is het nieuwe punten systeemquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:57 schreef Anonymousz het volgende:
iedereen zong vals en toch een 7 of een 8 geven
echt sadness
Ja, de meest statische kandidaat die er tussen zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
"Er staat een ware performer op het podium" over Charlotte
Ze heeft de hele kerstperiode alle filmpjes terug gekeken en beseft dat het nú moet komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef mootie het volgende:
Dit ziet er lichtelijk geforceerd uit.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet het idee dat Charlotte echt vooruit gaat qua zang, jammer.
Qua performance probeert ze het wel heel hard vanavond vind ik, zang is matig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet het idee dat Charlotte echt vooruit gaat qua zang, jammer.
"Dan maar een beetje ongemakkelijk tegen een paal hangen, dan doe ik tenminste toch iets?"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele kerstperiode alle filmpjes terug gekeken en beseft dat het nú moet komen
quote:
Vergeet Het Been niet, dat ze tijdens dat hangen omhoog schoptequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
"Dan maar een beetje ongemakkelijk tegen een paal hangen, dan doe ik tenminste toch iets?"
Volgens Ptwies was het sexyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet Het Been niet, dat ze tijdens dat hangen omhoog schopte
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens Ptwies was het sexy![]()
Henk Jan vond het gelukkig helegaar niet sexy!
dat moeten er wel meer zijn hoor...quote:
Gemiddeld een 6,3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
Sexy een 8
Zingen een 7
Bewegen een 4
Ik heb het nooit anders ingeschat qua performance, blijft gewoon zo'n cliche angstig tuttig meisje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
Had veel meer van haar verwacht, over all.
Zonde. Ze doet me echt niets, het is net een robotje
mja,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Oh zij klinkt echt heel anders als ze Nederlands zingt.
mee eens en ik begin me ook steeds meer te irriteren aan haar geluidquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Dewi doet zo enorm overdreven, alsof ze Beyoncee al is.
mjah ze klonk ook echt paar keer schor vond ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik moet helaas zeggen dat het niet slecht is, maar ik hoor haar wel erg ademen de hele tijd, dat vind ik nogal irritant. En ze schreeuwt een beetje.
Dan nog maar een jongen erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat moeten er wel meer zijn hoor...
de finale is over 2 weken en het is al bekend dat het een groep zou worden
ze hebben nu wel gelijk dat niet echt goed was.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Zeg, de jury heeft echt besloten om Dewi niet meer op te hemelen he?
In de hoop dat ze wintHet valt echt mega op.
mjah heb er tijd naar geluisterd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb het nu pas door, het is gesponsert door 100% NL (nooit van gehoord).
dat... en de muziek wordt keer op keer herhaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Crazy-M het volgende:
7 gemiddeld
[..]
mjah heb er tijd naar geluisterd.
maar valt voortaan tegen
en naam komt ook niet eer aan. is namelijk niet 100% NL
minimaal 2 engelse nummers per uur, en nog een hoop geklets
juist.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat... en de muziek wordt keer op keer herhaald
Dewi gaat altijd een pruillipje trekken en bewegen zodra er kritiek komt, inclusief natte oogjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Dewi kan niet zo goed tegen haar verlies zo te zien.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Als hij dit nummer ver**kt mep ik m neer
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Dewi kan niet zo goed tegen haar verlies zo te zien.
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
aah niet huilen, iedereen kan het gebeuren, en jou ook in een live show, volgende keer krijg je weer een 10quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja![]()
Het![]()
Was
Ook
Zo'n
Moeilijk
Nummer!
alvast weddenschap beginnen ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ook! Kan me niet voorstellen dat hij een keertje goed zingt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alvast weddenschap beginnen ?
Ik zeg: Hij verneukt het
nou jah, stel hij zingt goed, het is ook een nummer dat je moet weten te brengen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook! Kan me niet voorstellen dat hij een keertje goed zingt.
Dus ben niet de enigste die dat hoordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin maar vast te meppen!
Wat zong hij nou ipv 'de zon nog schijnt'?
Waarschijnlijk heeft hij per ongeluk zijn zonnebankabo verlengd ipv zijn fitnessabo:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom heeft geer zo'n bruine kleur
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Gerard lijkt elke week wel dikker, tijd dat hij weer naar de sportschool gaat.
Vind je het gek, met Dushi op de bankquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
IK KIJK OOK WANT ER IS NIETS OP TV HAHAHA
volumiaa hehe dat is die vreemdgaan gast
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je het gek, met Dushi op de bank
over een halfjaar staat ie naast kwalbertquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zingt alsof hij in een musical bezig is?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je het gek, met Dushi op de bank
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Sjongejongejonge ik hoor het al ik kan ook wel meedoen volgend seizoen, ja jongens Xfactor ga ik meedoen man man man wat ga ik mooi zingen
hoi pauliequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Paul het volgende:
Keislecht dat weet jij dat weet ik, de jury vast niet
zal ik de auto starten ? rijden we er ff heenquote:
hadden we het inderdaad goed gehoordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Overdreven dictie
En ja, daar issie, de verkeerde zin
FOK crew stem op Paul in de liveshowsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Sjongejongejonge ik hoor het al ik kan ook wel meedoen volgend seizoen, ja jongens Xfactor ga ik meedoen man man man wat ga ik mooi zingen
het ziet er gewoon niet gezond uit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij per ongeluk zijn zonnebankabo verlengd ipv zijn fitnessabo:
Eierstokken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
paay is weer oneens, loopt haar .... tjah wat loopt een vrouw achterna
mja weet niet ...quote:
Die klapperen niet meer bij 60 hoor, hoe strak ze er ook nog bijhangenquote:
startuuuuh maaarrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik de auto starten ? rijden we er ff heen
OMG wat goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Paul het volgende:
Ik ga papa chico zingen hoe vinden jullie het?
![]()
![]()
![]()
Gooien is nog te zwak uitgedrukt, smijtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zullen we karina ook ophalen ?
kan ze hem eruit gooien
jouw feesjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooien is nog te zwak uitgedrukt, smijten
blijkbaar vind je het niet erg...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooien is nog te zwak uitgedrukt, smijten
Ze wou toch nog een kind?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die klapperen niet meer bij 60 hoor, hoe strak ze er ook nog bijhangen
HAHAHA LEIDJE HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
Dit is niet een leidje om stil te staan met twee kale geiten naast je die rondjes draaien
Mag je wel opschieten...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijkbaar vind je het niet erg...
we komen je halen
ik denk nu niet meer... audities zijn al voorbijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ik kan wel meedoen met x factor denk je?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk nu niet meer... audities zijn al voorbij
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ik kan wel meedoen met x factor denk je?
fap fap fapquote:
Dat het mogelijk is hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Zij zingt bijna nog slechter dan die krullenjongen
nah net al op geerquote:
Dat moet haast wel, of ze willen graag dat zij doorgaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:38 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij horen ze in de studio inderdaad gewoon iets heel anders.
Joah, die is blijkbaar ergens bekend van.quote:
Chill man!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:39 schreef Paul het volgende:
ALS ZIJ AL ZO GEWELDIG WORDEN GEVONDEN HOE GEWELDIG GA IK DAN WEL NIET SCOREN DE SKY IS THE LIMIT, OH MAN IK GA OPTREDEN IN DUITSLAND FRANKRIJK ITALIE, JAWEL DE VROUWEN HANGEN AAN MIJN LIPPEN EN BENEN, MAN MAN MAN OOOOOH IK WORD BEROEMPT
quote:
winares dancing queen dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joah, die is blijkbaar ergens bekend van.
Gelukkig wel kampersjaaltjes met zijn naam erop in het publiek!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Adelante het volgende:KOM MENSUH, LAAT DIE HANDJES ZIEN!!!!
Dat mis ik nog
2 maanden geleden geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:41 schreef Paul het volgende:
Maar wanneer waren die x factor audities dan?
Neeeeeeeeeeeeeee, dan moet het een Nederlandstalig groepje worden en we hebben de Toppers alquote:
Ik verstond het prima? En ik kom nog wel uit Twentequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Zijn uitspraak is ook al zo overdreven, hebben ze les gehad of zo? En zelfs nu versta ik die tekst niet goed van dat nummer. Er is 1 zo'n zinnetje, nooit kunnen verstaan.
LesbianxxxPonyLovers.avi?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Van een van die achtergronddansers zag ik laatst een tof filmpje.
Er is 1 zo'n stukje dat ik nooit kan verstaan. Je bent zo, ik heb je niet anders gekend ???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik verstond het prima? En ik kom nog wel uit Twente.
quote:
Jee tochquote:
quote:
Oké, reclame. Tijd om te lachen. 1:34.quote:
Ja, maar sharona, kayleigh, vanessa en larissa gaan echt wel sms-enquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Die jury slaat eigenlijk helemaal nergens op, al krijg je 6 keer een tien, als je geen sms'jes krijgt lig je er toch nog uit.
RTL was ooit, SBS is!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Paul het volgende:
Wesley en sbs past wel bij elkaar
Ik pas meer bij RTL
smst ze wel? je moeder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ma blij aan de telefoon als fan van Wesley
Bart moet afvallen van haar.
Leeft als een ware popster en dat is hem aan te zien, is het niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ma blij aan de telefoon als fan van Wesley
Bart moet afvallen van haar.
Nee ze is niet dement.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
smst ze wel? je moeder?
die danser op het achtergrondquote:
je moet toch ook dement zijn om te smsen naar sbs6?quote:
was het sytycd of popstars hij steelde de showquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan wel goed springen, dat dan weer wel
Ze ziet er alleen ouder uit dan Patricia.quote:
nou ehm... open 'mquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die danser verdient een eigen topic
We moeten zijn naam achterhalen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die danser verdient een eigen topic
Ang3l weet dat, die is danser!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We moeten zijn naam achterhalen.
Ik vond het zingen wel goed, maar ze is zo ontzettend ouwelijk ook voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik vond het niet best.
En ze heeft de uitstraling van een koelkast.
sorry ik hou het niet meerquote:
Trafassi - wasmasjien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
Wat gaat deze nou weer doen? Tuintje in m'n hart?
Nou, wat scheelt het?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
Dan had ik sowieso op 'm gestemdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
ah shit gemistquote:
Romeo. Nederlandse groepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik mis de link met 100%NL (en niet omdat Joshua donker is)
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Ik begrijp week na week niet wat Joshua in de live shows doet
Ah, ik dacht backstreet boys ofzoquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, ik dacht backstreet boys ofzo
oooh!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik mis de link met 100%NL (en niet omdat Joshua donker is)
Het stuk waar hij het publiek aanspoorde tot klappen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:08 schreef Karina het volgende:
Het middelste stukje gaat redelijk, maar de rest was dramatisch slecht.
Ik zal het zingen als ik thuis ben en er een video topic over maknequote:
Hehe nee het stukje net na het slechte begin ging een beetje goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het stuk waar hij het publiek aanspoorde tot klappen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is zó lief en schattig, maar hij kan zó niet zo goed zingen
HJ zei ook dat hij het sexy had moeten zingen hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Wat een vooroordeel van Patricia weer, hij is zwart, dus sexy, etc.
En weer een euro voor Mauricequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:02 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij krijgen ze geld per keer dat ze 100%nl noemen.
Maar Patricia begon over Brothers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
HJ zei ook dat hij het sexy had moeten zingen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |