quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Gratau het volgende:
[..]
ah okeIk moest even nadenken wat Emel te maken heeft met het niet weten, maar je bedoelt dus m'n foknaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Ze liegen. Ze willen gewoon dat wij niet samen één stelletje worden. Duivels zijn het! Ik zeg het je, duivels!quote:
Klopt die dacht ff dat ie mij als zijn vrouwtje kon maken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, dat had jij een keer gedaan, toch?.
maar hij toch niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zijn ook nerds, net als iedereen hier
http://www.mohandis.nl/quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ey, waarom kaapt iedereen dit topic. Tozzz, ga je eigen etnische topics bezoeken!
Gelogen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees wat terug van zijn posts
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze liegen. Ze willen gewoon dat wij niet samen één stelletje worden. Duivels zijn het! Ik zeg het je, duivels!
Hoe heb je het dan uitgemaakt? Je hebt dus wel ooit een vriendje gehad.. Leugenaar!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Klopt die dacht ff dat ie mij als zijn vrouwtje kon maken..
AryaMehr... lees je dit?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
nee is genoeg geweest..ik moet je al niet meer..
boos??quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
Ey, waarom kaapt iedereen dit topic. Tozzz, ga je eigen etnische topics bezoeken!
Jullie zijn zo stil.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
En wat moet ik nu dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hij heeft het net uitgemaakt!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Leer lezen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan uitgemaakt? Je hebt dus wel ooit een vriendje gehad.. Leugenaar!
Vind je het gek? We krijgen niet eens de kans om onze culturele hoogstandjes te showen.quote:
Maar zargon zei dat zij het een keer had uitgemaakt via de pm. En zij zei ja... dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leer lezen!Ze heeft het over hem
Heb je serieus 8 broers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Iwa ja wat moet je doen als je 8 broers hebt die op je hielen zitten..
Ze is verstandig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, ze laat zich gewoon opstoken.
Het was haar huwelijkspartner.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan uitgemaakt? Je hebt dus wel ooit een vriendje gehad.. Leugenaar!
Neee hij was een man die bij mijn broers kwam om mijn hand te vargen hahah en mijn broers vonden hem wel goed voor mij,,,en hij had een telnr achter gelaten voo rmij om te praten..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt he.. doe normaal gek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat the fuck zeg ik, ze is nog 16.
Zelfs jullie OP is door een Turk gemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het gek? We krijgen niet eens de kans om onze culturele hoogstandjes te showen.
aha, je krijgt de kans niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het gek? We krijgen niet eens de kans om onze culturele hoogstandjes te showen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zelfs jullie OP is door een Turk gemaakt.
Uitgemaakt via sms.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was haar huwelijkspartner..
Oja, jouw ouders zijn de slaapkamer niet uitgeweest na hun huwelijkquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Iwa ja wat moet je doen als je 8 broers hebt die op je hielen zitten..
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Neee hij was een man die bij mijn broers kwam om mijn hand te vargen hahah en mijn broers vonden hem wel goed voor mij,,,en hij had een telnr achter gelaten voo rmij om te praten..
Dus heb ik hem ff een goed smsje gestuurd die loser wat dacht ie welll
Maar je bekeert je niet, dus ze is verstandig door jou af te wijzen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, want anders had ze nu wel een vriend. Ze heeft het verpest.
Makkelijk hoor, beetje inlullen bij je broers en je hebt een knappe vrouwquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Neee hij was een man die bij mijn broers kwam om mijn hand te vargen hahah en mijn broers vonden hem wel goed voor mij,,,en hij had een telnr achter gelaten voo rmij om te praten..
Ik moest lachen. Whehe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
klopt dat muuropschrift toch: "turken ga terug naar marokko!"quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef Gratau het volgende:
turken veroveren Marokko
Jawel, ik was echt van plan om mijzelf te bekeren. Besneden ben ik al, dus dat is mooi meegepakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar je bekeert je niet, dus ze is verstandig door jou af te wijzen.
Voor deze ene keer geloof ik je.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel, ik was echt van plan om mijzelf te bekeren. Besneden ben ik al, dus dat is mooi meegepakt.
Man, waar wacht je nog op? Grijp die kans voor het te laat is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel, ik was echt van plan om mijzelf te bekeren. Besneden ben ik al, dus dat is mooi meegepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |