Het zat er natuurlijk aan te komen, waren dat de eerste nederlanders?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geidentificeerd.html
Zouden dat die van gisteren zijn?
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)geidentificeerd.html
Zouden dat die van gisteren zijn?
Ja, dat was op het journaal straks. Die mensen zijn gevonden. Hun adoptiekind is ook overleden.quote:
Het gaat is goed genoeg voor nu?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:22 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat. Erg druk, maar hebben gelukkig maandag vrij nogZit nu bij schoonpa
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat was op het journaal straks. Die mensen zijn gevonden. Hun adoptiekind is ook overleden.
Is het inmiddels bevestigd ja dat zij het zijn? In het artikel stond nog dat het nog niet bevestigd kan worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat was op het journaal straks. Die mensen zijn gevonden. Hun adoptiekind is ook overleden.
Nee nog steeds niet bevestigd, maar gezien de spullen die om hen heen lagen dachten de hulpverleners van wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het inmiddels bevestigd ja dat zij het zijn? In het artikel stond nog dat het nog niet bevestigd kan worden.
Vreselijk. Maar de familie heeft nu in elk geval zekerheid over hun lot. Al zal dat weinig troost zijn.
Het is natuurlijk verschrikkelijk nieuw voor de nabestaanden en de onzekerheid kunnen ze achter zich laten. Ze weten nu waar ze aan toe zijn en kunnen de begrafenis gaan regelen. Al zal het wel een kleine eeuwigheid gaan duren voordar de lichamen deze kant op kunnen komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het inmiddels bevestigd ja dat zij het zijn? In het artikel stond nog dat het nog niet bevestigd kan worden.
Vreselijk. Maar de familie heeft nu in elk geval zekerheid over hun lot. Al zal dat weinig troost zijn.
Gaat het over?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:38 schreef Morretje het volgende:
Oeh, op 1 'de leukste jaren'..
Lijkt me wel grappig
vind ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het gaat is goed genoeg voor nu?
Quizz over de hypes en nieuwsitems van de jaren '70 - '00, panelleden zijn Bn-ers.. Enooorme 'oh ja'-erlebnis: Flippo's en furbys, Richard Kraijeck die Wimbledon wint, bevrijding van Mandela etc..quote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Quizz over de hypes en nieuwsitems van de jaren '70 - '00, panelleden zijn Bn-ers.. Enooorme 'oh ja'-erlebnis: Flippo's en furbys, Richard Kraijeck die Wimbledon wint, bevrijding van Mandela etc..
Prima toch, je moet ook niet te hard willen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
vind ik welen jij? hoe gaat het met jou?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het
Joris Linssen kan ook zingen!
Hij heeft een bandjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het
Joris Linssen kan ook zingen!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
WORD ER HIER CHOCOLADEMELK UITGEDEELD?
Neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moest ook heel snel, want de film waar we naar keken was al weer begonnen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:29 schreef nokwanda het volgende:
Jij bent snel. Speedy.
Benco korrels zijn idd ziets als Nesquick. Goor ja. Maar die korrels vind ik dan wel weer lekker in de yoghurt. Ze zijn zacht van binnen en als de buitekant dan een beetje week is van de yoghurt kun je ze zo tegen je verhemelte knijpen met je tong en dan krijg je een chocosplosietje in je mond
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik neem wel zo'n busje chocoladekorrel spul voor je mee zaterdag, kan je het thuis makenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar in het vuur kijken!
quote:
Wil je graag chocolademelk dan?quote:
Daar zit geen alcohol in, en ik moet alcohol en sigaren, anders kan ik niet in het vuur kijken en vind Greys me niet stoer genoeg om mee te muurduwenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik neem wel zo'n busje chocoladekorrel spul voor je mee zaterdag, kan je het thuis maken
Pas op, of ik ga een plaatje van chocomel met slagroom zoeken, posten en daarbij zetten dat ik het aan je geef.quote:
Nouja, dan niet hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zit geen alcohol in, en ik moet alcohol en sigaren, anders kan ik niet in het vuur kijken en vind Greys me niet stoer genoeg om mee te muurduwen
Muurduwtjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zit geen alcohol in, en ik moet alcohol en sigaren, anders kan ik niet in het vuur kijken en vind Greys me niet stoer genoeg om mee te muurduwen
Heeeeel veel mensen denk ik.. Toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef JJH het volgende:
De macarena.
en het ergste is, ik ken het dansje.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje is de sneeuw kwijt
en snapt nu niet waar ze wel mag plassen
![]()
Choco met rum
Vrouwen die het nodig vinden dat mannen veel alcohol drinken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga een plaatje van chocomel met slagroom zoeken, posten en daarbij zetten dat ik het aan je geef.
Maar dan is die tas toch hartstikke lek.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef Ynske het volgende:
voorkant van tas is klaar, moet alleen nog aan elkaar genaaid worden
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan is die tas toch hartstikke lek.
Whihi, maffe beesten. Als er net sneeuw ligt zijn ze het padje kwijt, en als de sneeuw weg is ook..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:Whoopje is de sneeuw kwijt
en snapt nu niet waar ze wel mag plassen
![]()
Choco met rum
Leuk, wat voor kleur voering doe je er in/achter?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef Ynske het volgende:
voorkant van tas is klaar, moet alleen nog aan elkaar genaaid worden
[ afbeelding ]
Mijn thuisbier is Warsteinerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VOOR NEGEN HELE EURO'S IN DE AANBIEDING BIJ DE JUMBO
k denk gewoon zwarte katoen ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk, wat voor kleur voering doe je er in/achter?
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn thuisbier is Warsteiner
De jupilerflesjes zijn kleiner.
Ofquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk gewoon zwarte katoen ofzo
dan spatten de kleurtjes van de bloemen zo lekker
das idd ook gaafquote:
Dat zal ik onthouden!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee![]()
Doe dat morgen maar met die firefly van je
volgende week maar even de lappenmarkt opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Zou ik doen denk ik Yns, knalroze satijn. Ziet het er lekker luxe uit ipv katoen en dan steekt dat zwart met die kleurtjes ook lekker af. En in een knalroze voering vind je je sleutels ook beter dan in zwart
JE HAD WAT GOED TE MAKEN REMEMBERquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden!
No more bekkies en muurduweritis!
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je alweer lekker ontspannen Mor?
Van je harde werk van vandaag?
Get a room!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JE HAD WAT GOED TE MAKEN REMEMBER
Ja, dacht ik wel. Hoorde het Anita zeggen. Ben ook niet zo thuis in de hiphop heur..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat Yes-R? Ben niet zo into de Neder HipHop.
Brings back memoriesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, dacht ik wel. Hoorde het Anita zeggen. Ben ook niet zo thuis in de hiphop heur..
2Unlimited!
DAT GEEFT JOU GEEN VRIJBRIEF LELIJK TEGEN MIJ TE DOENquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JE HAD WAT GOED TE MAKEN REMEMBER
Goed zoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:03 schreef Morretje het volgende:
[..]
JaLekker met poes op de bank.. lig er al 2,5 uur, heeeeerlijk.
Ikke nie, maar mijn zusje wel idd! Ik heb nog noooooooooit wat verzameld!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
Flippo's
Ik had ze ook allemaal.
[ afbeelding ]
Oef ja ik ook, denk dat we er een huis bij moeten aangezien oma haar zolder wil legen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:09 schreef JJH het volgende:
Flippo's
Ik had ze ook allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoofd lijkt op Boor![]()
[ afbeelding ]
Heb niet eens zo heel veel gedaan, maar kan duidelijk niet zo veel meer.. Moet er nog wel aan wennen hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
DAT GEEFT JOU GEEN VRIJBRIEF LELIJK TEGEN MIJ TE DOEN![]()
[..]
Goed zo
Gelezen? Meneer de Uil!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oef ja ik ook, denk dat we er een huis bij moeten aangezien oma haar zolder wil legen.
Vandaag meneer de uil gelezen
Ík verzamel nu rode modelauto's.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ikke nie, maar mijn zusje wel idd! Ik heb nog noooooooooit wat verzameld!
Leuk hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jeetje idd! 2 druppels water!
![]()
Ohhh Flippo's!!!Jaaaaaa nostalgieeeeeeeeee
Tot vannachtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
DE BEL
Ik ga in het vuur kijken![]()
Tot vannacht of morgen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
DE BEL
Tot vannacht of morgen
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
DE BEL
Tot vannacht of morgen
Oh echt? Nooit geweten..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]die kon je uitknippen (tv-magazine). Drama al die dozen..gooi maar eens een pop weg
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh echt? Nooit geweten..Kun je er niet een paar multomappen van maken? Lijkt me zo leuk!
Titanic
Dat soort dingen moet je inderdaad bewaren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het is een boek, vakkundig door oma geknipt en geplakt (ok,ok ik bewaar 'm).
Kans is ook klein dat hij zijn vrienden online eten gaat aanbieden hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Doei Ll, doe geen dingen die ik niet zou doen![]()
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het is een boek, vakkundig door oma geknipt en geplakt (ok,ok ik bewaar 'm).
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kans is ook klein dat hij zijn vrienden online eten gaat aanbieden hoor.
Dan zal ik niet opsommen wat ik allemaal nog meer hebquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je inderdaad bewaren.
Inside jokequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kans is ook klein dat hij zijn vrienden online eten gaat aanbieden hoor.
boekjes van Piggelmeequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zal ik niet opsommen wat ik allemaal nog meer heb
quote:
jij hebt een zolder vol met "dat soort dingen"?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zal ik niet opsommen wat ik allemaal nog meer heb
Nee hoor, Goodbye heeft hier ooit al eens laten vallen dat ze het een beetje gek vindt om iemand online eten 'aan te bieden', dus niets insides aan. Het was het eerste dat ik kon bedenken dat ze niet zou doen toen ze zei 'doe niets wat ik niet zou doen'quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ík verzamel nu rode modelauto's.
[..]
Leuk hè.
Jaaquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
boekjes van Piggelmee
die oma bij elkaar gespaard had bij de DE
met steeds een nieuwe sticker/plaatje dat je in t boek moest plakken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Duitsland is nog een beetje blijven hangen.
En heden ten dage gebruik ik mijn telefoon als mp3 speler. De techniek van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Jaa
Ohh walkman! Heb ik idd ook nog gehad!En een discman
Die laatste heeft het echt nog heel lang uitgehouden, een jaar of 5 als ik het me goed herinner....
Ik had een zolder en moet het nu overal en nergens kwijt [stressss]quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
jij hebt een zolder vol met "dat soort dingen"?
Ik plaagde jequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, Goodbye heeft hier ooit al eens laten vallen dat ze het een beetje gek vindt om iemand online eten 'aan te bieden', dus niets insides aan. Het was het eerste dat ik kon bedenken dat ze niet zou doen toen ze zei 'doe niets wat ik niet zou doen'
Ha, maar zonder de walkman was dat nooit geluktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En heden ten dage gebruik ik mijn telefoon als mp3 speler. De techniek van tegenwoordig.
Niet ergens een kamertje over dat je vol kunt zetten met kasten ofzo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had een zolder en moet het nu overal en nergens kwijt [stressss]
Heb echt van boekenreeksen tot puzzels tot een spel met happende krokodillen enz.
Erg leuk maar ben erg slecht in weggooieniets met denken dat een pop ook gevoel heeft enzo
Nope.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ha, maar zonder de walkman was dat nooit gelukt
Oh!quote:
Hier staat alles nog bij mn ouders op zolder... ik kan ook echt NIKS weggooien... Overal zit wel een herinnering aan...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb echt van boekenreeksen tot puzzels tot een spel met happende krokodillen enz.
Erg leuk maar ben erg slecht in weggooieniets met denken dat een pop ook gevoel heeft enzo
Ja dat hangt vol met kledingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet ergens een kamertje over dat je vol kunt zetten met kasten ofzo?
Je bent ook te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik dacht dat je het echt meende en misschien die eerdere opmerking van GB gemist had
Truste Yns, coole tas wordt het btw enne roze ftwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ynske het volgende:
k ga mn bed ook opzoeken
morgen ff meeten in amersfoort
Hihi bedenk vooral niet waar jij het moet gaan latenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier staat alles nog bij mn ouders op zolder... ik kan ook echt NIKS weggooien... Overal zit wel een herinnering aan...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ynske het volgende:
k ga mn bed ook opzoeken
morgen ff meeten in amersfoort
Waren jullie al klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat hangt vol met kledingvandaag maar besloten dat we de buurman even een offerte laten maken voor een aanbouw
Iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En heden ten dage gebruik ik mijn telefoon als mp3 speler. De techniek van tegenwoordig.
nee, dat doe ik maar niet...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi bedenk vooral niet waar jij het moet gaan laten
Dus je kunt nog bijne een keer zoveel muziek kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd
Ik gebruik mn telefoon niet. Wel een tijd gedaan toen ik de Nokia N81 8GB had, maar vond dat toch uiteindelijk niet fijn. Heb nu een Zune met 120 GBGeweldig ding waar echt ALLES op past wat ik heb! En dan heb ik nog 70GB over
Heerlijk.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat doe ik maar niet...
Ik ga helemaal off trouwens nu, voel me nog steeds niet helemaal jofel dus maar even bijslapen...
Ja, en het is niet eens allemaal muziek wat er nu op staatquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je kunt nog bijne een keer zoveel muziek kwijt.
Kijkt om zich heen..ehh ja binnen welquote:
Dat heb ik in juni moeten doen. Na mijn leven lang Nijmegen en een leven lang verzamelen van spullen en niet weg kunnen gooien. Ik heb het gedaan, maar af en toe vind ik het wel jammer dat ook al mijn kinderboeken weg moesten. Moest van mezelf ook. Ik wilde alleen dat meenemen wat ik werkelijk nog zou gebruiken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beterschap enne ik lag ook om 21h gister dat is best eff goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat doe ik maar niet...
Ik ga helemaal off trouwens nu, voel me nog steeds niet helemaal jofel dus maar even bijslapen...
Spongebob.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, en het is niet eens allemaal muziek wat er nu op staatEen gedeelte zijn ook video's (oa spongebob, 2 seizoenen
![]()
) dus... Maar gewoon heerlijk dat je er dingen op kunt gooien, erbij, zonder dat ie vol raakt
We hebben 2 kastjes en 5 rollerboxen dat is hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik in juni moeten doen. Na mijn leven lang Nijmegen en een leven lang verzamelen van spullen en niet weg kunnen gooien. Ik heb het gedaan, maar af en toe vind ik het wel jammer dat ook al mijn kinderboeken weg moesten. Moest van mezelf ook. Ik wilde alleen dat meenemen wat ik werkelijk nog zou gebruiken.
Het blijft lastig.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spongebob.
Ik heb een spongebob douchegordijn.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
De kids hebben me gechanteerd
Hihiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spongebob.
Ik heb een spongebob douchegordijn.
Dat is echt vrolijk wakker wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Niet mijn douche, ik vond het plaatje op google
ik ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Geweldigg!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Waarom dan pas? JJH trekt zich daar ook niets van aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geweldigg!!!![]()
Ohh, die moet ik ook als ik kinderen heb
Spongebob plakt niet,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen douchegordijn, ik heb een hekel aan douchegordijnen.Ze geven je altijd te weinig ruimte en plakken zo vies tegen je huid als je het aanraakt.
Ik ben nog een kind.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarom dan pas? JJH trekt zich daar ook niets van aan
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En bedankt.
Trouwens, je had ons de afgelopen week eens moeten zien de afgelopen week.![]()
[..]![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen douchegordijn, ik heb een hekel aan douchegordijnen.Ze geven je altijd te weinig ruimte en plakken zo vies tegen je huid als je het aanraakt.
Mijn eerste knuffel heb ik ook nog! Die staat hier ook naast het bed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Spongebob vind ik echt stom!
En mijn moeder heeft zelf alles van vroeger weggesmeten, huppakee, zonder ons te vragen![]()
Hele barbiecollecties, oldschoolfisherpricemeuk, etc etc.
Ik heb alleen wat boeken die ik zelf gered heb, 2 barbies die ik nog ergens vond en 2 knuffels nog van toen ik klein was.
Mijn knuffel waar ik altijd mee sliep staat op de bedrand, die lag bij me in bed en nam ik mee logeren tot ik mn eerste hond nam
Exaaaaactlyquote:
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja. Via meerdere wegen inderdaad tot die comclusie gekomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Dat was de conclucsie van vanavond, toch? Mannen blijven altijd kind?![]()
Ik weet nog precies hoe ze eruit zag, een lappenpop. Helaas is ze naar de poppenhemel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn eerste knuffel heb ik ook nog! Die staat hier ook naast het bed.
Ik heb een heleboel dingen niet meer, omdat ze bij mijn vader staan. (hoop ik) Voorlopig krijg ik dat nog niet in handen denk ik..
Ik duim voor een inloopdouche @ oostenrijk.quote:
Omdat ik nu gewoon een douchecabine heb, en daar ga ik geen gordijn voor kopen, beetje dubbelopquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarom dan pas? JJH trekt zich daar ook niets van aan
quote:
Mijn oma heeft alles bij mijn ouders vandaan gehaald, prima actie (alles wat ze nog hadden hebben ze weg gemikt).quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn eerste knuffel heb ik ook nog! Die staat hier ook naast het bed.
Ik heb een heleboel dingen niet meer, omdat ze bij mijn vader staan. (hoop ik) Voorlopig krijg ik dat nog niet in handen denk ik..
Ze zijn kwalitatief niet bijzonder hoogstaand.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omdat ik nu gewoon een douchecabine heb, en daar ga ik geen gordijn voor kopen, beetje dubbelopWeet niet hoe het zit in ons eventuele nieuwe huis, dat zie ik dan wel
[..]
Hoezo dat?
Dat hoeft toch niet uit te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn kwalitatief niet bijzonder hoogstaand.
Ik heb een knalfuchsia knaloranje douchegordijn en dat was ik heel vaak, blijft altijd lekker fris.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik had een wit douchegordijn met figuurtjes er op.
Dat was na een aantal jaren een beetje ranzig geworden door Lush verkleuringen enzo en nu heb ik een blauw douchegordijn, maar is het knaldonker ineens tijdens het douchen
KLB, maar dat mag niet uitmaken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet uit te maken
Of had je ze niet in ONZ geplaatst? xD *kijken gaat
M'n zusje wil niet, en m'n broertje is zoveel jonger dat hij denk ik niet weet wat van mij of van haar is. Dus tja..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn oma heeft alles bij mijn ouders vandaan gehaald, prima actie (alles wat ze nog hadden hebben ze weg gemikt).
Euhh ja maar dan is het ook klaar doelt op 1-malig alles inladen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
M'n zusje wil niet, en m'n broertje is zoveel jonger dat hij denk ik niet weet wat van mij of van haar is. Dus tja..
Beroerdste is dat er ook waarschijnlijk nog babyspullen liggen, maar ik weet niet precies wat. Dus ik had gevraagd of het opgehaald mocht worden. Antwoord was: ja, maar dan is het ook klaar. Oftewel, ik moet alles van mij en de babyspullen in 1 keer meenemen, en de rest moet daar blijven.Alsof ik om de haverklap dingen nodig ben van daar zeg!
goed hequote:
Ola lady dubarryquote:
Welcome back je hebt een goeie reis gehad heb ik gelezenquote:
Fansquote:
Hela Maes! De muntthee is opquote:
jupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh ja maar dan is het ook klaar doelt op 1-malig alles inladen?
Toch wel laarzen met roosjes (of zoiets?) die zijn leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola lady dubarryheb vandaga in de hema bij de plastic laarzen nog aan je gedacht hihi.
Ruik ik sarcasme?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Pagan het volgende:
Zo, niet bijgelezen, maar ik knal er zo ff in:
Het ijzelt hier in het noordoosten, fucking spiegelgladde ijsbaan all over. In mijn eentje blijf ik al nauwelijks overeind, laat staan met vier honden. De heren mogen als het zo blijft in de tuin poepen (doen ze anders noooooit).
Weescht voarzichtijg allen te saemen.
Jep, prima week gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Welcome back je hebt een goeie reis gehad heb ik gelezen
Dan ga je toch achter de honden op een sleetje zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hela Maes! De muntthee is opNog tips waar ik dat zelf kan halen? Behalve rituals dan, want die hebben we hier sowieso nie..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch wel laarzen met roosjes (of zoiets?) die zijn leuk
Als het bij jullie ijzelt, is het hier vast ook glad.. Zit niet zover van jullie. Hoorde al wel de regen op de ramen.. Ravage is op de fiets weg..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Pagan het volgende:
Zo, niet bijgelezen, maar ik knal er zo ff in:
Het ijzelt hier in het noordoosten, fucking spiegelgladde ijsbaan all over. In mijn eentje blijf ik al nauwelijks overeind, laat staan met vier honden. De heren mogen als het zo blijft in de tuin poepen (doen ze anders noooooit).
Weescht voarzichtijg allen te saemen.
Ik was eerder.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Welterusten iedereen, ik zoek mijn bedje opTe vroeg op vanochtend
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Je moet Pagan quoten, mijn nie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, prima week gehad.
[..]
Dan ga je toch achter de honden op een sleetje zitten.
Ook jij welterusten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik ga lekker in mn bed liggen. Er is toch geen fuck op tv. Lekker boekje lezen met een muziekje.
Trusten!![]()
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ruik ik sarcasme?
Hier doet het dametje dat nu ook nooit
Maar ik zal Mr zo op het hart drukken voorzichtig te doen, just in case
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Truste dames!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik ga lekker in mn bed liggen. Er is toch geen fuck op tv. Lekker boekje lezen met een muziekje.
Trusten!![]()
aanhanger huren en plunderen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hela Maes! De muntthee is opNog tips waar ik dat zelf kan halen? Behalve rituals dan, want die hebben we hier sowieso nie..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.
Shoot Mor wij zijn vandaag bij de rituals geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.
Ja maar, dan moet ik er heen en hopen dat ze er zelf niet zijn of vragen of ze willen wieberen. Stiekem vind ik dat ook wel weer een grote stap.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
aanhanger huren en plunderen.
Beter dan steeds denken had ik maar..
Ja, ik vind die van Rituals ook lekker. Verse munt heb ik hier wel in de tuin, maar daar hang je dan gewoon een takje van in je thee? Zakje is makkelijker..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.
Wat leuk die shop, daar hebben ze die thee vastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shoot Mor wij zijn vandaag bij de rituals geweest.
Kun je het niet toevallig online bestellen? Wij hebben op het werk kadootjes die online besteld worden van rituals (eff zoeken).
http://www.ritualsshop.nl/producten/575/thee/
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik heb vandaag meneer Maes meegenomen naar het Pakhuys. Hij vond het mooi en hij hoeft niet weer mee als ik iets ga uitzoeken![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik er heen en hopen dat ze er zelf niet zijn of vragen of ze willen wieberen. Stiekem vind ik dat ook wel weer een grote stap.
[..]
quote:
Ik wil graag een nieuwe bank en stoelen. Een mooie servieskast. Een eettafel met stoelen. Niet alles tegelijk hoor. Ik maak er een project vanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
handy! Wat ga je kopen? Al een idee?
Dank je, maar daar staan maar een beperkt aantal soorten thee op. En niet de muntthee..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shoot Mor wij zijn vandaag bij de rituals geweest.
Kun je het niet toevallig online bestellen? Wij hebben op het werk kadootjes die online besteld worden van rituals (eff zoeken).
http://www.ritualsshop.nl/producten/575/thee/
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil graag een nieuwe bank en stoelen. Een mooie servieskast. Een eettafel met stoelen. Niet alles tegelijk hoor. Ik maak er een project van
Open dat topic nu eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil graag een nieuwe bank en stoelen. Een mooie servieskast. Een eettafel met stoelen. Niet alles tegelijk hoor. Ik maak er een project van
Die jij hebt is de Emperor's Dream en die staat er wel op. Ik heb hier het zakje nog. Ik had er natuurlijk eentje geprobeerd voor het naar jou te sturen en het zakje bewaard omdat ik em erg lekker vondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je, maar daar staan maar een beperkt aantal soorten thee op. En niet de muntthee..
Dit is eigenlijk wel een grappige verspreking. In het pakhuis (een jeugdhonk) ben ik voor de eerste keer echt gezoend door het object van mijn tienerdromenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Maes, Pakhuys? Waar is dat?
Of bedoel je Posthuys?
Oh echt! Ik was op zoek naar muntthee, maar das natuurlijk veel te gewoon..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Die jij hebt is de Emperor's Dream en die staat er wel op. Ik heb hier het zakje nog. Ik had er natuurlijk eentje geprobeerd voor het naar jou te sturen en het zakje bewaard omdat ik em erg lekker vond
http://www.ritualsshop.nl/product/11246/emperors-dream/quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Die jij hebt is de Emperor's Dream en die staat er wel op. Ik heb hier het zakje nog. Ik had er natuurlijk eentje geprobeerd voor het naar jou te sturen en het zakje bewaard omdat ik em erg lekker vond
Ik heb nog niks te openen, ik ben nog steeds aan het dromen. En we wachten nog steeds op een antwoord van de aannemerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Open dat topic nu eens
En een servieskastben benieuwd naar wat je allemaal kiest
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een grappige verspreking. In het pakhuis (een jeugdhonk) ben ik voor de eerste keer echt gezoend door het object van mijn tienerdromen
Ik ga dat vanaf nu ook vaker doen, dat gordijn wassenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een knalfuchsia knaloranje douchegordijn en dat was ik heel vaak, blijft altijd lekker fris.
![]()
Morgen weer es doen ook , morgen is de badkamer sowieso weer es aan de beurt, ik moet mn kastje reorganiseren voor mn Lush stash
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef Morretje het volgende:
Oh ja, ik zou op tijd op bed..![]()
Truste allen!![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb nog niks te openen, ik ben nog steeds aan het dromen. En we wachten nog steeds op een antwoord van de aannemer
Mijn voorraadkast op de overloop ruikt zo verschrikkelijk lekker door de lush. Ik heb woensdag ingesteld als vast Lush-dag en ik kijk elke dat in mijn voorraad welke bal aan de beurt is. Ik heb vandaag een puff gekocht vanaf nu geen geglibber meer met sweetie piequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dat vanaf nu ook vaker doen, dat gordijn wassen
Oeh oeh, kastje reorganiseren voor Lush!
Hij heeft een prijs gezegd en nu is hij verder aan het uitwerken. Wij hebben nog een aannemer gehad en die berekende veel minder. Dus dat maakt de keuze niet echt makkelijk. Meneer Maes wil eigenlijk nog 1 laten komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jammer hoor
hij is met de offerte bezig?
Lekker slapen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo langzamerhand eens wat voorbeidingen treffen om richting bed te verhuizen. Het is opeens helemaal gebeurd.
Nee het is geel, ik kijk even op de site.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Maes is gepakt in het Pakhuis![]()
Godiva, is dat die lichtgroene conditioner?
Ah, goed doorvragen wat er precies in die prijs zit, afwerking is vaak hetgene dat ze dan niet opnemen als het heel veel scheeltquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij heeft een prijs gezegd en nu is hij verder aan het uitwerken. Wij hebben nog een aannemer gehad en die berekende veel minder. Dus dat maakt de keuze niet echt makkelijk. Meneer Maes wil eigenlijk nog 1 laten komen.
Trustequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:26 schreef JJH het volgende:
Nu echt weg is.
Ik vrees trouwen de dagcijfers.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn voorraadkast op de overloop ruikt zo verschrikkelijk lekker door de lush. Ik heb woensdag ingesteld als vast Lush-dag en ik kijk elke dat in mijn voorraad welke bal aan de beurt is. Ik heb vandaag een puff gekocht vanaf nu geen geglibber meer met sweetie pie![]()
Heeft iemand hier Godiva? Ik heb er een proefje van, zo lekker
Ja dat zeggik, conditionerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:25 schreef Maes het volgende:
Het is voor je haarNou morgen maar even proberen
's Avonds een vent, 's ochtends een vent denk ik danquote:Op zondag 17 januari 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:meestal hoor, ze posten hier tot laat door en dan kunnen ze hun bed niet uit komen
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent denk ik dan![]()
Hahahahaha, die slapen nog en hebben het nog niet door denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoe zou het met de hoofdjes van de vuurkijkerds zijn?
Wait till they wake upquote:Op zondag 17 januari 2010 09:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahaha, die slapen nog en hebben het nog niet door denk ik
Hier is het droog, maar wel mistig. Ik blijf lekker binnen vandaagquote:Op zondag 17 januari 2010 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wait till they wake up![]()
![]()
Het regent hier ook flink zeg lokt niet aan om wat te gaan doen
Lekker diagonaal geslapen?quote:
Ja heerlijkquote:
Ik werd vanochtend om half acht bruut gewekt door mijn wekker die nog aanstondquote:Op zondag 17 januari 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Hij smste nog om half vier dat ie ging slapen, maar dat heb ik niet meer meegekregen ondanks het feit dat het sms geluid vrij hard staat en de telefoon vlak naast me lag.
Kom je wanneer het online is ook in het ESF subforum meekleppen?
Hopelijk niet zo wakker gewordenquote:
Whehehe, heldquote:Op zondag 17 januari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh Nok!
Ik had nog wel ietsje langer willen en kunnen slapen, maar Bink wilde er uit. Die is nog erg tam, heb het idee dat ze iets verrekt heeft ofzo. Even aankijken nog.
Goodbye, als het goed is komt het heel snel online! Als in: vandaag of morgen!
Mogguh!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe, heldEn je hebt ook echt een keileuke medemod
Word je ook mod daar dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja!We hebben samen al wat af zitten zingen op MSN en achter de schermen.
Tot grote vreugde zorg van anderen
Weinig noteringen gister!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 16 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 184 JJH
020. 154 Greys
041. 099 Loveless85
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |