Oh, daar heb ik geen flauw idee. Zal wel veel corpmeisjes zijn, die vind ik ook verschrikkelijk.quote:
Omdat ik dat weet...jij bent degene hier die hypocriet is,,,altijd maar de islam in je mond nemen maar zelf doe je er niks aan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik je hypocriet vind, wat is jouw probleem dat je me op deze manier moet aanvallen. Hoe weet jij dat ik niet kan bidden? Zielig hoor dit.
Precies, maar dat schijnen sommige mensen niet te begrijpen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over intellect. 95% kan gewoon goed leren. En dat is niet hetzelfde als intellect.
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom lach je?Alsof ik niet over Allah had mogen beginnen als ik niet kon bidden. Ik haat het zo erg als mensen denken dat met bidden alles is opgelost en wel de hele dag door lekker hypocriet doen. Echt veel succes in je verdere leven nadiaschoonheid. Gelukkig is jouw graf niet mijn graf.
Oh zo, daar heb je mischien wel gelijk in.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het over intellect. 95% kan gewoon goed leren. En dat is niet hetzelfde als intellect.
Dit zeg je alleen omdat je je aangevallen voelt. Echt diep triest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet...jij bent degene hier die hypocriet is,,,altijd maar de islam in je mond nemen maar zelf doe je er niks aan...
wat denk je dat islam alleen maar in je hart moet zitten(nee dus)) ga maar alvast beginnen met salaat verichten meid...je moet heel wat jaren inhalen...
Dat is waar. Maar iedereen vind zichzelf vooral slim he.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, serieus niet, valt harstikke mee bij mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen flauw idee. Zal wel veel corpmeisjes zijn, die vind ik ook verschrikkelijk.
ik vind je ineens erg eng klinken, als kaaskop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:46 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Omdat ik dat weet...jij bent degene hier die hypocriet is,,,altijd maar de islam in je mond nemen maar zelf doe je er niks aan...
wat denk je dat islam alleen maar in je hart moet zitten(nee dus)) ga maar alvast beginnen met salaat verichten meid...je moet heel wat jaren inhalen...
Nou, super hoor, in een fucking slow chat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
iemand die jou keihard de les leest. en keihard gelijk heeft.
Oeh deze comeback.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, super hoor, in een fucking slow chat.En dat van iemand die nog niet weet dat een zin met een hoofdletter begonnen dient te worden en op een punt eindigt.
Tangerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de plek (en ja het is in Marokko):
[ afbeelding ]
Het is corps.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, die zie je daaro wel veel. Met hun corptruitjes.
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je je aangevallen voelt. Echt diep triest.![]()
De islam zit zo te zien niet eens in jouw hart, omdat je je voor je man wil bedekken, maar niet voor Allah. Je moet Allah geen deelgenoten toekennen. En niet over mij praten, je kent me niet eens gek.
Nee, Tanger is een stad en ligt aan het water. Dit is een groot dorp en ligt niet aan het water.quote:
Dude, het is echt niet zo erg hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die vrouw draagt geen hoofddoek, waarom heb je haar niet geklaptquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Raad de plaats (en ja het is in Marokko):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, super hoor, in een fucking slow chat.En dat van iemand die nog niet weet dat een zin met een hoofdletter begonnen dient te worden en met een punt eindigt.
Veel mannen vinden je nu al leukerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Als ik mij wil bedekken voor mijn man dan doe ik datttt...de beste vrouwen onder ons zijn nog altijd de vrouwen die gehoorzaam zijn aan hun echtgenoten.
ga maar eens vaker je verdiepen in je mooie geloof..inplaats van alleen maar hiet te zitten fokken..
Met jou ben ik ook klaar.turkkkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |