http://www.filestube.com/search.html?q=destiny+tour+amsterdam+download&select=All dit misschien?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:58 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik ontdekte gister op youtube de audio van het Destiny concert in Amsterdam, weet iemand of en waar ik het hele bestand van dat concert kan downloaden? Of heeft iemand van jullie dat toevallig? Kwaliteit was echt goed namelijk.
Mooi, heb je een foto ervan? Ik ga als MJ in Beat It kostuum, heb t-shirt ook binnen alleen nog zwarte schoenen vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
http://www.filestube.com/search.html?q=destiny+tour+amsterdam+download&select=All dit misschien?
Weet alleen niet of het slechts audio is, of dat er ook beeld bij zit.
Heb btw een Billie Jean jack gekocht voor carnaval
Rnnz speelt gitaarquote:Op zondag 17 januari 2010 16:31 schreef Rnnz het volgende:
Heeft iemand toevallig de chords van Time Waits For No One?
En piano.quote:
Nice! Kan je ook Earth Song spelen op de piano? Lijkt wel wel vet als je dat kan!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En piano.Stoer hè.
![]()
Nee maar even serieus. Je kunt haast alles vinden op het Internet, maar als het om bladmuziek gaat...![]()
Ik heb hem nog niet binnen, levertijd was ongeveer 2 weken.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:13 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Mooi, heb je een foto ervan? Ik ga als MJ in Beat It kostuum, heb t-shirt ook binnen alleen nog zwarte schoenen vinden
Dat nummer is volgens mij niet zo moeilijk op de toetsen. Daar heb ik dan wel weer bladmuziek van liggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nice! Kan je ook Earth Song spelen op de piano? Lijkt wel wel vet als je dat kan!
quote:
Daar is wel wat van te vinden hoor...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:29 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En piano.Stoer hè.
![]()
Nee maar even serieus. Je kunt haast alles vinden op het Internet, maar als het om bladmuziek gaat...![]()
Ik zal es kijken wat ik aan bladmuziek heb....quote:Op zondag 17 januari 2010 23:54 schreef Rnnz het volgende:
Oh ja, dat wel.. ik heb hier ook gigabytes aan bladmuziek.Maar als het dan om zo'n nummer als Time Waits For No One gaat niet. Van Michael heb ik zo'n beetje al z'n hits + het Invincible album, maar van de Jacksons heb ik volgens mij alleen Can You Feel It. De bekende J5 / Jacksons nummers zijn ook nog wel te vinden, maar verder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |