te veel op te noemenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zit maar een beetje te dollen.
Wat is je favo MJ nummer?
Waarom afgeschoten? Omdat het niet echt z'n debuutalbum is?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef Shitney-returns het volgende:
Hihi, ik zie hier in de topiclijst staan "beste debuutalbum ooit?"
Ik dacht automatisch: duh, da's Off the Wall natuurlijk. Of zou ik afgeschoten worden als ik dat daar zou melden?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef Shitney-returns het volgende:
Poehee, Robijn, daar vraag je me wat. Ik heb Invincible en BOTDF pas na zijn dood ontdekt, en dat zijn nu wel zo'n beetje mijn lievelingsalbums, dus ik ben wat gekleurd.
Ik kan twee top 10's maken. Eentje van beste Michael Jackson nummers ooit (en in mijn optiek zelfs beste nummers uit de muziekgeschiedenis) en eentje van mijn eigen lievelingsnummers. Die zijn namelijk niet per se hetzelfde, er zijn een aantal nummers die gewoon objectief bekeken zijn beste werk zijn, maar die ik zelf om verschillende redenen niet zo leuk vind (bijvoorbeeld omdat ik ze te vaak heb gehoord, zoals Thriller en Ben).
Top 10 beste Michael Jackson nummers
10. We are the World
9. Ben
8. Stranger in Moscow
7. Beat It
6 Is it Scary
5 Morphine
4. Man in the Mirror
3. Thriller
2. Off the Wall (het hele album)
1. Billie Jean
Top 10 lievelingsnummers
10. Jam
9. Music & Me
8. Lady in my Life
7. Butterflies
6. The way you make me feel/ Man in the Mirror (grammy's 88 versie)
5. Will you be there
4. Dirty Diana
3. Wanna be startin' something
2. They don't care about us
1. Keep the Faith
Leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef Rnnz het volgende:
Oeh dat is een lastige. Human Nature komt sowieso erg hoog te staan. Ik zal er eens over nadenken.
ja hoor dan ben ik over een week nog niet klaar met nadenkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:48 schreef Robijn48 het volgende:
Bedenk me net, dat het leuker is het te scheiden.
Dus: top tien Jackson5
top tien Jacksons
top tien MJ solo
Ikzelf moet nog nadenken.![]()
Die mogen er bij mij ook bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:28 schreef Rnnz het volgende:
Jackson 5:
Darling Dear
Who's Loving You
Kleine Mike:
When I Come Of Age
One Day In Your Life
Music and Me
Just A Little Bit Of You
Got To Be There
I Wanna Be Where You Are
Ain't No Sunshine
Ben
My Girl
With A Child's Heart
Jacksons:
That's What You Get For Being Polite
Lovely One
Heartbreak Hotel
Time Waits for No One
Things I Do For You
http://www.filestube.com/search.html?q=destiny+tour+amsterdam+download&select=All dit misschien?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik ontdekte gister op youtube de audio van het Destiny concert in Amsterdam, weet iemand of en waar ik het hele bestand van dat concert kan downloaden? Of heeft iemand van jullie dat toevallig? Kwaliteit was echt goed namelijk.
Mooi, heb je een foto ervan? Ik ga als MJ in Beat It kostuum, heb t-shirt ook binnen alleen nog zwarte schoenen vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
http://www.filestube.com/search.html?q=destiny+tour+amsterdam+download&select=All dit misschien?
Weet alleen niet of het slechts audio is, of dat er ook beeld bij zit.
Heb btw een Billie Jean jack gekocht voor carnaval
Rnnz speelt gitaarquote:Op zondag 17 januari 2010 16:31 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand toevallig de chords van Time Waits For No One?
En piano.quote:
Nice! Kan je ook Earth Song spelen op de piano? Lijkt wel wel vet als je dat kan!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En piano.Stoer hè.
![]()
Nee maar even serieus. Je kunt haast alles vinden op het Internet, maar als het om bladmuziek gaat...![]()
Ik heb hem nog niet binnen, levertijd was ongeveer 2 weken.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Mooi, heb je een foto ervan? Ik ga als MJ in Beat It kostuum, heb t-shirt ook binnen alleen nog zwarte schoenen vinden
Dat nummer is volgens mij niet zo moeilijk op de toetsen. Daar heb ik dan wel weer bladmuziek van liggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nice! Kan je ook Earth Song spelen op de piano? Lijkt wel wel vet als je dat kan!
quote:
Daar is wel wat van te vinden hoor...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En piano.Stoer hè.
![]()
Nee maar even serieus. Je kunt haast alles vinden op het Internet, maar als het om bladmuziek gaat...![]()
Ik zal es kijken wat ik aan bladmuziek heb....quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef Rnnz het volgende:
Oh ja, dat wel.. ik heb hier ook gigabytes aan bladmuziek.Maar als het dan om zo'n nummer als Time Waits For No One gaat niet. Van Michael heb ik zo'n beetje al z'n hits + het Invincible album, maar van de Jacksons heb ik volgens mij alleen Can You Feel It. De bekende J5 / Jacksons nummers zijn ook nog wel te vinden, maar verder..
Ik ga er ook niet uit dat ik je kan helpen, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat je veel van de Jacksons hebt, maar bedankt voor het zoeken.
Die tweedequote:Op maandag 18 januari 2010 02:29 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vermaken zich ook welquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Deze was hier nog niet gepost zo te zien?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_kazerne.html
Zo, die kan wel dansenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Tim86 het volgende:
Deze was hier nog niet gepost zo te zien?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_kazerne.html
Oh goed dat je het zegt, zal vannacht de herhaling even kijken ....quote:Op maandag 18 januari 2010 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Net bij DWDD dansten Matthijs van Nieuwkerk en Timor op Why You Wanna Trip on Me. Matthijs greep zelfs in z'n kruis.
Ach ja, hoe hypocriet het ook mag zijn, ik denk dat die kinderen voor Michael's dood nog nooit van hem hadden gehoord of vaag wisten wie hij was. Alleen maar leuk dat ze zich hebben geïnteresseerd in zijn muziek. Ze moeten er alleen niet te koop mee gaan staan bij Kwalbert Verlindequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:48 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb het over al dat grut wat nu mee doet met My Name Is Michael.
Wanneer ben je fan geworden van Michael Jackson?
- 'Ehh, eigenlijk pas na z'n dood.... :$'
Schaamteloos van die kinderenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Is dat zo? Er is in dit topic slechts 1 fan bijgekomen en die had mijn oma kunnen zijn.
quote:
Smilequote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:13 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe heet dat nr van charly chaplin die hij zingt
(tvp)quote:
Ik oordeel ook niet, ik constateer alleen de feiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dat ben. Is toch juist leuk, fans van alle leeftijden.
Dat is juist wat alle groten gemeen hebben.
Dat heb ik gezien, maar dat jochie was 7.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:48 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb het over al dat grut wat nu mee doet met My Name Is Michael.
Wanneer ben je fan geworden van Michael Jackson?
- 'Ehh, eigenlijk pas na z'n dood.... :$'
Dat viel wel mee....quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:42 schreef DrDentz het volgende:
En maakt Albert ook zijn gebruikelijke Boulevard-grapjes tegen die kinderen? Bijvoorbeeld tegen dat jochie Michael had jou ook heel erg leuk gevonden dat weet ik zeker muahahaha
Ja vreemd hè Erik! Hij versprak zich duidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:23 schreef erik666 het volgende:
Ik heb even terug gekeken naar "de wereld draait door" , en Timor zegt inderdaad " toen de film af was ".
Ja dat is toch vreemd.
Is toch ook geen geheim? Waarom zouden ze anders alles filmen en dansers interviewen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja vreemd hè Erik! Hij versprak zich duidelijk.
Die film heeft gewoon altijd al in de planning gezeten, ga daar maar van uit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |