tvpquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
Ik ben nu de 1080P Blu-ray aan het downloaden van This Is IT
Makkelijkste manier om er aan te komen is:
Bit Che downloaden
This is it intypen
Dan is het degene van 8 gb.
Nee, volgens mij niet. Het was enkel opgenomen voor Michaels privécollectie. Weet zeker dat dat gezegd is door iemand van de productie, maar of het Ortega was weet ik niet zeker meer, ben aan het zoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Rnnz het volgende:
Het zou toch ook sowieso uitgebracht worden? :s
Volgens www.michaeljackson.com komt This is it uit op Blue Ray en DvD op 26 januari.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:19 schreef Braddie het volgende:
Klopt, Volgende maand, maar ik heb sinds vrijdag een Full HD LG dus ik wil alvast kijken hoe full HD materiaal er uit ziet van Jackson!
Word daar niet eerst amerika mee bedoeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Volgens www.michaeljackson.com komt This is it uit op Blue Ray en DvD op 26 januari.
Mja, staat er niet bij. Alleen "Album available everywhere"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Word daar niet eerst amerika mee bedoeld?
Nee, de cd is toch allang uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Braddie het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mja, staat er niet bij. Alleen "Album available everywhere"
Maar idd, bij bol.com is ie beschikbaar vanaf 22 februari pas.
Ach, we wachten wel weer af.
[/quot"
"Album"
is dat niet toevallig de cd??
Ja dat klopt Robijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef Robijn48 het volgende:
Meen dat Ortega gezegd heeft dat het gefilmd werd omdat Michael dat wilde, voor zijn privécollectie.
Hahaha, soms moet ik om je lachen hoor Piep. Echt, dit is ook weer zo ver gezocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja dat klopt Robijn.
Er is naar buiten gebracht dat de film er kwam omdat de concerten niet doorgingen en de fans dan toch nog iets moois kregen te zien.
Dat alles in superkwaliteit was opgenomen was toch eigenlijk al een indicatie dat dit niet alleen voor Michael's archief zou zijn.
Ik denk dat de film altijd al in de planning heeft gezeten. Michael's naam staat ook op de aftiteling als director (of iets anders, dat weet ik niet meer precies, zou ik even moeten nakijken dan).
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef Rnnz het volgende:
Wat is daar nou zo raar aan dat het in superkwaliteit is opgenomen?
La La La La La La La La La La means, I love youuuuuuu (L) Dat accent wat ie opzet.![]()
Ja Piepie, ben het met je eens,Timor versprak zich, zo kwam het op mij ook over.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:43 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja vreemd hè Erik! Hij versprak zich duidelijk.
Die film heeft gewoon altijd al in de planning gezeten, ga daar maar van uit ...
Mij vergaat het lachen inmiddels, maar goed ik heb engelengeduld dat scheelt. Denk nou eens na, dit heeft niets met de hoax te maken, maar met vals voorlichten van het publiek, pfff. De wereld zit niet zo mooi in elkaar als veel mensen denken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahaha, soms moet ik om je lachen hoor Piep. Echt, dit is ook weer zo ver gezocht.
Er valt met de tegenwoordige techniek niks anders op te nemen dan superkwaliteit. Je denkt toch niet dat Michael het voor minder doet? Rehearsals of niet.
En dat Michael als director afgetiteld staat, is toch logisch, want dat was hij samen met Ortega.
En waarom zou men dan het publiek vals hebben willen voorlichten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
[..]
Mij vergaat het lachen inmiddels, maar goed ik heb engelengeduld dat scheelt. Denk nou eens na, dit heeft niets met de hoax te maken, maar met vals voorlichten van het publiek, pfff. De wereld zit niet zo mooi in elkaar als veel mensen denken.
Manipulatie heet zoiets.
Kenny Ortega zou de film hebben gemaakt NA Michael's dood, zo werd het aan het publiek voorgespiegeld. Dus iemand die dood is staat op de aftiteling, wat dus bewijst dat Michael het ook als film heeft bedoeld.
Duidelijker kan ik het echt niet uitleggen.
Ach ja en zo wordt de lijst met mensen die zich verspreken langer en langer ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef erik666 het volgende:
[..]
Ja Piepie, ben het met je eens,Timor versprak zich, zo kwam het op mij ook over.
Moet er bij zeggen dat ik gisteravond naar de WDD heb gekeken, en het me toen niet op was gevallen.
Weet ik veel ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En waarom zou men dan het publiek vals hebben willen voorlichten?
Ik weet het niet hoor...dan ook niet iemand beschuldigen van manipulatie, lijkt me, als je er nog niet over na hebt gedacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Weet ik veel ....Misschien als mensen hoorden dat er naast de concerten ook een film kwam er minder kaartjes verkocht zouden worden?????? Ik doe maar een gooi hoor want hierover heb ik nog niet echt nagedacht. Alles ik alle antwoorden had was het simpel ....
Dat laatste valt wel mee hoor, dat maken jullie ervan ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef DrDentz het volgende:
Piepie je moet niet blindelings in iedere PR-tactiek trappen. Een film die niet bedoeld was als film maar gemaakt van 'toevallige' opnames trekt meer bezoekers. Net als de Jacksons die met een 'spectaculair' einde komen aan het eind van de aflevering. Je kunt wel aanvoelen dat dat niets wordt, maar jij leeft er helemaal naar toe en komt bedrogen uit.
Ik heb toch antwoord gegeven, lees even terug. Je bent nogal hyper!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef Robijn48 het volgende:
[quote]Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat laatste valt wel mee hoor, dat maken jullie ervan ....![]()
Verder klopt het wat je zegt, maar het blijft bedrog, hoe je het ook went of keert.
De planning was natuurlijk eerst de concerten en als toetje de film.
Case closed?
Dit is een discussieforum he? En omdat alles rond MJ mij interesseert en ik hier toch vaak te vinden ben, zal ik het erop wagen.
Laat het dan ook case closed zijn. Maar nee, elke keer kom je weer met speculaties, wantrouwen, dingen die je beweert, en als er dan gevraagd wordt: waarom zouden ze dan....dan weet je geen antwoord. Alsjeblieft.
Dit was je antwoord:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb toch antwoord gegeven, lees even terug. Je bent nogal hyper!
Ik weet echt niet wat er verder nog over te zeggen is, alles is toch gezegd nu.
Als ik door ga krijg ik weer de wind van voren, terwijl het geen h ....-onderwerp is, maar dat maak jij er weer van kennelijk. Als ik even niet reageer komt dat omdat ik nu ga bankhangen ....
Als je verdachtmakingen niet kan staven, moet je ook niet verdacht maken, piep.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef piepie het volgende:
Wat zou het leven toch simpel zijn als we overal alle antwoorden op hadden.
Het zou een aards paradijs zijn, volkomen volmaakte wereld dus.
Lijkt mij ook beter Robijn als wij niet meer in discussie gaan, want dat werkt niet ...
Zucht, steun, kreun. Wat nou verdachtmakingen? Gewoon feiten. De mannen hier snappen het wel, die hebben het over marketingstrategieën en PR, en dat klopt ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je verdachtmakingen niet kan staven, moet je ook niet verdacht maken, piep.
En idd., dat werkt niet.
Wel hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:51 schreef Robijn48 het volgende:
Wat is het hier stil..?
[ afbeelding ]
quote:Heidi Montag Compares Album to Thriller
Heidi Montag either has an extremely high opinion of herself, or goes home and laughs with Spencer Pratt about all the absurd stuff they say in interviews for fun.
In a recent interview with Entertainment Weekly, she claimed her debut album is as good as Michael Jackson's Thriller. As in the single best selling album ever.
A portion of the magazine's Q&A with Heidi Montag is below ...
Q: Why did it take three years to put this album together?
Heidi Montag: Well, I did it independently. If you look back throughout history it used to take that long to put albums together. Now it’s more manufactured.
I really wanted to take my time, and every song means so much to me. Every song was a true journey. I had to track down the songs myself, because it was just Spencer and I doing it independently. We really took our time with every process.
I wanted it to be back to the Thriller days, to that kind of sound. It’s timeless music, so whenever it comes out was the right timing.
Q: Do you think Superficial holds up against something like Thriller?
Heidi Montag: I definitely do. I think people might not see it now, because it’s my first album coming out. But I’ve spent as much time – maybe more – than Thriller.
Tito's vrouw is een jaar of wat geleden overleden, zij is de moeder van de jongens van 3T.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:42 schreef erik666 het volgende:
Ik vind Jacky de leukste. Hoe zit het trouwens met het jongste broertje Randy, wat doet hij in het dagelijkse leven?. En is Tito gescheiden, omdat de vrouw die nu gisteravond te zien was als zijn vriendin werd voorgesteld.
Zou wel willen dat Tito die vieze dingen bij zijn neus liet weghalen, wordt er misselijk van.
Jah, ik volg het trouw.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:25 schreef Janena het volgende:
Iemand the Jacksons Dynasty nog gezien?
Tito is tof.
Het is daarna een grote topper geworden, maar bij mij staat ie ook niet in de top tien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog wel een oude Rolling Stone review gelezen, dit keer over het Bad-album.
The filler – "Speed Demon," "Dirty Diana," arguably "Liberian Girl"
Hoe durven ze, Dirty Diana filler noemen.
Ik las dat hij werkte als automonteurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jah, ik volg het trouw.
Tito, Jackie, Marlon![]()
Randy zit in zaken, heb ik ergens gelezen.
Ow, veel is er ook niet over bekend, beetje vaag allemaal.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik las dat hij werkte als automonteur
Ach, Smooth Criminal werd in eerste instantie ook niet op de final cut geplaatst. Sommige tracks vallen nog wel eens een stuk beter uit, dan ze dachten. Misschien was Dirty Diana ook wel een filler, maar kwam het uiteindelijk wel goed uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb nog wel een oude Rolling Stone review gelezen, dit keer over het Bad-album.
The filler – "Speed Demon," "Dirty Diana," arguably "Liberian Girl"
Hoe durven ze, Dirty Diana filler noemen.
Die heb het hoog in de bol zittenquote:
even googelen en je weet het ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ow, veel is er ook niet over bekend, beetje vaag allemaal.
Wie heeft het verlossende antwoord, wie weet wat Randy doet op et moment?
Ja, hehe, wiki is het eerste waar ik heb gekeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef piepie het volgende:
[..]
even googelen en je weet het ...![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Jackson_(musician)
Als de info nog klopt dat heeft hij sinds 1998 zijn eigen record-label.
Maar er staat ook: actieve jaren 1971-2001, dus misschien doet hij wel niets meer en is hij "binnen".
quote:Terwijl Michael Jackson een miljoenenschuld met zich meesleept, zijn zijn broers nóg slechter af. De leden van de eens wereldwijd succesvolle popgroep Jackson Five zitten aan de grond. Eén van hen slijt zijn dagen met vakken vullen en twee wonen noodgedwongen weer thuis. Geen wonder dat ze op een reünie hopen.
Jackie (56) moest weer bij pa en ma Jackson intrekken nadat de stekker uit zijn internetkledingbedrijf ging. Ook 54-jarige broer Jermaine woont nog bij zijn ouders, maar wisselt zijn slaapplaats af met bezoeken aan zijn vriendin. Hij heeft, naar verluidt, een belastingschuld van ruim twee miljoen. En geen werk. Marlon (51) werkt in een supermarkt als vakkenvuller en woont met zijn vrouw in een motel. Tito van 55 is nog wel met muziek bezig: hij is te boeken voor 150 euro per avond. Broer Randy, die in 1980 de plek van Jermaine innam, is nu automonteur. Dan doen de Jackson-zussen het toch beter. De zingende Janet gaat het voor de wind, LaToya heeft een rijke man aan de haak geslagen, net als zus Rebbie.
De mannen, die meer dan honderd miljoen platen verkochten, hopen op een reünie om hun bankrekening en carrière nieuw leven in te blazen. Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
quote:Vader en vroegere manager Joe, nu 79, ziet het helemaal zitten: „Als de Rolling Stones nog steeds geld kunnen binnenhalen met optredens, kunnen mijn jongens dat ook!”
Vreemd artikel dit, vast van een roddelblad of zo.quote:
Hier wel mee eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:21 schreef piepie het volgende:
[..]
Vreemd artikel dit, vast van een roddelblad of zo.
Jermaine is getrouwd en heeft een prachtig huis zag ik in die serie van ze. Verder rijden ze in dure auto's en komen niet over of ze aan de grond zitten.
Ja hier is dat bovenstaande artikel blijkbaar vandaan. Komt dat van de New York Times?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
http://www.nypost.com/p/n(...)61F123EB99A888450993
Nee het in de New York Post en die nemen we dus ook maar niet meer als serieus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja hier is dat bovenstaande artikel blijkbaar vandaan. Komt dat van de New York Times?
Artikel is van 2008...ze lijken het nu zoveel beter te doen.
Ja, dacht al zoietsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee het in de New York Post en die nemen we dus ook maar niet meer als serieus.
Kijk maar op wikipedia (vergelijkbaar met de engelse SUN)
http://nl.wikipedia.org/wiki/New_York_Post
Nah, er staat op wiki duidelijk dat het een roddeltoestand geworden is, dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze brengen het sensationeel maar feitelijk moeten die artikelen altijd wel kloppen. Anders geef je zo'n Jackson clan ook een gelegenheid om terug te slaan in de claim-cultuur van Amerika.
Ik kan ook op wiki zetten dat het een betrouwbare krant is hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, er staat op wiki duidelijk dat het een roddeltoestand geworden is, dus.
Nou ja, mooi voorbeeld van hoe onduidelijk dingen zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik kan ook op wiki zetten dat het een betrouwbare krant is hoor.
Vind je? Dan hebben alle beroemdheden een dagtaak daaraan met al die onzinverhalen die er over ze worden geschreven.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Ze brengen het sensationeel maar feitelijk moeten die artikelen altijd wel kloppen. Anders geef je zo'n Jackson clan ook een gelegenheid om terug te slaan in de claim-cultuur van Amerika.
Nah, wat ie ook doet, wilde het even weten want valt natuurlijk op dat hij niet meedoet met de serie en concerten.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:46 schreef piepie het volgende:
Ik herinner me trouwens ineens dat Michael in een interview over zijn broers iets zei en over een van hen dat die alleen maar met auto's bezig was, sleutelen dus bedoelde hij.
Dan had hij het dus waarschijnlijk over Randy. Michael deed er nogal lacherig over ...
Ik vind de foto vooral mooi!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:52 schreef piepie het volgende:
Met sleutelen dus ....![]()
Deze vind ik erg grappig:
[ afbeelding ]
Deze heb ik idd. nog niet gezien, mooi weer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef piepie het volgende:
Er is ook een mysterieuze foto van Michael opgedoken:
[ afbeelding ]
inderdaad ...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze heb ik idd. nog niet gezien, mooi weer.
Ja dat wel.quote:
Whahaahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:01 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Ik had verzuimd te vertellen dat degene die hem op Flicr had geplaats vermeldde dat de foto op 2 januari 2010 was gemaakt ....![]()
Neeeeee, zelfs ik trap daar niet in .....
Lieve snuit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Michael op zijn mooist (L)
Niet oordelen. IJdelheid is één van de zeven hoofdzonden en Michael was zondeloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
Nou ja, hoe dan ook, hij was erg fotogeniek. En ijdel, erg ijdel...............
Nee...zelfs Michael was niet foutloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet oordelen. IJdelheid is één van de zeven hoofdzonden en Michael was zondeloos.
Wrom?quote:
Who is it beste nummer van Dangerous? Nou ja, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister nu Dangerous en vroeg het me gewoon af, nadat ik het hier vroeg ging ik zelf op zoek naar het antwoord.
Nu Who Is It, vind ik het beste nummer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |