Ik ga wel even met je mee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ga wel even met je mee hoor.Maar daarna ga ik weer terug naar Zweden oke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ga wel even met je mee hoor.Maar daarna ga ik weer terug naar Zweden oke?
quote:
Die had ik ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb ook nog slagroom! Echt die je moet kloppen enzo!
*naar keuken rent*
Ik denk het, als we al een ELF forum hebben zonder dat er ook maar een tocht in de buurt is...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja? Komt dat er?
Waar staat dat?
Ik willut ik willut ik willut!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Zweden is mooi.Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee daarom ga ik niet![]()
Mannen...![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]Ik heb ook nog slagroom! Echt die je moet kloppen enzo!
*naar keuken rent*
Jullie zijn niet eerlijk!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die had ik ookEn voor de chocomelk had ik van die echte korrels chocola die je moet mixen met warme melk
Echt goddelijk!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.
En nee daarom ga ik niet![]()
Mannen...![]()
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet eerlijk!!!
Rode wijn combineert zo slecht met slagroom en chocolade!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zweden heeft nog veel meer mooie kanten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die had ik ookEn voor de chocomelk had ik van die echte korrels chocola die je moet mixen met warme melk
Echt goddelijk!
Aankomende zomer ga ik met die kameraad van afgelopen week een roadtrip maken. óf de balkan óf Scandinavië (en dan willen we ook gelijk de poolcirkel over, midzomernacht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Was ook maar een grapjeZag je de
niet?
Ik vind Zweden echt
En zeker qua politiek klimaat zou ik liever daar zitten dan hier.. Magoed die discussie hebben we hier al gehad
Ach ja, hij was het gewend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef Ynske het volgende:
auw
WA is gister met schaatsen gevallen, schouder uit de kom. zelf teruggeduwd. toch een scheurtje, komende weken loopt ie met een schoudersteunband
Ik hoorde het. Held!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef Ynske het volgende:
auw
WA is gister met schaatsen gevallen, schouder uit de kom. zelf teruggeduwd. toch een scheurtje, komende weken loopt ie met een schoudersteunband
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, hij was het gewend.
Vroeger konden ze hem ieder weekend zo voor de straat v/d kroeg oprapen![]()
Ik dacht ook 'AUW'quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef Ynske het volgende:
auw
Wij ook! Jaren achtereen inderdaad!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:10 schreef Ynske het volgende:
zweden is zo mooi
als kleine Yns gingen wij altijd diie kant uit met de grote vakantie. mijn favo plekje was Saffle
Nice!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Aankomende zomer ga ik met die kameraad van afgelopen week een roadtrip maken. óf de balkan óf Scandinavië (en dan willen we ook gelijk de poolcirkel over, midzomernacht.) Beiden trekt heel erg, maar als ik zo op plaatjes van Zwden zit te googelen wil ik die kant op.
Dat is juist toch ten goede?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gezond appeltje knaagt.. Smaakveranderingen door zwangerschap
Maar de balkan wil ik ook graag zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Jaaa je moet echt daarheen!
Ik ben er ook nog nooit geweest hoorMaar dit jaar willen we een weekendje weg naar Kopenhagen en dan gelijk even de oversteek maken over die mooie brug naar Malmö
![]()
Heb er nu al zo'n zin in!
Ja maaaaar! Ik wou dat ik er zin in had.. Suf, ich weiss..quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zweden heeft nog veel meer mooie kanten.
Prins Pils. Hihiiiiiiihihiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, hij was het gewend.
Vroeger konden ze hem ieder weekend zo voor de straat v/d kroeg oprapen![]()
Ja, das ook een mooi gebied natuurlijk. Lastig lastig!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de balkan wil ik ook graag zien.
We weten het nog niet, en mezelf kennende word dat een weekje van te voren ofzo besloten.
Schotland lijkt op Zweden. Iets minder ruig en indrukwekkend af en toe..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]Dat lijkt ook op een huisje aan een meer in Schotland dat ik ooit gezien heb
[..]
Straks als je een prachtig hummeltje op de wereld gezet hebt kun je weer lekker chocolade eten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maaaaar! Ik wou dat ik er zin in had.. Suf, ich weiss..
Nee!!!! Schotland Ierland is ook goed te doen in twee weken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]Dat lijkt ook op een huisje aan een meer in Schotland dat ik ooit gezien heb
[..]
Prins Pils. Hihiiiiiiihihi
Ongetwijfeld, ik ben nog jong.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, das ook een mooi gebied natuurlijk. Lastig lastig!
Haha![]()
Ach, dat geeft toch niet? Als je het ene nu doet doe je het andere later vast nog wel een keer!
Het gaat. Erg druk, maar hebben gelukkig maandag vrij nogquote:
Die korrels zijn ook nep.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt goddelijk!
Die heb ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die korrels zijn ook nep.
Deze moet je hebben voor de echte chocolademelk
[ afbeelding ]
Nou, zo nep vond ik ze niet. Kon het ook gewoon zo eten als chocola zijndequote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah, ik dacht dat het van die Benco korrels warenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, zo nep vond ik ze niet. Kon het ook gewoon zo eten als chocola zijndeHeb het gekocht in een delicatessenwinkeltje hiero
Doeg!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
We moeten zo weg en ik heb zooooo geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |