Welcome back je hebt een goeie reis gehad heb ik gelezenquote:
Fansquote:
Hela Maes! De muntthee is opquote:
jupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh ja maar dan is het ook klaar doelt op 1-malig alles inladen?
Toch wel laarzen met roosjes (of zoiets?) die zijn leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola lady dubarryheb vandaga in de hema bij de plastic laarzen nog aan je gedacht hihi.
Ruik ik sarcasme?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Pagan het volgende:
Zo, niet bijgelezen, maar ik knal er zo ff in:
Het ijzelt hier in het noordoosten, fucking spiegelgladde ijsbaan all over. In mijn eentje blijf ik al nauwelijks overeind, laat staan met vier honden. De heren mogen als het zo blijft in de tuin poepen (doen ze anders noooooit).
Weescht voarzichtijg allen te saemen.
Jep, prima week gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Welcome back je hebt een goeie reis gehad heb ik gelezen
Dan ga je toch achter de honden op een sleetje zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hela Maes! De muntthee is opNog tips waar ik dat zelf kan halen? Behalve rituals dan, want die hebben we hier sowieso nie..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch wel laarzen met roosjes (of zoiets?) die zijn leuk
Als het bij jullie ijzelt, is het hier vast ook glad.. Zit niet zover van jullie. Hoorde al wel de regen op de ramen.. Ravage is op de fiets weg..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Pagan het volgende:
Zo, niet bijgelezen, maar ik knal er zo ff in:
Het ijzelt hier in het noordoosten, fucking spiegelgladde ijsbaan all over. In mijn eentje blijf ik al nauwelijks overeind, laat staan met vier honden. De heren mogen als het zo blijft in de tuin poepen (doen ze anders noooooit).
Weescht voarzichtijg allen te saemen.
Ik was eerder.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Welterusten iedereen, ik zoek mijn bedje opTe vroeg op vanochtend
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Je moet Pagan quoten, mijn nie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, prima week gehad.
[..]
Dan ga je toch achter de honden op een sleetje zitten.
Ook jij welterusten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik ga lekker in mn bed liggen. Er is toch geen fuck op tv. Lekker boekje lezen met een muziekje.
Trusten!![]()
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ruik ik sarcasme?
Hier doet het dametje dat nu ook nooit
Maar ik zal Mr zo op het hart drukken voorzichtig te doen, just in case
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Truste dames!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik ga lekker in mn bed liggen. Er is toch geen fuck op tv. Lekker boekje lezen met een muziekje.
Trusten!![]()
aanhanger huren en plunderen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hela Maes! De muntthee is opNog tips waar ik dat zelf kan halen? Behalve rituals dan, want die hebben we hier sowieso nie..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.
Shoot Mor wij zijn vandaag bij de rituals geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.
Ja maar, dan moet ik er heen en hopen dat ze er zelf niet zijn of vragen of ze willen wieberen. Stiekem vind ik dat ook wel weer een grote stap.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
aanhanger huren en plunderen.
Beter dan steeds denken had ik maar..
Ja, ik vind die van Rituals ook lekker. Verse munt heb ik hier wel in de tuin, maar daar hang je dan gewoon een takje van in je thee? Zakje is makkelijker..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.
Wat leuk die shop, daar hebben ze die thee vastquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shoot Mor wij zijn vandaag bij de rituals geweest.
Kun je het niet toevallig online bestellen? Wij hebben op het werk kadootjes die online besteld worden van rituals (eff zoeken).
http://www.ritualsshop.nl/producten/575/thee/
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:02 schreef Maes het volgende:
Ik heb vandaag meneer Maes meegenomen naar het Pakhuys. Hij vond het mooi en hij hoeft niet weer mee als ik iets ga uitzoeken![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:02 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik er heen en hopen dat ze er zelf niet zijn of vragen of ze willen wieberen. Stiekem vind ik dat ook wel weer een grote stap.
[..]
quote:
Ik wil graag een nieuwe bank en stoelen. Een mooie servieskast. Een eettafel met stoelen. Niet alles tegelijk hoor. Ik maak er een project vanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
handy! Wat ga je kopen? Al een idee?
Dank je, maar daar staan maar een beperkt aantal soorten thee op. En niet de muntthee..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shoot Mor wij zijn vandaag bij de rituals geweest.
Kun je het niet toevallig online bestellen? Wij hebben op het werk kadootjes die online besteld worden van rituals (eff zoeken).
http://www.ritualsshop.nl/producten/575/thee/
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil graag een nieuwe bank en stoelen. Een mooie servieskast. Een eettafel met stoelen. Niet alles tegelijk hoor. Ik maak er een project van
Open dat topic nu eensquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik wil graag een nieuwe bank en stoelen. Een mooie servieskast. Een eettafel met stoelen. Niet alles tegelijk hoor. Ik maak er een project van
Die jij hebt is de Emperor's Dream en die staat er wel op. Ik heb hier het zakje nog. Ik had er natuurlijk eentje geprobeerd voor het naar jou te sturen en het zakje bewaard omdat ik em erg lekker vondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dank je, maar daar staan maar een beperkt aantal soorten thee op. En niet de muntthee..
Dit is eigenlijk wel een grappige verspreking. In het pakhuis (een jeugdhonk) ben ik voor de eerste keer echt gezoend door het object van mijn tienerdromenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
Maes, Pakhuys? Waar is dat?
Of bedoel je Posthuys?
Oh echt! Ik was op zoek naar muntthee, maar das natuurlijk veel te gewoon..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Die jij hebt is de Emperor's Dream en die staat er wel op. Ik heb hier het zakje nog. Ik had er natuurlijk eentje geprobeerd voor het naar jou te sturen en het zakje bewaard omdat ik em erg lekker vond
http://www.ritualsshop.nl/product/11246/emperors-dream/quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Die jij hebt is de Emperor's Dream en die staat er wel op. Ik heb hier het zakje nog. Ik had er natuurlijk eentje geprobeerd voor het naar jou te sturen en het zakje bewaard omdat ik em erg lekker vond
Ik heb nog niks te openen, ik ben nog steeds aan het dromen. En we wachten nog steeds op een antwoord van de aannemerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Open dat topic nu eens
En een servieskastben benieuwd naar wat je allemaal kiest
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een grappige verspreking. In het pakhuis (een jeugdhonk) ben ik voor de eerste keer echt gezoend door het object van mijn tienerdromen
Ik ga dat vanaf nu ook vaker doen, dat gordijn wassenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een knalfuchsia knaloranje douchegordijn en dat was ik heel vaak, blijft altijd lekker fris.
![]()
Morgen weer es doen ook , morgen is de badkamer sowieso weer es aan de beurt, ik moet mn kastje reorganiseren voor mn Lush stash
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef Morretje het volgende:
Oh ja, ik zou op tijd op bed..![]()
Truste allen!![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb nog niks te openen, ik ben nog steeds aan het dromen. En we wachten nog steeds op een antwoord van de aannemer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |