ik ook stiekemquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef DrDentz het volgende:
Nu Who Is It, vind ik het beste nummer eigenlijk.
Tss...echt waar. Uit ruimtegebrek wellicht?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Ook mooi. Will You Be There nu.. hier heeft het tenminste het orkestrale begin. Dat is op latere cd's als Number Ones helemaal weggeknipt.
Zo, idd zeg..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Nja dat zijn de 'radio edits' he. Ook props voor Teddy Riley die als 23-jarige blaag dit album produceerde.
hihiquote:
Oh ik dacht van wel, daarom bleef ik weg.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Robijn48 het volgende:
Trouwens piepie, ik lachte je net niet uit hoor, ik moest OM je lachen, das een verschil.
Ja, maar we zouden toch de dingen apart houden? Ik bedoel, als dat hoax gerelateerd is, heb je daar toch dat BNW forum voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 00:50 schreef piepie het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel, daarom bleef ik weg.
(nee hoor geintje, ik ging tv kijken ....)
In BNW heb ik wel een leuke geplaatst die ik hier niet durfde met oog op jouw eventuele reactie ...
Ik geloof je niet, gniffelquote:Op zondag 24 januari 2010 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb dat ook geregeld, dat ik dingen niet durf te plaatsen met het oog op Robijn's eventuele reactie.
quote:Op zondag 24 januari 2010 01:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, maar we zouden toch de dingen apart houden? Ik bedoel, als dat hoax gerelateerd is, heb je daar toch dat BNX BNW forum voor.
En verder ben ik hartstikke lief
quote:
Alles wat Jermaine zegt neem ik met een hele grote korrel zoutquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Rnnz het volgende:
http://hln.be/hln/nl/1311(...)slim-te-worden.dhtml
Jermaine toch.... op de een of andere manier staat me dit bericht totaal niet aan.
Alles watr zijn familie zegt en vooral nu willen er weer geld uitslaan die vader ook enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alles wat Jermaine zegt neem ik met een hele grote korrel zout
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef Rnnz het volgende:
Dit had ie vaker moeten doen, lekker op een stoel zitten zingen.
Zelfs zittend op een stoel kan hij een wereldperformance neerzetten. Een klasse apart.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik kwam een leuke video tegen over zijn vocal range. Misschien interessant voor mensen die zelf zingen.
Deze video is trouwens beter:
WAUW!! Kippevelquote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef glashalfvol het volgende:
[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOE VET !!
Michael had inderdaad een geweldige range wat vaak wordt onderschat imo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik kwam een leuke video tegen over zijn vocal range. Misschien interessant voor mensen die zelf zingen.
Deze video is trouwens beter:
Truth, maar had ie ook vaker moeten showen live. Dus beetje eigen schuld. Helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Michael had inderdaad een geweldige range wat vaak wordt onderschat imo.![]()
@ Gevangenis filmpje.
Maar waarom post je dat filmpje in het 'slechte muzieksmaak' topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef Zapato het volgende:
[..]
Truth, maar had ie ook vaker moeten showen live. Dus beetje eigen schuld. Helaas
Klopt, maar hij stond onder mn ctrl-v, ik dacht ik post eens wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom post je dat filmpje in het 'slechte muzieksmaak' topic?Niets slechts aan.
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef Rnnz het volgende:
Mhaw, hij heeft het ook best vaak laten zien live maar dat is dan vooral vanaf 1971 - 1988. Daarna ging het inderdaad bergafwaarts, maar dat kwam ook omdat z'n stemkwaliteit gewoon achteruit ging.
Bij This Is It was ik blij verrast dat ie nog een stem had eerlijk gezegd(en wat voor een).
Ho ho, vergeet de uithaal voor Elizabeth Taylor niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.
Je trollt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet de uithaal voor Elizabeth Taylor niet.
En zelfs toen had ie al laryngitis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.
Ik bedoel live inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Alleen als je vindt dat studio opnames niet tellen? Of zouden ze dan meerdere uithalen aan elkaar geplakt hebben? Dat geloof ik.
Nee, maar het lijkt me wel dat je daar een flinke tijd last van kunt hebben. Vooral als je aan het touren bent en je haast elke dag moet optreden. En aangezien Mikey nooit echt op z'n gezondheid heeft gelet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
En die langrytis, ja, das niet 24/7 toch?
Zeker, maar 93 kwam ie net uit de afkickkliniek toch, was ie weer helemaal op krachten. Fantastische versie overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:26 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt me wel dat je daar een flinke tijd last van kunt hebben. Vooral als je aan het touren bent en je haast elke dag moet optreden. En aangezien Mikey nooit echt op z'n gezondheid heeft gelet.
Heel vet dit!quote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef glashalfvol het volgende:
[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOE VET !!
Zeker vet! Vet dat Travis het wil doen en dat die dansers er allemaal zin in hebben!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Zodra die reclame komt wend ik mijn hoofd af of zap door.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net in een reclame van My Name is Michael beelden van de Thriller en Bad video die nagedaan werden door dansers, in welke aflevering waren deze te zien en waar kan ik ze terugzien?
Ik denk dat het de laatste aflevering was, aflevering drie dus. Ik heb die namelijk niet gezien en in de vorige afleveringen was dat volgens mij niet. Je kan het terug kijken op http://www.rtl.nl/components/programma/michael/index_video.xmlquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zag net in een reclame van My Name is Michael beelden van de Thriller en Bad video die nagedaan werden door dansers, in welke aflevering waren deze te zien en waar kan ik ze terugzien?
Dat ook nog?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat het de laatste aflevering was, aflevering drie dus. Ik heb die namelijk niet gezien en in de vorige afleveringen was dat volgens mij niet. Je kan het terug kijken op http://www.rtl.nl/components/programma/michael/index_video.xml
Tegenwoordig moet je er voor betalen
Ik ben niet zo van de gedichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef piepie het volgende:
Niemand een reactie op die prachtige Planet Earth Poem van Michael? ....
Nice! Doet me echt weer denken aan HIStoryquote:
Stel je voor dat we deze foto's zagen vóór zijn dood. Dan leek het erop alsof we minimaal de HIStory Tour zouden gaan beleven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nice! Doet me echt weer denken aan HIStory
Zijn spreekstem vind ik net zo mooi als zijn zangstemquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:29 schreef piepie het volgende:
Niemand een reactie op die prachtige Planet Earth Poem van Michael? ....
Ja...met een ouder gezicht. (tuurlijk) Want al die oplappingen kunnen dat toch niet verbloemen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stel je voor dat we deze foto's zagen vóór zijn dood. Dan leek het erop alsof we minimaal de HIStory Tour zouden gaan beleven.
Maar zo'n beetje de enige foto van de rehearsals die we te zien kregen toen alles nog in de planning zat was deze. Dan ziet 'ie er hierboven toch stoerder uit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja...met een ouder gezicht. (tuurlijk) Want al die oplappingen kunnen dat toch niet verbloemen...
Zeker! De curls waren weer terug, en de pruik (?) in de kast gegooid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar zo'n beetje de enige foto van de rehearsals die we te zien kregen toen alles nog in de planning zat was deze. Dan ziet 'ie er hierboven toch stoerder uit.
Hahahaa, ik dacht nét hetzelfde...gaat nergens meer over. Wordt steeds gekker.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik volg het hoax topic niet meer.Het gaat nu over New World Order, Satan en brainwashing. Was Michael een demon?
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik volg het hoax topic niet meer.Het gaat nu over New World Order, Satan en brainwashing. Was Michael een demon?
See for yourself...het valt niet eens uit te leggen....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezen
Ja ik neem aan dat hij dat wel zelf heeft geschreven ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:43 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zijn spreekstem vind ik net zo mooi als zijn zangstem![]()
Heeft hij dit gedicht trouwens zelf geschreven of? En wanneer?
Ik heb de site bekeken, bevalt me wel.
Haha, Piepie heeft 24 uur per dag extra nodig om te begrijpen wat die NWO allemaal inhoudt ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Piepie legt het zo wel even uit zodat ik als simpele ziel ook weer snap waarover het gaat en of hij nog leeft of niet.
Ja ik zag dat ook, ik ken maar 0,01% van fok en dat is hier en show ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Dat is inherent aan een BNW-topic, de New World Order is daar erg populair.
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iets met illuminati toch? Dat was het laatste dat ik er een keer over had gelezen
Die eerste foto is wegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Robijn48 het volgende:
Hier zie je zijn gezicht goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga het vandaag eens even lezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.
Je hebt geen goede link geplaatstquote:
. Laat ze joh, ik vind het zeer interessant en er zit er kern van waarheid in.... Ookal is 90% onzin... Het overige zou best kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los daar in BNW. Die ene gast is totaal doorgedraaid joh.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:18 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_zijn_terug_.html
Doen, perfect voor als je je verveelt. Onze piep is het toonbeeld van realiteitszin vergeleken met wat daar rondloopt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ga het vandaag eens even lezen
Nah...heb precies hetzelfde gedaan als altijd. Strange, maar never mind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt geen goede link geplaatst
Kern van waarheid? De enige werkelijkheid die er is is dat Michael doodverklaard is, er homicide op zijn overlijdensakte is geschreven en dat Murray wel of niet vervolgd gaat worden. De rest is onzin. 100 procent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
. Laat ze joh, ik vind het zeer interessant en er zit er kern van waarheid in.... Ookal is 90% onzin... Het overige zou best kunnen
onzin, geloof nooit alles wat je voorgeschoteld krijgt Robijn, dan leef je echt op een roze wolk ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kern van waarheid? De enige werkelijkheid die er is is dat Michael doodverklaard is, er homicide op zijn overlijdensakte is geschreven en dat Murray wel of niet vervolgd gaat worden. De rest is onzin. 100 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |