Rabat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Goed. Nog een kans jongens, waar is deze foto genomen:
[ afbeelding ]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebrachtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: ga naar de bibliotheek, weg van je eigen huis.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moge God je rang in de hemel verheffen.
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebracht
Dinsdag en Vrijdag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wanneer heb je ze nou?![]()
Mag ik een stroopwafel?
Je kan ook gewoon even een ticket boeken, geen moord voor nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ik zou een moord voor een ticket naar marokkoa, lijkt me echt suppeer mooi en puur.
Jij maag door voor de maagd jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maag ik door voor de maagd?
Sommige plekken zijn heel mooi, maar je hebt er ook veel armzalige plekken natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ik zou een moord voor een ticket naar marokkoa, lijkt me echt suppeer mooi en puur.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd..toen kwam ik een studiegenootje tegen en toen hebben we vervolgens heel de middag giechelend doorgebracht
Ja ik ga overmorgen denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.
ook een hele andere sfeer. daar wordt echt gestudeerd, met hier en daar een geintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga naar de centrale bieb in plaats van de UB, minder studiegenootjes om tegen te komen.
en nog een pluspunt: je hoeft geen debiele mandjes mee te nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik ga overmorgen denk ik![]()
Morgen is het nutteloos om te gaan hehe.
Ryanair vliegt af en toe voor onder de 100 euro heen en terug naar Marrakesh enzoquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:12 schreef griskay het volgende:
Ben je bang voor repreailles?quote:
Oh ja.....sarcasmequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even een ticket boeken, geen moord voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |