Dat heb ik in juni moeten doen. Na mijn leven lang Nijmegen en een leven lang verzamelen van spullen en niet weg kunnen gooien. Ik heb het gedaan, maar af en toe vind ik het wel jammer dat ook al mijn kinderboeken weg moesten. Moest van mezelf ook. Ik wilde alleen dat meenemen wat ik werkelijk nog zou gebruiken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had een zolder en moet het nu overal en nergens kwijt [stressss]
Heb echt van boekenreeksen tot puzzels tot een spel met happende krokodillen enz.
Erg leuk maar ben erg slecht in weggooieniets met denken dat een pop ook gevoel heeft enzo
Beterschap enne ik lag ook om 21h gister dat is best eff goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat doe ik maar niet...
Ik ga helemaal off trouwens nu, voel me nog steeds niet helemaal jofel dus maar even bijslapen...
Spongebob.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, en het is niet eens allemaal muziek wat er nu op staatEen gedeelte zijn ook video's (oa spongebob, 2 seizoenen
![]()
) dus... Maar gewoon heerlijk dat je er dingen op kunt gooien, erbij, zonder dat ie vol raakt
We hebben 2 kastjes en 5 rollerboxen dat is hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat heb ik in juni moeten doen. Na mijn leven lang Nijmegen en een leven lang verzamelen van spullen en niet weg kunnen gooien. Ik heb het gedaan, maar af en toe vind ik het wel jammer dat ook al mijn kinderboeken weg moesten. Moest van mezelf ook. Ik wilde alleen dat meenemen wat ik werkelijk nog zou gebruiken.
Het blijft lastig.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spongebob.
Ik heb een spongebob douchegordijn.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ook!
![]()
De kids hebben me gechanteerd
Hihiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Spongebob.
Ik heb een spongebob douchegordijn.
Dat is echt vrolijk wakker wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Niet mijn douche, ik vond het plaatje op google
ik ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Geweldigg!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef senesta het volgende:
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Waarom dan pas? JJH trekt zich daar ook niets van aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Geweldigg!!!![]()
Ohh, die moet ik ook als ik kinderen heb
Spongebob plakt niet,quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen douchegordijn, ik heb een hekel aan douchegordijnen.Ze geven je altijd te weinig ruimte en plakken zo vies tegen je huid als je het aanraakt.
Ik ben nog een kind.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Waarom dan pas? JJH trekt zich daar ook niets van aan
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En bedankt.
Trouwens, je had ons de afgelopen week eens moeten zien de afgelopen week.![]()
[..]![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen douchegordijn, ik heb een hekel aan douchegordijnen.Ze geven je altijd te weinig ruimte en plakken zo vies tegen je huid als je het aanraakt.
Mijn eerste knuffel heb ik ook nog! Die staat hier ook naast het bed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Spongebob vind ik echt stom!
En mijn moeder heeft zelf alles van vroeger weggesmeten, huppakee, zonder ons te vragen![]()
Hele barbiecollecties, oldschoolfisherpricemeuk, etc etc.
Ik heb alleen wat boeken die ik zelf gered heb, 2 barbies die ik nog ergens vond en 2 knuffels nog van toen ik klein was.
Mijn knuffel waar ik altijd mee sliep staat op de bedrand, die lag bij me in bed en nam ik mee logeren tot ik mn eerste hond nam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |