quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.
ga maar eens vaker je verdiepen in je mooie geloof..inplaats van alleen maar hiet te zitten fokken..
Met jou ben ik ook klaar.turkkkk
Mijn oren ontploffen bijna als ik weer zo'n inhoudsloze bimbo met irritant accent weer dom zit te lullenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dude, het is echt niet zo erg hoorMeeste gezeik houden ze gelukkig in hun huis of sociëteit
Ja, maar gehoorzaam als hun man ook het beste voor haar wil als moslim. Je kan best gehoorzaam zijn aan je man, maar je moet hem niet boven Allah plaatsen. En praat niet over mij en de islam, ik doe niet alles goed, maar ik ga niet zulke onzin lopen lullen. Je bedekt je voor Allah en niet voor je man, klaar. Geen deelgenoten toekennen aan Allah.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.
ga maar eens vaker je verdiepen in je mooie geloof..inplaats van alleen maar hiet te zitten fokken..
Met jou ben ik ook klaar.turkkkk
rivisu?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, Tanger is een stad en ligt aan het water. Dit is een groot dorp en ligt niet aan het water.
Meknès?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de plaats (en ja het is in Marokko):
[ afbeelding ]
Ik zou de spellingnazi uithangen tegenover Wik, TM deed er plaatje over, die gast ging zeuren over TM dat hij gedisst was en toen begon jijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde het dan ook niet zo keihard. ik moest gewoon lachen om die poster die je ff quick de les gaf.
Ik wil Al Hoceima zeggen, maar dat ligt ook aan zee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
Tozz jullie kennis over Marokko is ook zip.
Dat is dus RSCquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn oren ontploffen bijna als ik weer zo'n inhoudsloze bimbo met irritant accent weer dom zit te lullen.
Ik heb de poster gepost hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde het dan ook niet zo keihard. ik moest gewoon lachen om die poster die jou ff quick de les gaf.
Het RSC is alleen voor mannen, het RVSV is voor vrouwen. Duh.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is dus RSCMeisje uit mijn klas zit daarbij
Zij is best aardig
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Serieus, ik wil niet oordelen op afkomst. Maar sommige Marokkaanse meisjes..
maar wat hebben we gelachen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou de spellingnazi uithangen tegenover Wik, TM deed er plaatje over, die gast ging zeuren over TM dat hij gedisst was en toen begon jij![]()
Lekker uit verband gerukt
Bilimi jij doet helemaal niks aan je geloof..en dat weet je dondersgoed punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar gehoorzaam als hun man ook het beste voor haar wil als moslim. Je kan best gehoorzaam zijn aan je man, maar je moet hem niet boven Allah plaatsen. En praat niet over mij en de islam, ik doe niet alles goed, maar ik ga niet zulke onzin lopen lullen. Je bedekt je voor Allah en niet voor je man, klaar. Geen deelgenoten toekennen aan Allah.
Mijn mooie geloof, is ook jouw geloof. Ik verdiep me er al in.![]()
Turk? Ohhh.. ga jij je eens verdiepen in jouw geloof.
Het is hier toch geen Oman.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het RSC is alleen voor mannen, het RVSV is voor vrouwen. Duh.
Opzich welquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:51 schreef herschi het volgende:
[..]
moet ik iemand zijn om iemand ergens op te wijzen?
Zoals jij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn hoor, maar sommige Turken. damn.
als je iets verder gaat krijg je geen tongzoen, maar een tirade.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Serieus, ik wil niet oordelen op afkomst. Maar sommige Marokkaanse meisjes..
RSV? Je bedoelt SSR denk ik, dat zijn de grote 5 jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Minerva, Augustinus, Quintus, Catena en RSV
toch in Leiden? Althans de grote 5.
Grappig dat je m'n post ontwijkt. Je weet dondersgoed dat ik gelijk heb. Je kent me niet, dus weet je ook niet of ik wel of niets aan m'n geloof doe. Jij bent echt het type dat denkt dat alleen bidden iemand een goede moslim maakt. Verdiep jezelf nog eens in de islam en doe het dit keer goed oke.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Bilimi jij doet helemaal niks aan je geloof..en dat weet je dondersgoed punt.
Doe jij dan eens een rok aan waarbij je ingewanden níet te zien zijn. Tjeez...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja vergeten alweer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
RSV? Je bedoelt SSR denk ik, dat zijn de grote 5 ja
jaaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je iets verder gaat krijg je geen tongzoen, maar een tirade.leuk he?
Moet ze eerst een man vinden, anders hoeft het niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe jij dan eens een rok aan waarbij je ingewanden níet te zien zijn. Tjeez...
Beter ga je niet mee doen aan deze discussie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe jij dan eens een rok aan waarbij je ingewanden níet te zien zijn. Tjeez...
Ah nasty, alleen maar wijven bij elkaar, wat een kippenhok moet dat zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het RSC is alleen voor mannen, het RVSV is voor vrouwen. Duh.
Zou je dit kunnen uitleggen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Is niet bedoeld als een aanval. Ik begrijp het serieus niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik dan niet begrijp is waarom je zulke foto's van jezelf op het internet plaatst.
Ja, 50 jaar geleden heette het geen Roffaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De opkomst van de Islam heeft dit veroorzaakt, 50% allochtoon jeweets.
Dit is inderdaad niet bedoeld voor mannen. We gaan elkaar zo in de haren vliegen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beter ga je niet mee doen aan deze discussie.
wat is dan iets aan je geloof doen? de leukste marokkanen die ik ken geloven gewoon net zoals ik ooit gedoopt ben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ze zitten ook gewoon in hetzelfde gebouw, volgens mij. Maar ja, mores (of hoe heten die regeltjes ook alweer?) hè.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah nasty, alleen maar wijven bij elkaar, wat een kippenhok moet dat zijn![]()
Minerva is al 30 jaar gemengd ofzo?
Mond dicht meisjequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef griskay het volgende:
beste vrouwen gehoorzamen, wtf??????
Ik liet me even gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beter ga je niet mee doen aan deze discussie.
hey, de waarheid is hard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef griskay het volgende:
beste vrouwen gehoorzamen, wtf??????
Lamequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zitten ook gewoon in hetzelfde gebouw, volgens mij. Maar ja, mores (of hoe heten die regeltjes ook alweer?) hè.
zat ik er toch wel mooi het dichtste bij. ik gaf de arabische naam van 1500 jaar gelden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
Het was CHEFCHOUEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |