Gelukkig wel kampersjaaltjes met zijn naam erop in het publiek!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Adelante het volgende:KOM MENSUH, LAAT DIE HANDJES ZIEN!!!!
Dat mis ik nog
2 maanden geleden geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:41 schreef Paul het volgende:
Maar wanneer waren die x factor audities dan?
Neeeeeeeeeeeeeee, dan moet het een Nederlandstalig groepje worden en we hebben de Toppers alquote:
Ik verstond het prima? En ik kom nog wel uit Twentequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Zijn uitspraak is ook al zo overdreven, hebben ze les gehad of zo? En zelfs nu versta ik die tekst niet goed van dat nummer. Er is 1 zo'n zinnetje, nooit kunnen verstaan.
LesbianxxxPonyLovers.avi?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Van een van die achtergronddansers zag ik laatst een tof filmpje.
Er is 1 zo'n stukje dat ik nooit kan verstaan. Je bent zo, ik heb je niet anders gekend ???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik verstond het prima? En ik kom nog wel uit Twente.
quote:
Jee tochquote:
quote:
Oké, reclame. Tijd om te lachen. 1:34.quote:
Ja, maar sharona, kayleigh, vanessa en larissa gaan echt wel sms-enquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Die jury slaat eigenlijk helemaal nergens op, al krijg je 6 keer een tien, als je geen sms'jes krijgt lig je er toch nog uit.
RTL was ooit, SBS is!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Paul het volgende:
Wesley en sbs past wel bij elkaar
Ik pas meer bij RTL
smst ze wel? je moeder?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ma blij aan de telefoon als fan van Wesley
Bart moet afvallen van haar.
Leeft als een ware popster en dat is hem aan te zien, is het niet?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef tong80 het volgende:
Ma blij aan de telefoon als fan van Wesley
Bart moet afvallen van haar.
Nee ze is niet dement.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
smst ze wel? je moeder?
die danser op het achtergrondquote:
je moet toch ook dement zijn om te smsen naar sbs6?quote:
was het sytycd of popstars hij steelde de showquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij kan wel goed springen, dat dan weer wel
Ze ziet er alleen ouder uit dan Patricia.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |