Alles wat Jermaine zegt neem ik met een hele grote korrel zoutquote:Op zondag 24 januari 2010 23:41 schreef Rnnz het volgende:
http://hln.be/hln/nl/1311(...)slim-te-worden.dhtml
Jermaine toch.... op de een of andere manier staat me dit bericht totaal niet aan.
Alles watr zijn familie zegt en vooral nu willen er weer geld uitslaan die vader ook enzoquote:Op maandag 25 januari 2010 00:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alles wat Jermaine zegt neem ik met een hele grote korrel zout
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:19 schreef Rnnz het volgende:
Dit had ie vaker moeten doen, lekker op een stoel zitten zingen.
Zelfs zittend op een stoel kan hij een wereldperformance neerzetten. Een klasse apart.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik kwam een leuke video tegen over zijn vocal range. Misschien interessant voor mensen die zelf zingen.
Deze video is trouwens beter:
WAUW!! Kippevelquote:Op maandag 25 januari 2010 22:10 schreef glashalfvol het volgende:
[ afbeelding ][
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOE VET !!
Michael had inderdaad een geweldige range wat vaak wordt onderschat imo.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:44 schreef Shitney-returns het volgende:
Ik kwam een leuke video tegen over zijn vocal range. Misschien interessant voor mensen die zelf zingen.
Deze video is trouwens beter:
Truth, maar had ie ook vaker moeten showen live. Dus beetje eigen schuld. Helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Michael had inderdaad een geweldige range wat vaak wordt onderschat imo.![]()
@ Gevangenis filmpje.
Maar waarom post je dat filmpje in het 'slechte muzieksmaak' topic?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:13 schreef Zapato het volgende:
[..]
Truth, maar had ie ook vaker moeten showen live. Dus beetje eigen schuld. Helaas
Klopt, maar hij stond onder mn ctrl-v, ik dacht ik post eens wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar waarom post je dat filmpje in het 'slechte muzieksmaak' topic?Niets slechts aan.
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:18 schreef Rnnz het volgende:
Mhaw, hij heeft het ook best vaak laten zien live maar dat is dan vooral vanaf 1971 - 1988. Daarna ging het inderdaad bergafwaarts, maar dat kwam ook omdat z'n stemkwaliteit gewoon achteruit ging.
Bij This Is It was ik blij verrast dat ie nog een stem had eerlijk gezegd(en wat voor een).
Ho ho, vergeet de uithaal voor Elizabeth Taylor niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.
Je trollt, neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet de uithaal voor Elizabeth Taylor niet.
En zelfs toen had ie al laryngitis.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:20 schreef Zapato het volgende:
[..]
This Is It was zn beste vocale prestatie sinds, uuhm, Gone Too Soon '93? Denk ik.
Ik bedoel live inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Alleen als je vindt dat studio opnames niet tellen? Of zouden ze dan meerdere uithalen aan elkaar geplakt hebben? Dat geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |