Watquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef griskay het volgende:
wikki en rookert, jullie willen vrouwen die gehoorzamen dat is echt de grootste afknapper dat je kunt bedenken bij vrouwen. Denk ik.
Heb jij nooit ooit van sarcasme gehoord? Ik maakte een grapje, griskay, een grapje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef griskay het volgende:
wikki en rookert, jullie willen vrouwen die gehoorzamen dat is echt de grootste afknapper dat je kunt bedenken bij vrouwen. Denk ik.
nu welquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij nooit ooit van sarcasme gehoord?
Echt he wikki en rookert.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef griskay het volgende:
wat is gehoorzaam? of misschien kan je me vertellen wat gehoorzaam volgens die marokkaanse meid is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb jij nooit ooit van sarcasme gehoord? Ik maakte een grapje, griskay, een grapje.
van wie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet het, heb het al meerdere malen bevestigd gekregen
Een burqa aandoen als ik met haar trouw, eten koken als ik op de bank zit en bier brengen wanneer ik voetbal kijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is gehoorzaam? of misschien kan je me vertellen wat gehoorzaam volgens die marokkaanse meid is.
For the record, wikwakka2 en ik zijn allebei Nederlands, wik heeft nogal wat jaartjes in de zandbak vertoefd en ik ben hier toevallig terecht gekomenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is gehoorzaam? of misschien kan je me vertellen wat gehoorzaam volgens die marokkaanse meid is.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Montelly het volgende:
Nadia over +/- 2 jaar Hijaab moet je even bij fantaseren...
![]()
nee, nee. ik bedoel dat je vast wel weet wat marokkaansemeid bedoelde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een burqa aandoen als ik met haar trouw, eten koken als ik op de bank zit en bier brengen wanneer ik voetbal kijk.
He, binnen geen burqa, straks struikelt ze en laat ze mijn eten vallen terwijl ze stofzuigtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een burqa aandoen als ik met haar trouw, eten koken als ik op de bank zit en bier brengen wanneer ik voetbal kijk.
ja prima. ik wil ook geen allochtonendiscussie gaan voeren. het is hier immers best gezellig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
For the record, wikwakka2 en ik zijn allebei Nederlands, wik heeft nogal wat jaartjes in de zandbak vertoefd en ik ben hier toevallig terecht gekomen
I love litlle kittens, they're so sweet and soft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef Montelly het volgende:
Nadia over +/- 2 jaar Hijaab moet je even bij fantaseren...
![]()
Precies zoals ze het zei vrees ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja prima. ik wil ook geen allochtonendiscussie gaan voeren. het is hier immers best gezellig.
ik ben gewoon benieuwd wat die marokkansemeid bedoelde.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:![]()
![]()
Om maar even bilmiyorem na te doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Derde optie: mijn actieve topics.
ik hoopte natuurlijk op iets beters. maar ok dan. veel vergnugen nog.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies zoals ze het zei vrees ik
durka durka?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Goed. Nog een kans jongens, waar is deze foto genomen:
[ afbeelding ]
Marokkoquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Het werd tijd, heidenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey Marokkanen, Turken en Nederlanders! Ik ga me verdiepen in m'n geloof.
Doei.
Tip: ga naar de bibliotheek, weg van je eigen huis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie gaan snel. Ging het leren ook maar zo vlug..
Moge God je rang in de hemel verheffen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey Marokkanen, Turken en Nederlanders! Ik ga me verdiepen in m'n geloof.
Doei.
Wanneer heb je ze nou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie gaan snel. Ging het leren ook maar zo vlug..
Rabat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebrachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: ga naar de bibliotheek, weg van je eigen huis.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moge God je rang in de hemel verheffen.
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebracht
Dinsdag en Vrijdag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze nou?![]()
Mag ik een stroopwafel?
Je kan ook gewoon even een ticket boeken, geen moord voor nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ik zou een moord voor een ticket naar marokkoa, lijkt me echt suppeer mooi en puur.
Jij maag door voor de maagd jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maag ik door voor de maagd?
Sommige plekken zijn heel mooi, maar je hebt er ook veel armzalige plekken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ik zou een moord voor een ticket naar marokkoa, lijkt me echt suppeer mooi en puur.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebracht
Ja ik ga overmorgen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.
ook een hele andere sfeer. daar wordt echt gestudeerd, met hier en daar een geintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.
en nog een pluspunt: je hoeft geen debiele mandjes mee te nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ga overmorgen denk ik![]()
Morgen is het nutteloos om te gaan hehe.
Ryanair vliegt af en toe voor onder de 100 euro heen en terug naar Marrakesh enzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ben je bang voor repreailles?quote:
Oh ja.....sarcasmequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een ticket boeken, geen moord voor nodig.
Nee, wij hebben een fucking mooie bieb in de faculteitquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Is het trouwens gek als je gedurende je gehele studieperiode nog nooit de UB in bent gelopen
beetje wereldvreemd, maar dat is niet gek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Is het trouwens gek als je gedurende je gehele studieperiode nog nooit de UB in bent gelopen
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ooh, dan heb je nog superveel tijd![]()
Dit moet ik niet zeggen tegen jou trouwens
Nee, ik ben er maar één keer geweest omdat een paar studiegenoten mij daarheen sleurden, meteen mijn eerste en laatste keer. Zelf ben ik er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Istanboelquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, nieuwe:
[ afbeelding ]
Waar?
Ergens in Zuid-Spanje,quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, nieuwe:
[ afbeelding ]
Waar?
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker ziet het ook gewoon en zegt er niks van?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en nog een pluspunt: je hoeft geen debiele mandjes mee te nemen.
Ik kijk eigenlijk alleen naar de hoorcolleges, daar staat in wat de docent boeiend vindt, dus daar gaat het tentamen ook over. Dan kan je die dingetjes nog opzoeken in boekjes, maar doe ik niet echt. Reader skip ik en werkgroepdingen doe ik wel goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachten![]()
En voor vrijdag een boek van 900 bladzijdes+ reader en opdrachten.
Ik weet niet hoe snel jij leest..
Wat een sexistquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker zie het ook gewoon en zegt er niks van?
Het is wel gezelligquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er maar één keer geweest omdat een paar studiegenoten mij daarheen sleurden, meteen mijn eerste en laatste keer. Zelf ben ik er nog nooit geweest.
Wij mogen geen tas, jas of eten mee naar binnen nemen. Iedereen heeft water of blikjes, geen tassenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker ziet het ook gewoon en zegt er niks van?
Valt mee hequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Ik "ken" maar een Turkse fokker in real life, maar die heb ik al een tijd niet meer op fok zien posten, ze (is) was mod.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachten![]()
En voor vrijdag een boek van 900 bladzijdes+ reader en opdrachten.
Ik weet niet hoe snel jij leest..
Zíj namen het mee toen ze met z'n 250.000'en vluchtten voor de Spaanse Inquisitie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stelletje nepperts die Turken, lekker de Moorse stijl jatten.
Emel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik "ken" maar een Turkse fokker in real life, maar die heb ik al een tijd niet meer op fok zien posten, ze (is) was mod.
Ik zit eenzaampjes in het zuiden des lands.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |