Mijn voorraadkast op de overloop ruikt zo verschrikkelijk lekker door de lush. Ik heb woensdag ingesteld als vast Lush-dag en ik kijk elke dat in mijn voorraad welke bal aan de beurt is. Ik heb vandaag een puff gekocht vanaf nu geen geglibber meer met sweetie piequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga dat vanaf nu ook vaker doen, dat gordijn wassen
Oeh oeh, kastje reorganiseren voor Lush!
Hij heeft een prijs gezegd en nu is hij verder aan het uitwerken. Wij hebben nog een aannemer gehad en die berekende veel minder. Dus dat maakt de keuze niet echt makkelijk. Meneer Maes wil eigenlijk nog 1 laten komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
jammer hoor
hij is met de offerte bezig?
Lekker slapen hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef JJH het volgende:
Ik zal zo langzamerhand eens wat voorbeidingen treffen om richting bed te verhuizen. Het is opeens helemaal gebeurd.
Nee het is geel, ik kijk even op de site.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Maes is gepakt in het Pakhuis![]()
Godiva, is dat die lichtgroene conditioner?
Ah, goed doorvragen wat er precies in die prijs zit, afwerking is vaak hetgene dat ze dan niet opnemen als het heel veel scheeltquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij heeft een prijs gezegd en nu is hij verder aan het uitwerken. Wij hebben nog een aannemer gehad en die berekende veel minder. Dus dat maakt de keuze niet echt makkelijk. Meneer Maes wil eigenlijk nog 1 laten komen.
Trustequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:26 schreef JJH het volgende:
Nu echt weg is.
Ik vrees trouwen de dagcijfers.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn voorraadkast op de overloop ruikt zo verschrikkelijk lekker door de lush. Ik heb woensdag ingesteld als vast Lush-dag en ik kijk elke dat in mijn voorraad welke bal aan de beurt is. Ik heb vandaag een puff gekocht vanaf nu geen geglibber meer met sweetie pie![]()
Heeft iemand hier Godiva? Ik heb er een proefje van, zo lekker
Ja dat zeggik, conditionerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:25 schreef Maes het volgende:
Het is voor je haarNou morgen maar even proberen
's Avonds een vent, 's ochtends een vent denk ik danquote:Op zondag 17 januari 2010 09:46 schreef Ml-etje het volgende:meestal hoor, ze posten hier tot laat door en dan kunnen ze hun bed niet uit komen
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent denk ik dan![]()
Hahahahaha, die slapen nog en hebben het nog niet door denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoe zou het met de hoofdjes van de vuurkijkerds zijn?
Wait till they wake upquote:Op zondag 17 januari 2010 09:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahaha, die slapen nog en hebben het nog niet door denk ik
Hier is het droog, maar wel mistig. Ik blijf lekker binnen vandaagquote:Op zondag 17 januari 2010 09:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wait till they wake up![]()
![]()
Het regent hier ook flink zeg lokt niet aan om wat te gaan doen
Lekker diagonaal geslapen?quote:
Ja heerlijkquote:
Ik werd vanochtend om half acht bruut gewekt door mijn wekker die nog aanstondquote:Op zondag 17 januari 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Hij smste nog om half vier dat ie ging slapen, maar dat heb ik niet meer meegekregen ondanks het feit dat het sms geluid vrij hard staat en de telefoon vlak naast me lag.
Kom je wanneer het online is ook in het ESF subforum meekleppen?
Hopelijk niet zo wakker gewordenquote:
Whehehe, heldquote:Op zondag 17 januari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh Nok!
Ik had nog wel ietsje langer willen en kunnen slapen, maar Bink wilde er uit. Die is nog erg tam, heb het idee dat ze iets verrekt heeft ofzo. Even aankijken nog.
Goodbye, als het goed is komt het heel snel online! Als in: vandaag of morgen!
Mogguh!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe, heldEn je hebt ook echt een keileuke medemod
Word je ook mod daar dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Ja!We hebben samen al wat af zitten zingen op MSN en achter de schermen.
Tot grote vreugde zorg van anderen
Weinig noteringen gister!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 16 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
010. 184 JJH
020. 154 Greys
041. 099 Loveless85
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |