juist.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat... en de muziek wordt keer op keer herhaald
Dewi gaat altijd een pruillipje trekken en bewegen zodra er kritiek komt, inclusief natte oogjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Dewi kan niet zo goed tegen haar verlies zo te zien.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Als hij dit nummer ver**kt mep ik m neer
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Dewi kan niet zo goed tegen haar verlies zo te zien.
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
aah niet huilen, iedereen kan het gebeuren, en jou ook in een live show, volgende keer krijg je weer een 10quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ja![]()
Het![]()
Was
Ook
Zo'n
Moeilijk
Nummer!
alvast weddenschap beginnen ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ook! Kan me niet voorstellen dat hij een keertje goed zingt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alvast weddenschap beginnen ?
Ik zeg: Hij verneukt het
nou jah, stel hij zingt goed, het is ook een nummer dat je moet weten te brengen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook! Kan me niet voorstellen dat hij een keertje goed zingt.
Dus ben niet de enigste die dat hoordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Begin maar vast te meppen!
Wat zong hij nou ipv 'de zon nog schijnt'?
Waarschijnlijk heeft hij per ongeluk zijn zonnebankabo verlengd ipv zijn fitnessabo:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom heeft geer zo'n bruine kleur
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Gerard lijkt elke week wel dikker, tijd dat hij weer naar de sportschool gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |