quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
boekjes van Piggelmee
die oma bij elkaar gespaard had bij de DE
met steeds een nieuwe sticker/plaatje dat je in t boek moest plakken
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
Duitsland is nog een beetje blijven hangen.
En heden ten dage gebruik ik mijn telefoon als mp3 speler. De techniek van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Jaa
Ohh walkman! Heb ik idd ook nog gehad!En een discman
Die laatste heeft het echt nog heel lang uitgehouden, een jaar of 5 als ik het me goed herinner....
Ik had een zolder en moet het nu overal en nergens kwijt [stressss]quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
jij hebt een zolder vol met "dat soort dingen"?
Ik plaagde jequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, Goodbye heeft hier ooit al eens laten vallen dat ze het een beetje gek vindt om iemand online eten 'aan te bieden', dus niets insides aan. Het was het eerste dat ik kon bedenken dat ze niet zou doen toen ze zei 'doe niets wat ik niet zou doen'
Ha, maar zonder de walkman was dat nooit geluktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En heden ten dage gebruik ik mijn telefoon als mp3 speler. De techniek van tegenwoordig.
Niet ergens een kamertje over dat je vol kunt zetten met kasten ofzo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had een zolder en moet het nu overal en nergens kwijt [stressss]
Heb echt van boekenreeksen tot puzzels tot een spel met happende krokodillen enz.
Erg leuk maar ben erg slecht in weggooieniets met denken dat een pop ook gevoel heeft enzo
Nope.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ha, maar zonder de walkman was dat nooit gelukt
Oh!quote:
Hier staat alles nog bij mn ouders op zolder... ik kan ook echt NIKS weggooien... Overal zit wel een herinnering aan...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had een zolder en moet het nu overal en nergens kwijt [stressss]
Heb echt van boekenreeksen tot puzzels tot een spel met happende krokodillen enz.
Erg leuk maar ben erg slecht in weggooieniets met denken dat een pop ook gevoel heeft enzo
Ja dat hangt vol met kledingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet ergens een kamertje over dat je vol kunt zetten met kasten ofzo?
Je bent ook te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
Ik dacht dat je het echt meende en misschien die eerdere opmerking van GB gemist had
Truste Yns, coole tas wordt het btw enne roze ftwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ynske het volgende:
k ga mn bed ook opzoeken
morgen ff meeten in amersfoort
Hihi bedenk vooral niet waar jij het moet gaan latenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier staat alles nog bij mn ouders op zolder... ik kan ook echt NIKS weggooien... Overal zit wel een herinnering aan...
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ynske het volgende:
k ga mn bed ook opzoeken
morgen ff meeten in amersfoort
Waren jullie al klaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat hangt vol met kledingvandaag maar besloten dat we de buurman even een offerte laten maken voor een aanbouw
Iddquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En heden ten dage gebruik ik mijn telefoon als mp3 speler. De techniek van tegenwoordig.
nee, dat doe ik maar niet...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi bedenk vooral niet waar jij het moet gaan laten
Dus je kunt nog bijne een keer zoveel muziek kwijt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd
Ik gebruik mn telefoon niet. Wel een tijd gedaan toen ik de Nokia N81 8GB had, maar vond dat toch uiteindelijk niet fijn. Heb nu een Zune met 120 GBGeweldig ding waar echt ALLES op past wat ik heb! En dan heb ik nog 70GB over
Heerlijk.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, dat doe ik maar niet...
Ik ga helemaal off trouwens nu, voel me nog steeds niet helemaal jofel dus maar even bijslapen...
Ja, en het is niet eens allemaal muziek wat er nu op staatquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je kunt nog bijne een keer zoveel muziek kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |