Welcome back je hebt een goeie reis gehad heb ik gelezenquote:
Fansquote:
Hela Maes! De muntthee is opquote:
jupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh ja maar dan is het ook klaar doelt op 1-malig alles inladen?
Toch wel laarzen met roosjes (of zoiets?) die zijn leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ola lady dubarryheb vandaga in de hema bij de plastic laarzen nog aan je gedacht hihi.
Ruik ik sarcasme?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Pagan het volgende:
Zo, niet bijgelezen, maar ik knal er zo ff in:
Het ijzelt hier in het noordoosten, fucking spiegelgladde ijsbaan all over. In mijn eentje blijf ik al nauwelijks overeind, laat staan met vier honden. De heren mogen als het zo blijft in de tuin poepen (doen ze anders noooooit).
Weescht voarzichtijg allen te saemen.
Jep, prima week gehad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Maes het volgende:
[..]
Welcome back je hebt een goeie reis gehad heb ik gelezen
Dan ga je toch achter de honden op een sleetje zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hela Maes! De muntthee is opNog tips waar ik dat zelf kan halen? Behalve rituals dan, want die hebben we hier sowieso nie..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch wel laarzen met roosjes (of zoiets?) die zijn leuk
Als het bij jullie ijzelt, is het hier vast ook glad.. Zit niet zover van jullie. Hoorde al wel de regen op de ramen.. Ravage is op de fiets weg..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Pagan het volgende:
Zo, niet bijgelezen, maar ik knal er zo ff in:
Het ijzelt hier in het noordoosten, fucking spiegelgladde ijsbaan all over. In mijn eentje blijf ik al nauwelijks overeind, laat staan met vier honden. De heren mogen als het zo blijft in de tuin poepen (doen ze anders noooooit).
Weescht voarzichtijg allen te saemen.
Ik was eerder.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Welterusten iedereen, ik zoek mijn bedje opTe vroeg op vanochtend
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Je moet Pagan quoten, mijn nie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, prima week gehad.
[..]
Dan ga je toch achter de honden op een sleetje zitten.
Ook jij welterusten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik ga lekker in mn bed liggen. Er is toch geen fuck op tv. Lekker boekje lezen met een muziekje.
Trusten!![]()
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ruik ik sarcasme?
Hier doet het dametje dat nu ook nooit
Maar ik zal Mr zo op het hart drukken voorzichtig te doen, just in case
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Goodbye het volgende:
Truste dames!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik ga lekker in mn bed liggen. Er is toch geen fuck op tv. Lekker boekje lezen met een muziekje.
Trusten!![]()
aanhanger huren en plunderen.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.
Die van Rituals is wel lekker, ik zou niet weten misschien heeft Lipton ook lekkere muntthee. Ik haal ook wel eens verse munt, is ook lekker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hela Maes! De muntthee is opNog tips waar ik dat zelf kan halen? Behalve rituals dan, want die hebben we hier sowieso nie..
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, totaaaal niet. Ik ben al drie dagen aan het bruine sneeuw scheppen die gele spoelt wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |