Vind je het gek, met Dushi op de bankquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
IK KIJK OOK WANT ER IS NIETS OP TV HAHAHA
volumiaa hehe dat is die vreemdgaan gast
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je het gek, met Dushi op de bank
over een halfjaar staat ie naast kwalbertquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zingt alsof hij in een musical bezig is?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind je het gek, met Dushi op de bank
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Sjongejongejonge ik hoor het al ik kan ook wel meedoen volgend seizoen, ja jongens Xfactor ga ik meedoen man man man wat ga ik mooi zingen
hoi pauliequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Paul het volgende:
Keislecht dat weet jij dat weet ik, de jury vast niet
zal ik de auto starten ? rijden we er ff heenquote:
hadden we het inderdaad goed gehoordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Overdreven dictie
En ja, daar issie, de verkeerde zin
FOK crew stem op Paul in de liveshowsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Paul het volgende:
Sjongejongejonge ik hoor het al ik kan ook wel meedoen volgend seizoen, ja jongens Xfactor ga ik meedoen man man man wat ga ik mooi zingen
het ziet er gewoon niet gezond uit!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij per ongeluk zijn zonnebankabo verlengd ipv zijn fitnessabo:
Eierstokken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
paay is weer oneens, loopt haar .... tjah wat loopt een vrouw achterna
mja weet niet ...quote:
Die klapperen niet meer bij 60 hoor, hoe strak ze er ook nog bijhangenquote:
startuuuuh maaarrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal ik de auto starten ? rijden we er ff heen
OMG wat goedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Paul het volgende:
Ik ga papa chico zingen hoe vinden jullie het?
![]()
![]()
![]()
Gooien is nog te zwak uitgedrukt, smijtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Zullen we karina ook ophalen ?
kan ze hem eruit gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |