, terwijl het geen h ....-onderwerp is, maar dat maak jij er weer van kennelijk. Als ik even niet reageer komt dat omdat ik nu ga bankhangen ....
Als je verdachtmakingen niet kan staven, moet je ook niet verdacht maken, piep.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef piepie het volgende:
Wat zou het leven toch simpel zijn als we overal alle antwoorden op hadden.
Het zou een aards paradijs zijn, volkomen volmaakte wereld dus.
Lijkt mij ook beter Robijn als wij niet meer in discussie gaan, want dat werkt niet ...
Zucht, steun, kreun. Wat nou verdachtmakingen? Gewoon feiten. De mannen hier snappen het wel, die hebben het over marketingstrategieën en PR, en dat klopt ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je verdachtmakingen niet kan staven, moet je ook niet verdacht maken, piep.
En idd., dat werkt niet.
Wel hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:51 schreef Robijn48 het volgende:
Wat is het hier stil..?
[ afbeelding ]
quote:Heidi Montag Compares Album to Thriller
Heidi Montag either has an extremely high opinion of herself, or goes home and laughs with Spencer Pratt about all the absurd stuff they say in interviews for fun.
In a recent interview with Entertainment Weekly, she claimed her debut album is as good as Michael Jackson's Thriller. As in the single best selling album ever.
A portion of the magazine's Q&A with Heidi Montag is below ...
Q: Why did it take three years to put this album together?
Heidi Montag: Well, I did it independently. If you look back throughout history it used to take that long to put albums together. Now it’s more manufactured.
I really wanted to take my time, and every song means so much to me. Every song was a true journey. I had to track down the songs myself, because it was just Spencer and I doing it independently. We really took our time with every process.
I wanted it to be back to the Thriller days, to that kind of sound. It’s timeless music, so whenever it comes out was the right timing.
Q: Do you think Superficial holds up against something like Thriller?
Heidi Montag: I definitely do. I think people might not see it now, because it’s my first album coming out. But I’ve spent as much time – maybe more – than Thriller.
Tito's vrouw is een jaar of wat geleden overleden, zij is de moeder van de jongens van 3T.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef erik666 het volgende:
Ik vind Jacky de leukste. Hoe zit het trouwens met het jongste broertje Randy, wat doet hij in het dagelijkse leven?. En is Tito gescheiden, omdat de vrouw die nu gisteravond te zien was als zijn vriendin werd voorgesteld.
Zou wel willen dat Tito die vieze dingen bij zijn neus liet weghalen, wordt er misselijk van.
Jah, ik volg het trouw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Janena het volgende:
Iemand the Jacksons Dynasty nog gezien?
Tito is tof.
Het is daarna een grote topper geworden, maar bij mij staat ie ook niet in de top tien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog wel een oude Rolling Stone review gelezen, dit keer over het Bad-album.
The filler – "Speed Demon," "Dirty Diana," arguably "Liberian Girl"
Hoe durven ze, Dirty Diana filler noemen.
Ik las dat hij werkte als automonteurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jah, ik volg het trouw.
Tito, Jackie, Marlon![]()
Randy zit in zaken, heb ik ergens gelezen.
Ow, veel is er ook niet over bekend, beetje vaag allemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik las dat hij werkte als automonteur
Ach, Smooth Criminal werd in eerste instantie ook niet op de final cut geplaatst. Sommige tracks vallen nog wel eens een stuk beter uit, dan ze dachten. Misschien was Dirty Diana ook wel een filler, maar kwam het uiteindelijk wel goed uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog wel een oude Rolling Stone review gelezen, dit keer over het Bad-album.
The filler – "Speed Demon," "Dirty Diana," arguably "Liberian Girl"
Hoe durven ze, Dirty Diana filler noemen.
Die heb het hoog in de bol zittenquote:
even googelen en je weet het ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ow, veel is er ook niet over bekend, beetje vaag allemaal.
Wie heeft het verlossende antwoord, wie weet wat Randy doet op et moment?
Ja, hehe, wiki is het eerste waar ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef piepie het volgende:
[..]
even googelen en je weet het ...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Jackson_(musician)
Als de info nog klopt dat heeft hij sinds 1998 zijn eigen record-label.
Maar er staat ook: actieve jaren 1971-2001, dus misschien doet hij wel niets meer en is hij "binnen".
quote:Terwijl Michael Jackson een miljoenenschuld met zich meesleept, zijn zijn broers nóg slechter af. De leden van de eens wereldwijd succesvolle popgroep Jackson Five zitten aan de grond. Eén van hen slijt zijn dagen met vakken vullen en twee wonen noodgedwongen weer thuis. Geen wonder dat ze op een reünie hopen.
Jackie (56) moest weer bij pa en ma Jackson intrekken nadat de stekker uit zijn internetkledingbedrijf ging. Ook 54-jarige broer Jermaine woont nog bij zijn ouders, maar wisselt zijn slaapplaats af met bezoeken aan zijn vriendin. Hij heeft, naar verluidt, een belastingschuld van ruim twee miljoen. En geen werk. Marlon (51) werkt in een supermarkt als vakkenvuller en woont met zijn vrouw in een motel. Tito van 55 is nog wel met muziek bezig: hij is te boeken voor 150 euro per avond. Broer Randy, die in 1980 de plek van Jermaine innam, is nu automonteur. Dan doen de Jackson-zussen het toch beter. De zingende Janet gaat het voor de wind, LaToya heeft een rijke man aan de haak geslagen, net als zus Rebbie.
De mannen, die meer dan honderd miljoen platen verkochten, hopen op een reünie om hun bankrekening en carrière nieuw leven in te blazen. Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
quote:Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
Vreemd artikel dit, vast van een roddelblad of zo.quote:
Hier wel mee eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
[..]
Vreemd artikel dit, vast van een roddelblad of zo.
Jermaine is getrouwd en heeft een prachtig huis zag ik in die serie van ze. Verder rijden ze in dure auto's en komen niet over of ze aan de grond zitten.
Ja hier is dat bovenstaande artikel blijkbaar vandaan. Komt dat van de New York Times?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
http://www.nypost.com/p/n(...)61F123EB99A888450993
Nee het in de New York Post en die nemen we dus ook maar niet meer als serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja hier is dat bovenstaande artikel blijkbaar vandaan. Komt dat van de New York Times?
Artikel is van 2008...ze lijken het nu zoveel beter te doen.
Ja, dacht al zoietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee het in de New York Post en die nemen we dus ook maar niet meer als serieus.
Kijk maar op wikipedia (vergelijkbaar met de engelse SUN)
http://nl.wikipedia.org/wiki/New_York_Post
Nah, er staat op wiki duidelijk dat het een roddeltoestand geworden is, dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze brengen het sensationeel maar feitelijk moeten die artikelen altijd wel kloppen. Anders geef je zo'n Jackson clan ook een gelegenheid om terug te slaan in de claim-cultuur van Amerika.
Ik kan ook op wiki zetten dat het een betrouwbare krant is hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, er staat op wiki duidelijk dat het een roddeltoestand geworden is, dus.
Nou ja, mooi voorbeeld van hoe onduidelijk dingen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kan ook op wiki zetten dat het een betrouwbare krant is hoor.
Vind je? Dan hebben alle beroemdheden een dagtaak daaraan met al die onzinverhalen die er over ze worden geschreven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze brengen het sensationeel maar feitelijk moeten die artikelen altijd wel kloppen. Anders geef je zo'n Jackson clan ook een gelegenheid om terug te slaan in de claim-cultuur van Amerika.
Nah, wat ie ook doet, wilde het even weten want valt natuurlijk op dat hij niet meedoet met de serie en concerten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef piepie het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat Michael in een interview over zijn broers iets zei en over een van hen dat die alleen maar met auto's bezig was, sleutelen dus bedoelde hij.
Dan had hij het dus waarschijnlijk over Randy. Michael deed er nogal lacherig over ...
Ik vind de foto vooral mooi!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef piepie het volgende:
Met sleutelen dus ....![]()
Deze vind ik erg grappig:
[ afbeelding ]
Deze heb ik idd. nog niet gezien, mooi weer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef piepie het volgende:
Er is ook een mysterieuze foto van Michael opgedoken:
[ afbeelding ]
inderdaad ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze heb ik idd. nog niet gezien, mooi weer.
Ja dat wel.quote:
Whahaahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Ik had verzuimd te vertellen dat degene die hem op Flicr had geplaats vermeldde dat de foto op 2 januari 2010 was gemaakt ....![]()
Neeeeee, zelfs ik trap daar niet in .....
Lieve snuit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Michael op zijn mooist (L)
Niet oordelen. IJdelheid is één van de zeven hoofdzonden en Michael was zondeloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
Nou ja, hoe dan ook, hij was erg fotogeniek. En ijdel, erg ijdel...............
Nee...zelfs Michael was niet foutloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet oordelen. IJdelheid is één van de zeven hoofdzonden en Michael was zondeloos.
Wrom?quote:
Who is it beste nummer van Dangerous? Nou ja, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister nu Dangerous en vroeg het me gewoon af, nadat ik het hier vroeg ging ik zelf op zoek naar het antwoord.
Nu Who Is It, vind ik het beste nummer eigenlijk.
ik ook stiekemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu Who Is It, vind ik het beste nummer eigenlijk.
Tss...echt waar. Uit ruimtegebrek wellicht?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ook mooi. Will You Be There nu.. hier heeft het tenminste het orkestrale begin. Dat is op latere cd's als Number Ones helemaal weggeknipt.
Zo, idd zeg..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Nja dat zijn de 'radio edits' he. Ook props voor Teddy Riley die als 23-jarige blaag dit album produceerde.
hihiquote:
Oh ik dacht van wel, daarom bleef ik weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Robijn48 het volgende:
Trouwens piepie, ik lachte je net niet uit hoor, ik moest OM je lachen, das een verschil.
Ja, maar we zouden toch de dingen apart houden? Ik bedoel, als dat hoax gerelateerd is, heb je daar toch dat BNW forum voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef piepie het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel, daarom bleef ik weg.
(nee hoor geintje, ik ging tv kijken ....)
In BNW heb ik wel een leuke geplaatst die ik hier niet durfde met oog op jouw eventuele reactie ...
Ik geloof je niet, gniffelquote:Op zondag 24 januari 2010 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb dat ook geregeld, dat ik dingen niet durf te plaatsen met het oog op Robijn's eventuele reactie.
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, maar we zouden toch de dingen apart houden? Ik bedoel, als dat hoax gerelateerd is, heb je daar toch dat BNX BNW forum voor.
En verder ben ik hartstikke lief
quote:
Alles wat Jermaine zegt neem ik met een hele grote korrel zoutquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Rnnz het volgende:
http://hln.be/hln/nl/1311(...)slim-te-worden.dhtml
Jermaine toch.... op de een of andere manier staat me dit bericht totaal niet aan.
Alles watr zijn familie zegt en vooral nu willen er weer geld uitslaan die vader ook enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alles wat Jermaine zegt neem ik met een hele grote korrel zout
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef Rnnz het volgende:
Dit had ie vaker moeten doen, lekker op een stoel zitten zingen.
Zelfs zittend op een stoel kan hij een wereldperformance neerzetten. Een klasse apart.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik kwam een leuke video tegen over zijn vocal range. Misschien interessant voor mensen die zelf zingen.
Deze video is trouwens beter:
WAUW!! Kippevelquote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef glashalfvol het volgende:
[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOE VET !!
Michael had inderdaad een geweldige range wat vaak wordt onderschat imo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik kwam een leuke video tegen over zijn vocal range. Misschien interessant voor mensen die zelf zingen.
Deze video is trouwens beter:
Truth, maar had ie ook vaker moeten showen live. Dus beetje eigen schuld. Helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Michael had inderdaad een geweldige range wat vaak wordt onderschat imo.![]()
@ Gevangenis filmpje.
Maar waarom post je dat filmpje in het 'slechte muzieksmaak' topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef Zapato het volgende:
[..]
Truth, maar had ie ook vaker moeten showen live. Dus beetje eigen schuld. Helaas
Klopt, maar hij stond onder mn ctrl-v, ik dacht ik post eens wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom post je dat filmpje in het 'slechte muzieksmaak' topic?Niets slechts aan.
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef Rnnz het volgende:
Mhaw, hij heeft het ook best vaak laten zien live maar dat is dan vooral vanaf 1971 - 1988. Daarna ging het inderdaad bergafwaarts, maar dat kwam ook omdat z'n stemkwaliteit gewoon achteruit ging.
Bij This Is It was ik blij verrast dat ie nog een stem had eerlijk gezegd(en wat voor een).
Ho ho, vergeet de uithaal voor Elizabeth Taylor niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.
Je trollt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet de uithaal voor Elizabeth Taylor niet.
En zelfs toen had ie al laryngitis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.
Ik bedoel live inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Alleen als je vindt dat studio opnames niet tellen? Of zouden ze dan meerdere uithalen aan elkaar geplakt hebben? Dat geloof ik.
Nee, maar het lijkt me wel dat je daar een flinke tijd last van kunt hebben. Vooral als je aan het touren bent en je haast elke dag moet optreden. En aangezien Mikey nooit echt op z'n gezondheid heeft gelet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
En die langrytis, ja, das niet 24/7 toch?
Zeker, maar 93 kwam ie net uit de afkickkliniek toch, was ie weer helemaal op krachten. Fantastische versie overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me wel dat je daar een flinke tijd last van kunt hebben. Vooral als je aan het touren bent en je haast elke dag moet optreden. En aangezien Mikey nooit echt op z'n gezondheid heeft gelet.
Heel vet dit!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef glashalfvol het volgende:
[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOE VET !!
Zeker vet! Vet dat Travis het wil doen en dat die dansers er allemaal zin in hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Zodra die reclame komt wend ik mijn hoofd af of zap door.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net in een reclame van My Name is Michael beelden van de Thriller en Bad video die nagedaan werden door dansers, in welke aflevering waren deze te zien en waar kan ik ze terugzien?
Ik denk dat het de laatste aflevering was, aflevering drie dus. Ik heb die namelijk niet gezien en in de vorige afleveringen was dat volgens mij niet. Je kan het terug kijken op http://www.rtl.nl/components/programma/michael/index_video.xmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net in een reclame van My Name is Michael beelden van de Thriller en Bad video die nagedaan werden door dansers, in welke aflevering waren deze te zien en waar kan ik ze terugzien?
Dat ook nog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat het de laatste aflevering was, aflevering drie dus. Ik heb die namelijk niet gezien en in de vorige afleveringen was dat volgens mij niet. Je kan het terug kijken op http://www.rtl.nl/components/programma/michael/index_video.xml
Tegenwoordig moet je er voor betalen
Ik ben niet zo van de gedichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef piepie het volgende:
Niemand een reactie op die prachtige Planet Earth Poem van Michael? ....
Nice! Doet me echt weer denken aan HIStoryquote:
Stel je voor dat we deze foto's zagen vóór zijn dood. Dan leek het erop alsof we minimaal de HIStory Tour zouden gaan beleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nice! Doet me echt weer denken aan HIStory
Zijn spreekstem vind ik net zo mooi als zijn zangstemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef piepie het volgende:
Niemand een reactie op die prachtige Planet Earth Poem van Michael? ....
Ja...met een ouder gezicht. (tuurlijk) Want al die oplappingen kunnen dat toch niet verbloemen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat we deze foto's zagen vóór zijn dood. Dan leek het erop alsof we minimaal de HIStory Tour zouden gaan beleven.
Maar zo'n beetje de enige foto van de rehearsals die we te zien kregen toen alles nog in de planning zat was deze. Dan ziet 'ie er hierboven toch stoerder uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja...met een ouder gezicht. (tuurlijk) Want al die oplappingen kunnen dat toch niet verbloemen...
Zeker! De curls waren weer terug, en de pruik (?) in de kast gegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zo'n beetje de enige foto van de rehearsals die we te zien kregen toen alles nog in de planning zat was deze. Dan ziet 'ie er hierboven toch stoerder uit.
Hahahaa, ik dacht nét hetzelfde...gaat nergens meer over. Wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik volg het hoax topic niet meer.Het gaat nu over New World Order, Satan en brainwashing. Was Michael een demon?
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik volg het hoax topic niet meer.Het gaat nu over New World Order, Satan en brainwashing. Was Michael een demon?
See for yourself...het valt niet eens uit te leggen....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezen
Ja ik neem aan dat hij dat wel zelf heeft geschreven ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zijn spreekstem vind ik net zo mooi als zijn zangstem![]()
Heeft hij dit gedicht trouwens zelf geschreven of? En wanneer?
Ik heb de site bekeken, bevalt me wel.
Haha, Piepie heeft 24 uur per dag extra nodig om te begrijpen wat die NWO allemaal inhoudt ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Piepie legt het zo wel even uit zodat ik als simpele ziel ook weer snap waarover het gaat en of hij nog leeft of niet.
Ja ik zag dat ook, ik ken maar 0,01% van fok en dat is hier en show ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat is inherent aan een BNW-topic, de New World Order is daar erg populair.
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezen
Die eerste foto is wegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Robijn48 het volgende:
Hier zie je zijn gezicht goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het vandaag eens even lezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.
Je hebt geen goede link geplaatstquote:
. Laat ze joh, ik vind het zeer interessant en er zit er kern van waarheid in.... Ookal is 90% onzin... Het overige zou best kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_zijn_terug_.html
Doen, perfect voor als je je verveelt. Onze piep is het toonbeeld van realiteitszin vergeleken met wat daar rondloopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga het vandaag eens even lezen
Nah...heb precies hetzelfde gedaan als altijd. Strange, maar never mind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt geen goede link geplaatst
Kern van waarheid? De enige werkelijkheid die er is is dat Michael doodverklaard is, er homicide op zijn overlijdensakte is geschreven en dat Murray wel of niet vervolgd gaat worden. De rest is onzin. 100 procent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
. Laat ze joh, ik vind het zeer interessant en er zit er kern van waarheid in.... Ookal is 90% onzin... Het overige zou best kunnen
onzin, geloof nooit alles wat je voorgeschoteld krijgt Robijn, dan leef je echt op een roze wolk ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kern van waarheid? De enige werkelijkheid die er is is dat Michael doodverklaard is, er homicide op zijn overlijdensakte is geschreven en dat Murray wel of niet vervolgd gaat worden. De rest is onzin. 100 procent.
Dank je en ik ben inderdaad behoorlijk down to earth hoor ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef Zapato het volgende:
[..]
Doen, perfect voor als je je verveelt. Onze piep is het toonbeeld van realiteitszin vergeleken met wat daar rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |