Nee, wij hebben een fucking mooie bieb in de faculteitquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Is het trouwens gek als je gedurende je gehele studieperiode nog nooit de UB in bent gelopen
beetje wereldvreemd, maar dat is niet gek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Is het trouwens gek als je gedurende je gehele studieperiode nog nooit de UB in bent gelopen
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ooh, dan heb je nog superveel tijd![]()
Dit moet ik niet zeggen tegen jou trouwens
Nee, ik ben er maar één keer geweest omdat een paar studiegenoten mij daarheen sleurden, meteen mijn eerste en laatste keer. Zelf ben ik er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Istanboelquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, nieuwe:
[ afbeelding ]
Waar?
Ergens in Zuid-Spanje,quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, nieuwe:
[ afbeelding ]
Waar?
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker ziet het ook gewoon en zegt er niks van?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
en nog een pluspunt: je hoeft geen debiele mandjes mee te nemen.
Ik kijk eigenlijk alleen naar de hoorcolleges, daar staat in wat de docent boeiend vindt, dus daar gaat het tentamen ook over. Dan kan je die dingetjes nog opzoeken in boekjes, maar doe ik niet echt. Reader skip ik en werkgroepdingen doe ik wel goed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachten![]()
En voor vrijdag een boek van 900 bladzijdes+ reader en opdrachten.
Ik weet niet hoe snel jij leest..
Wat een sexistquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker zie het ook gewoon en zegt er niks van?
Het is wel gezelligquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben er maar één keer geweest omdat een paar studiegenoten mij daarheen sleurden, meteen mijn eerste en laatste keer. Zelf ben ik er nog nooit geweest.
Wij mogen geen tas, jas of eten mee naar binnen nemen. Iedereen heeft water of blikjes, geen tassenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je in een supermarkt loopt..ik neem ook altijd gewoon drinken en eten mee naar binnen. Die bewaker ziet het ook gewoon en zegt er niks van?
Valt mee hequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Ik "ken" maar een Turkse fokker in real life, maar die heb ik al een tijd niet meer op fok zien posten, ze (is) was mod.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou? Voor dinsdag moet ik 4 boekjes doornemen+reader en eigenlijk ook de vaardigheidsgroepopdrachten![]()
En voor vrijdag een boek van 900 bladzijdes+ reader en opdrachten.
Ik weet niet hoe snel jij leest..
Zíj namen het mee toen ze met z'n 250.000'en vluchtten voor de Spaanse Inquisitie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stelletje nepperts die Turken, lekker de Moorse stijl jatten.
Emel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik "ken" maar een Turkse fokker in real life, maar die heb ik al een tijd niet meer op fok zien posten, ze (is) was mod.
Ik zit eenzaampjes in het zuiden des lands.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |