Alleen met Janet. Ze had een wedstrijd gewonnen waardoor ze naar Amerika mocht om met Janet op pad te gaan en is bij haar thuis geweest, met haar naar Gary, Indiana geweest en naar een optreden van haar geweest. De enige andere mensen die erbij waren waren de mensen van de organisatie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Leuk! Vertel eens meer, alleen met Janet of met een groep?
Wauw! En hoe ervaarde ze Janet?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:36 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Alleen met Janet. Ze had een wedstrijd gewonnen waardoor ze naar Amerika mocht om met Janet op pad te gaan en is bij haar thuis geweest, met haar naar Gary, Indiana geweest en naar een optreden van haar geweest. De enige andere mensen die erbij waren waren de mensen van de organisatie.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Janet schijnt net als Michael (maar volgens mij zijn ze dat allemaal, aan die soap te zien) heel erg softspoken en humble te zijn. Ze had cadeautjes meegenomen en daar was Janet heel blij mee en ging haar helemaal huggen enzo. Ze was wel heel erg slick, ondanks dat ze je het gevoel gaf dat je heel leuk met haar praatte zei ze eigenlijk niks. (Dit is dus wat me verteld is, ik heb haar zelf nooit ontmoet uiteraard, wel de fotos en filmopnames gezien). Ze was ook heel erg klein en heel erg slank, mijn schoonzusje is ook klein en slank maar Janet was nog kleiner en petieteriger. Dat verbaasde me omdat ik Janet altijd zo mollig vind overkomen, maar als je haar dus naast een gewone slanke vrouw zet zie je dat ze echt klein en slank is.
Verder vertelde ze dus vooral wat dingetjes over haar leven en haar werk enzo, mijn schoonzusje zegt dat ze op het moment zelf het gevoel had dat ze haar beste vriendin was en later dacht "hmmm, maar eigenlijk heeft ze helemaal niks gezegd."
Wel knap, maar het is me bij Michael op filmpjes opgevallen dat hij dat ook altijd deed, die hele familie is gewoon supergoed getrained denk ik.
Zeker niet. Heb hem ergens eens horen vertellen dat ie dat wilde, want hij was een danser. Dus moest ie een danserslichaam hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Michael was echt altijd superslank ja. Vond ik er niet altijd even gezond uit zien.
Nu raak je me kwijt, hoor. Snap je dus even nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat is zeg maar, echt jouw ding?
Je bedoelt My name is Michael? Nee, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef rivegauche het volgende:
Ligt net nou aan mij, of is dit programma echt bagger..
Man in the mirrorrrrrrrr. En de jouwe?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik zit maar een beetje te dollen.
Wat is je favo MJ nummer?
De film Moonwalker is heel tof ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ook Man in the mirror.
Dat komt grotendeels door eerste 8 minuten van de film Moonwalker. Dan zweef ik altijd...
Misschien iets verrassender: 'Who Is It' doet het ook heel goed altijd. Zit heel knap in elkaar, 'klopt'.
Wellus, is wel mogelijk: als je maar wilquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef Shitney-returns het volgende:
Mijn lievelingsnummer is en blijft Keep the Faith.
Maar ik zou verder echt geen top 10 kunnen maken hoor, dat is onmogelijk. Ik zeg altijd maar zo: voor elke stemming is er wel een Michael song.
Ik hou zelf trouwens minder van de prekerige Michael en ook zijn ballads zijn zeg maar niet echt mijn ding. Maar dat kan afhankelijk van mijn stemming dus omslaan. Liberian Girl, You are not alone, draken van nummers vind ik dat. Ook als ie fluistert of gaat praten of huilen denk ik meestal: "nigga, please..." Da's aan mij niet besteed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |