jouw feesjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooien is nog te zwak uitgedrukt, smijten
blijkbaar vind je het niet erg...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooien is nog te zwak uitgedrukt, smijten
Ze wou toch nog een kind?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die klapperen niet meer bij 60 hoor, hoe strak ze er ook nog bijhangen
HAHAHA LEIDJE HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
Dit is niet een leidje om stil te staan met twee kale geiten naast je die rondjes draaien
Mag je wel opschieten...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijkbaar vind je het niet erg...
we komen je halen
ik denk nu niet meer... audities zijn al voorbijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ik kan wel meedoen met x factor denk je?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik denk nu niet meer... audities zijn al voorbij
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ik kan wel meedoen met x factor denk je?
fap fap fapquote:
Dat het mogelijk is hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:36 schreef Paul het volgende:
Zij zingt bijna nog slechter dan die krullenjongen
nah net al op geerquote:
Dat moet haast wel, of ze willen graag dat zij doorgaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:38 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij horen ze in de studio inderdaad gewoon iets heel anders.
Joah, die is blijkbaar ergens bekend van.quote:
Chill man!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:39 schreef Paul het volgende:
ALS ZIJ AL ZO GEWELDIG WORDEN GEVONDEN HOE GEWELDIG GA IK DAN WEL NIET SCOREN DE SKY IS THE LIMIT, OH MAN IK GA OPTREDEN IN DUITSLAND FRANKRIJK ITALIE, JAWEL DE VROUWEN HANGEN AAN MIJN LIPPEN EN BENEN, MAN MAN MAN OOOOOH IK WORD BEROEMPT
quote:
winares dancing queen dusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joah, die is blijkbaar ergens bekend van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |