Watquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef griskay het volgende:
wikki en rookert, jullie willen vrouwen die gehoorzamen dat is echt de grootste afknapper dat je kunt bedenken bij vrouwen. Denk ik.
Heb jij nooit ooit van sarcasme gehoord? Ik maakte een grapje, griskay, een grapje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef griskay het volgende:
wikki en rookert, jullie willen vrouwen die gehoorzamen dat is echt de grootste afknapper dat je kunt bedenken bij vrouwen. Denk ik.
nu welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij nooit ooit van sarcasme gehoord?
Echt he wikki en rookert.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef griskay het volgende:
wat is gehoorzaam? of misschien kan je me vertellen wat gehoorzaam volgens die marokkaanse meid is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij nooit ooit van sarcasme gehoord? Ik maakte een grapje, griskay, een grapje.
van wie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet het, heb het al meerdere malen bevestigd gekregen
Een burqa aandoen als ik met haar trouw, eten koken als ik op de bank zit en bier brengen wanneer ik voetbal kijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is gehoorzaam? of misschien kan je me vertellen wat gehoorzaam volgens die marokkaanse meid is.
For the record, wikwakka2 en ik zijn allebei Nederlands, wik heeft nogal wat jaartjes in de zandbak vertoefd en ik ben hier toevallig terecht gekomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is gehoorzaam? of misschien kan je me vertellen wat gehoorzaam volgens die marokkaanse meid is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Montelly het volgende:
Nadia over +/- 2 jaar Hijaab moet je even bij fantaseren...
![]()
nee, nee. ik bedoel dat je vast wel weet wat marokkaansemeid bedoelde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een burqa aandoen als ik met haar trouw, eten koken als ik op de bank zit en bier brengen wanneer ik voetbal kijk.
He, binnen geen burqa, straks struikelt ze en laat ze mijn eten vallen terwijl ze stofzuigtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een burqa aandoen als ik met haar trouw, eten koken als ik op de bank zit en bier brengen wanneer ik voetbal kijk.
ja prima. ik wil ook geen allochtonendiscussie gaan voeren. het is hier immers best gezellig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
For the record, wikwakka2 en ik zijn allebei Nederlands, wik heeft nogal wat jaartjes in de zandbak vertoefd en ik ben hier toevallig terecht gekomen
I love litlle kittens, they're so sweet and soft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Montelly het volgende:
Nadia over +/- 2 jaar Hijaab moet je even bij fantaseren...
![]()
Precies zoals ze het zei vrees ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja prima. ik wil ook geen allochtonendiscussie gaan voeren. het is hier immers best gezellig.
ik ben gewoon benieuwd wat die marokkansemeid bedoelde.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:![]()
![]()
Om maar even bilmiyorem na te doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Derde optie: mijn actieve topics.
ik hoopte natuurlijk op iets beters. maar ok dan. veel vergnugen nog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies zoals ze het zei vrees ik
durka durka?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Goed. Nog een kans jongens, waar is deze foto genomen:
[ afbeelding ]
Marokkoquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Het werd tijd, heidenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey Marokkanen, Turken en Nederlanders! Ik ga me verdiepen in m'n geloof.
Doei.
Tip: ga naar de bibliotheek, weg van je eigen huis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie gaan snel. Ging het leren ook maar zo vlug..
Moge God je rang in de hemel verheffen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey Marokkanen, Turken en Nederlanders! Ik ga me verdiepen in m'n geloof.
Doei.
Wanneer heb je ze nou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie gaan snel. Ging het leren ook maar zo vlug..
Rabat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebrachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: ga naar de bibliotheek, weg van je eigen huis.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moge God je rang in de hemel verheffen.
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebracht
Dinsdag en Vrijdag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze nou?![]()
Mag ik een stroopwafel?
Je kan ook gewoon even een ticket boeken, geen moord voor nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ik zou een moord voor een ticket naar marokkoa, lijkt me echt suppeer mooi en puur.
Jij maag door voor de maagd jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maag ik door voor de maagd?
Sommige plekken zijn heel mooi, maar je hebt er ook veel armzalige plekken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ik zou een moord voor een ticket naar marokkoa, lijkt me echt suppeer mooi en puur.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebracht
Ja ik ga overmorgen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.
ook een hele andere sfeer. daar wordt echt gestudeerd, met hier en daar een geintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.
en nog een pluspunt: je hoeft geen debiele mandjes mee te nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ga overmorgen denk ik![]()
Morgen is het nutteloos om te gaan hehe.
Ryanair vliegt af en toe voor onder de 100 euro heen en terug naar Marrakesh enzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ben je bang voor repreailles?quote:
Oh ja.....sarcasmequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een ticket boeken, geen moord voor nodig.
Nee, wij hebben een fucking mooie bieb in de faculteitquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Is het trouwens gek als je gedurende je gehele studieperiode nog nooit de UB in bent gelopen
beetje wereldvreemd, maar dat is niet gek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Is het trouwens gek als je gedurende je gehele studieperiode nog nooit de UB in bent gelopen
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ooh, dan heb je nog superveel tijd![]()
Dit moet ik niet zeggen tegen jou trouwens
Nee, ik ben er maar één keer geweest omdat een paar studiegenoten mij daarheen sleurden, meteen mijn eerste en laatste keer. Zelf ben ik er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Istanboelquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, nieuwe:
[ afbeelding ]
Waar?
Ergens in Zuid-Spanje,quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, nieuwe:
[ afbeelding ]
Waar?
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker ziet het ook gewoon en zegt er niks van?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en nog een pluspunt: je hoeft geen debiele mandjes mee te nemen.
Ik kijk eigenlijk alleen naar de hoorcolleges, daar staat in wat de docent boeiend vindt, dus daar gaat het tentamen ook over. Dan kan je die dingetjes nog opzoeken in boekjes, maar doe ik niet echt. Reader skip ik en werkgroepdingen doe ik wel goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachten![]()
En voor vrijdag een boek van 900 bladzijdes+ reader en opdrachten.
Ik weet niet hoe snel jij leest..
Wat een sexistquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker zie het ook gewoon en zegt er niks van?
Het is wel gezelligquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er maar één keer geweest omdat een paar studiegenoten mij daarheen sleurden, meteen mijn eerste en laatste keer. Zelf ben ik er nog nooit geweest.
Wij mogen geen tas, jas of eten mee naar binnen nemen. Iedereen heeft water of blikjes, geen tassenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker ziet het ook gewoon en zegt er niks van?
Valt mee hequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Ik "ken" maar een Turkse fokker in real life, maar die heb ik al een tijd niet meer op fok zien posten, ze (is) was mod.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachten![]()
En voor vrijdag een boek van 900 bladzijdes+ reader en opdrachten.
Ik weet niet hoe snel jij leest..
Zíj namen het mee toen ze met z'n 250.000'en vluchtten voor de Spaanse Inquisitie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stelletje nepperts die Turken, lekker de Moorse stijl jatten.
Emel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik "ken" maar een Turkse fokker in real life, maar die heb ik al een tijd niet meer op fok zien posten, ze (is) was mod.
Ik zit eenzaampjes in het zuiden des lands.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Yeah...dit zijn wij in RLquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jij niet dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Nee een tas mogen wij ook niet naar binnen nemen..een jas denk ik wel? naja ik doe het gewoon en er is nog niks van gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij mogen geen tas, jas of eten mee naar binnen nemen. Iedereen heeft water of blikjes, geen tassen![]()
De bewaker zit je gewoon te checken![]()
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.
succes!
Screw you guys, I'm going homequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Yeah...dit zijn wij in RL
[ afbeelding ]
Rookert is Cartman
Als ik wil studeren is de kwaliteit van de leeromgeving net iets belangrijkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is wel gezellig![]()
Maar een goede leeromgeving is het niet nee
Ja je hebt gelijk..maar tóch ik baal dat ik niet eerder ben begonnen en ik baal dat ik nu nog steeds niet aan het leren ben haha. Mn samenvattingen komen morgen binnen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.
succes!
Zegt wel genoeg over hoe serieus ze het daar nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee een tas mogen wij ook niet naar binnen nemen..een jas denk ik wel? naja ik doe het gewoon en er is nog niks van gezegd![]()
Yeah right.
ik denk dat ik 900 pagina's en hoofdzaken onderstrepend wel in een lange avond kan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.
Maar jaaa
begin dan nu, waarom uitstellen. je staat versteld wat je in een lange avond kan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk..maar tóch ik baal dat ik niet eerder ben begonnen en ik baal dat ik nu nog steeds niet aan het leren ben haha. Mn samenvattingen komen morgen binnen..
With all due respect, maar daar heb ik de concentratie niet voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik 900 pagina's en hoofdzaken onderstrepend wel in een lange avond kan doen.
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.
Maar jaaa
Klopt, maar de stad?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan de vrouwtjes te zien, Iran.
Clumsy_clown ofzoiets?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, noem eens een andere vrouwlijke Turkse mod-fokker.
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Stad was een paar jaar geleden nog in het nieuws.
Als je de eerste letter geeft, weet ik het.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Stad was een paar jaar geleden nog in het nieuws.
Klungelige clown?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, noem eens een andere vrouwlijke Turkse mod-fokker.
Ja ik begin ''zo'', ik wacht op een mooi rond tijdstipquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
begin dan nu, waarom uitstellen. je staat versteld wat je in een lange avond kan doen.
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.
Bham?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Is het niet de stad Bam?
Wees realistisch petitequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.
Heb je goede cijfers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar Utrecht geneeskunde![]()
![]()
Dat zuigt wel keihard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Ga naar Rotterdam, Erasmus MC, jwt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
Shit zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.
3 meisjes uit mijn klas doen dat dit jaar, allemaal cum laudequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
Da's wel zonde. Zo'n cultureel erfgoed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Een man zoalshetis, een man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.
luister dan naar wat ik zeg. begin nu!
Volgens mij washet nadiaschoonheid die iets in die strekking heeft gezegd..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.
luister dan naar wat ik zeg. begin nu!
waarom zou een man iets uitstellen, of een vrouw? uitstel van executie.quote:
Oh, denk jij er niet zo over?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij washet nadiaschoonheid die iets in die strekking heeft gezegd..
maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het 'quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Die beelden uit Haïti zijn ook schokkend.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's wel zonde. Zo'n cultureel erfgoed.
Inderdaad. Het was al een van de armste landen van de wereld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Die beelden uit Haïti zijn ook schokkend.
ik denk dat hij die woordspeling niet eens bedacht heeft. en leuk is het ook niet. eerder erg wrang.quote:
Ach, het leven is wrang m'n jong.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat hij die woordspeling niet eens bedacht heeft. en leuk is het ook niet. eerder erg wrang.
Wat ook een 'mooi' beeld was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was al een van de armste landen van de wereld.
Arme jij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meeuwenschijt bedoel je?
Ja, daar heb ik ook wel eens last van gehad.
nee. je moet nu gaan beginnen met lezen. en leren.quote:
Uh ja ik sta wel bekend om mijn gezichtsuitdrukkingen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het '' hoofd gewoon in het echte leven als je zoiets wordt gezegd
keiwrang. en straks is het carnaval. ik neem aan dat je gewoon gezellig meedoet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het leven is wrang m'n jong.
Nee, niet dat ik weet, neequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat, heb jij nooit vogelpoep op je hoofd gehad?
Vroegah toen ik klein was deed ik er aan mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
keiwrang. en straks is het carnaval. ik neem aan dat je gewoon gezellig meedoet.
ik toen ik aan het pinnen was. iedereen moest lachen!quote:
Vroegah was jij een Limburreger?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah toen ik klein was deed ik er aan mee.
Bijgeloof is haram, jonguh!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
vogelpoep op je hoofd brengt geluk.
In Turkije tenminste.
dit jaar is een nieuwe kans.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah toen ik klein was deed ik er aan mee.
Vroegah was ik een echte Gooise jongen. En daar vierden ze ook carnaval.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroegah was jij een Limburreger?
Ik zou echt heerlijk vinden als jullie in real life een discussie met elkaar zouden krijgen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh ja ik sta wel bekend om mijn gezichtsuitdrukkingen..
hey! het carnaval is eerder door de varkensboeren in branbant bedacht dan door de mergelgrotters in limburg! get the act straight.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroegah was jij een Limburreger?
Ze proberen ons te Ottomaniseren!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is niet het turkentopic, bradda.
Van kakker naar Rotterdammer, watskeburt, mang?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah was ik een echte Gooise jongen. En daar vierden ze ook carnaval.
Je weet toch, studeren enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van kakker naar Rotterdammer, watskeburt, mang?
Muziek is universeel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is niet het turkentopic, bradda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger vond ik het grappig nu niet echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
Kijkt er iemand hier naar Raymann? Ik vind het maar slappe humor. Heb het sowieso niet op cabaretiers die enkel met seksistische grappen kunnen scoren.
Nee, volgens mij heb ik al een keer gezegd dat ik binnenkort mijn spullen pak en vertrek naar Kenia. Hoezo Kenia? Hoezo niet !? (lol was het daar niet kort geleden nog onrustig?). Ik zal daar mijn leven wijden aan safari tripjes begeleiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. je moet nu gaan beginnen met lezen. en leren.
Ik heb het lang geleden een paar keer gekeken. Na 10 keer dezelfde grappen gehoord te hebben, hield ik het wel voor gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
Kijkt er iemand hier naar Raymann? Ik vind het maar slappe humor. Heb het sowieso niet op cabaretiers die enkel met seksistische grappen kunnen scoren.
lol wutquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik al een keer gezegd dat ik binnenkort mijn spullen pak en vertrek naar Kenia. Hoezo Kenia? Hoezo niet !? (lol was het daar niet kort geleden nog onrustig?). Ik zal daar mijn leven wijden aan safari tripjes begeleiden.
En oja..kakikleuren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het lang geleden een paar keer gekeken. Na 10 keer dezelfde grappen gehoord te hebben, hield ik het wel voor gezien.
TMquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind enkel Najib Amhali echt goed eigenlijk. En Theo Maassen.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het grappig nu niet echt.
raymann is te laat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
Dit. En Javier Guzman.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga het echt doen hoor..weet alleen nog niet hoe ik mijn moeder hiervan ga inlichten. Het lijkt me het best om het pas te vertellen als ik daar eenmaal ben aangekomenquote:
Ik denk precies hetzelfde erover.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het lang geleden een paar keer gekeken. Na 10 keer dezelfde grappen gehoord te hebben, hield ik het wel voor gezien.
Hebben ze daar geen tijgers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik al een keer gezegd dat ik binnenkort mijn spullen pak en vertrek naar Kenia. Hoezo Kenia? Hoezo niet !? (lol was het daar niet kort geleden nog onrustig?). Ik zal daar mijn leven wijden aan safari tripjes begeleiden.
En oja..kakikleuren
Keniaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga het echt doen hoor..weet alleen nog niet hoe ik mijn moeder hiervan ga inlichten. Het lijkt me het best om het pas te vertellen als ik daar eenmaal ben aangekomen
dat heet vluchtgedrag. maak af waar je mee bezig bent, je hebt er immers ooit voor gekozen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En oja..kakikleuren
Vast wel. Dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen tijgers?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
GMTAquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde erover.
Heeft Turkije overigens leeuwen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen tijgers?![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL VOORVOCHTMENSEN![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik moet die nog zien, niet spoilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet je zeker kopen ofzo?![]()
ehm? hoezo?quote:
uitgestorvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft Turkije overigens leeuwen?
wij hebben Alp Arslanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was laatst op TV!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik moet die nog zien, niet spoilen.
Die moet je zeker kopen ofzo?
Dat dacht ik al ja. De Perzische leeuw heeft in ieder geval nog wel in Turkije geleefd:quote:
Kun je beter naar Ethiopië gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschienik wel marathonloopster worden..ik wil even wat tips verzamelen daar
Hoezo zou ik iets afmaken waar ik niet van houd? Hoezo word je dan gelijk bestempeld als ''opgever/zwak''..je moet juist heel sterk in je schoenen staan om je eigen dromen te durven volgen hehe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heet vluchtgedrag. maak af waar je mee bezig bent, je hebt er immers ooit voor gekozen.
wél in kleinere theaters. die zijn erg grappig. helaas breken ze nooit door, omdat het baren van een kind alle humor weghaalt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet grappig zijn.
in dat geval wens ik je alle goeds en ga lekker je dromen na. maar dan moet je het ook echt doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik iets afmaken waar ik niet van houd? Hoezo word je dan gelijk bestempeld als ''opgever/zwak''..je moet juist heel sterk in je schoenen staan om je eigen dromen te durven volgen hehe.
Nee. Wel ooit de Anatolische panter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
"The last official sighting of the Anatolian leopard was in 1974"quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel ooit de Anatolische panter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anatolian_leopard
Get real!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben voor weinig dingen bang..![]()
Oh wacht sommigen zouden het naief noemen..
Dat is zóóóóóóó 2009quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kun je beter naar Ethiopië gaan.
Ja ga ik zeker doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval wens ik je alle goeds en ga lekker je dromen na. maar dan moet je het ook echt doen.
Waarschijnlijk gebruikt als brandstof voor de inval in Cyprus datzelfde jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"The last official sighting of the Anatolian leopard was in 1974"
Meisje uit mijn vorige klas ook, ik lachte me doodquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh ja ik sta wel bekend om mijn gezichtsuitdrukkingen..
Dat ben ik dit weekend, ga in Drenthe autorijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1a1_1263397383
http://www.liveleak.com/view?i=435_1263132503quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ben ik dit weekend, ga in Drenthe autorijden.
Eigenlijk jammer dat zulke dieren niet meer in het landschap voorkomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel ooit de Anatolische panter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anatolian_leopard
Naja ik weet niet wat ik ervan moet vinden..ik zou volgens sommigen lijken op een 'tekenfilmfiguur..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje uit mijn vorige klas ook, ik lachte me doodZij gelukkig ook toen ik dat zei
Dat zei ik ook altijd, ze heeft zo'n tekenend gezichtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja ik weet niet wat ik ervan moet vinden..ik zou volgens sommigen lijken op een 'tekenfilmfiguur..![]()
I'm like..okeeeeeeeeeeee!?
Helaas, geen SUV voor mij in Nederlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=435_1263132503
Heb jij haar nieuwe show gezien?, ik heb alleen die van 2005 (held op blote voeten volgens mij) gezienquote:
Tsja, voor ons is het makkelijk praten vanachter onze computer. Voor de mensen aldaar is het niet zo fijn, denk ik. Vooral nu de bevolkingen van de landen veel groter zijn dan eerst en nog steeds groeiende zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat zulke dieren niet meer in het landschap voorkomen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja ik weet niet wat ik ervan moet vinden..ik zou volgens sommigen lijken op een 'tekenfilmfiguur..![]()
I'm like..okeeeeeeeeeeee!?
Goede sfeer doet het hemquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
pff jullie gaan ook snel zeg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, ze heeft zo'n tekenend gezicht
Ik vond alleen die korte serie van haar in Turkije leuk, Bij Yerli ofzo. Shows nooit gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb jij haar nieuwe show gezien?, ik heb alleen die van 2005 (held op blote voeten volgens mij) gezien![]()
Ik vind haar geweldig iig
Ik had een programma gezien die ze presenteerde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb jij haar nieuwe show gezien?, ik heb alleen die van 2005 (held op blote voeten volgens mij) gezien![]()
Ik vind haar geweldig iig
Morgenavond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mutant en Marokkaanse wanneer is nou de bruiloft??
Als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mutant en Marokkaanse wanneer is nou de bruiloft??
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is marokkaanse18 niet meer tegen mutant's versierpogingen kan.
Die ook nog eens denken dat het een Arabisch sprookje is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben die poep westerlingen ervan gemaakt.
Ik ook niet..bij anderen vind ik het wel leuk staan..maar als ik zelf oorbellen draag voel ik me meestal een zigeuner?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af waar haar oren waren![]()
Maar heb ook niet zoveel met oorbellen
dit klinkt best vies.quote:
Zigeuner?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ook niet..bij anderen vind ik het wel leuk staan..maar als ik zelf oorbellen doe voel ik me meestal een zigeuner?(niet dat daar iets mis mee is hoor..maar ik wil me gewoon geen zigeuner voelen) En nee formaat maakt niet uit voor mijn gevoel hehe
jij was toch twee meter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
)(#&%(*($ Ik stoot net mijn kop tegen een deur waar ik 300x per dag onderdoor loop
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hell no, 1.93 ongeveer , misschien krimp ik wel
Ik vind het bij anderen leuk maar bij mezelf..nahh..draag nooit sieradenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zigeuner?![]()
Ik vind die lange hangdingen ook nooit zo mooi staan, van die knopjes kan nog wel, maar dan is het ook weer zo nutteloos denk ik dan
Je bent niet de enige, ik vind oorbellen bij mezelf ook walgelijk kutquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het bij anderen leuk maar bij mezelf..nahh..draag nooit sieraden![]()
Horloges vind ik wel fijn hehe of vallen die ook onder sieraden tegenwoordig? Nee toch? Nee..dat is gewoon een accessoire..niet dat sieraden geen accessoires zijn, lol
Wel als er 500 nepdiamanten inzittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het bij anderen leuk maar bij mezelf..nahh..draag nooit sieraden![]()
Horloges vind ik wel fijn hehe of vallen die ook onder sieraden tegenwoordig? Nee toch? Nee..dat is gewoon een accessoire..niet dat sieraden geen accessoires zijn, lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |