Ik heb al ervaring met Marokkaanse vrouwen. Pittig, zeg ik je!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik je.Maak je geen zorgen, genoeg mooie Marokkaanse meisjes.
En daar maak je niet eens gebruik vanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nadiaschoonheid, ik heb lekker maar 1 broer.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, beetje inlullen bij je broers en je hebt een knappe vrouw
Moslims?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb al ervaring met Marokkaanse vrouwen. Pittig, zeg ik je!
Gebruik?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
En daar maak je niet eens gebruik van
1 van de 8quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou toevallig was dat de enige die ze goed vondenn..vaak zeggen ze gelijk tegen die mannen van nee ze wil niet..maar hem vonden ze dus wel geschikt..
maar ik heb wel ooit mijn ideale huwelijkskandidaat op moeten geven omdat een van mijn broers hem niet mocht...![]()
![]()
Ik zal er nooit iets van snappen, je zusje niet gelukkig laten wordenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Nou toevallig was dat de enige die ze goed vondenn..vaak zeggen ze gelijk tegen die mannen van nee ze wil niet..maar hem vonden ze dus wel geschikt..
maar ik heb wel ooit mijn ideale huwelijkskandidaat op moeten geven omdat een van mijn broers hem niet mocht...![]()
![]()
Hartverscheurend...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
![]()
echte moslim mannenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey, Nadiaschoonheid, ik ken een Marokkaans meisje met een paar broers en veel neven uit Amsterdam. Ik ga vragen voor je ok.
Veto is geen afkorting hoor, het is geen NATOquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
1 van de 8? Zo gaat het wel erg moeilijk worden als zij allemaal VETO-recht hebben
.
hahha nee was geen pooier was een geweldige moslimmanquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zal er nooit iets van snappen, je zusje niet gelukkig laten worden![]()
Of was het een pooier?
Dan neemt haar textielhoeveelheid met 200% toequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En als die zegt dat je je moet bedekken?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veto is geen afkorting hoor, het is geen NATO![]()
Net zoals bij de VeiligheidsraadMaar dit gaat te diep
daarmee bedoel ik een man die 5 keer per dag zijn gebed verricht...vasten in de ramadan enz..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is een echte moslimman? Ben jij een echte moslima?
Hij had gewoon een lange ketting liggen, daar viel je opquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahha nee was geen pooier was een geweldige moslimman
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan neemt haar textielhoeveelheid met 200% toe
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan neemt haar textielhoeveelheid met 200% toe
enz enz.. wat is dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik een man die 5 keer per dag zijn gebed verricht...vasten in de ramadan enz..
en ja ik doe dat allemaal...
Wat goed van je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
daarmee bedoel ik een man die 5 keer per dag zijn gebed verricht...vasten in de ramadan enz..
Dat ga ik sowieso doen als ik getrouwd ben..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En als die zegt dat je je moet bedekken?
Dat doen ze toch allemaal?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste marokkanen niet eens biddenn...quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
enz enz.. wat is dat?
Dit is wel makkelijk hoor.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit eerlijk gezegd best wel raar. Het doet het lijken alsof je het voor je man doet en niet voor Allah. En het lijkt alsof je je nu niet bedekt, omdat je "wanhopig" bent, bang om geen man meer te kunnen vinden. Een "echte" moslim accepteert je ook als je je nu bedekt. Maar goed, hier hebben we het al zo vaak uitgebreid over gehad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso doen als ik getrouwd ben..
Wat ik dan niet begrijp is waarom je zulke foto's van jezelf op het internet plaatst.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Kan me eerlijk gezegd geen flikker schelen, alsof je met alleen bidden alles bent. Let aub ook op andere punten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste marokkanen niet eens biddenn...
jij snapt em swaquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
Nee even serieus, ik val alleen op intellectuele vrouwen!
een paar getrouwd paar niet..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:36 schreef Gratau het volgende:
hoe oud zijn je broers?
zijn die wel getrouwd?
ter compensatie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef AryaMehr het volgende:
Nee even serieus, ik val alleen op intellectuele vrouwen!
Ja en als ik dat nou alleen voor mijn man wil doen en dan???quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd best wel raar. Het doet het lijken alsof je het voor je man doet en niet voor Allah. En het lijkt alsof je je nu niet bedekt, omdat je "wanhopig" bent, bang om geen man meer te kunnen vinden. Een "echte" moslim accepteert je ook als je je nu bedekt. Maar goed, hier hebben we het al zo vaak uitgebreid over gehad.
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja en als ik dat nou alleen voor mijn man wil doen en dan???
Komen de broeders alleen in paren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:38 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
een paar getrouwd paar niet..
Kijk eens op de uni.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies, en intellectuele en mooie vrouwen zijn redelijk zeldzaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |