Yeah...dit zijn wij in RLquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Nee een tas mogen wij ook niet naar binnen nemen..een jas denk ik wel? naja ik doe het gewoon en er is nog niks van gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij mogen geen tas, jas of eten mee naar binnen nemen. Iedereen heeft water of blikjes, geen tassen![]()
De bewaker zit je gewoon te checken![]()
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.
succes!
Screw you guys, I'm going homequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Yeah...dit zijn wij in RL
[ afbeelding ]
Rookert is Cartman
Als ik wil studeren is de kwaliteit van de leeromgeving net iets belangrijkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is wel gezellig![]()
Maar een goede leeromgeving is het niet nee
Ja je hebt gelijk..maar tóch ik baal dat ik niet eerder ben begonnen en ik baal dat ik nu nog steeds niet aan het leren ben haha. Mn samenvattingen komen morgen binnen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.
succes!
Zegt wel genoeg over hoe serieus ze het daar nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee een tas mogen wij ook niet naar binnen nemen..een jas denk ik wel? naja ik doe het gewoon en er is nog niks van gezegd![]()
Yeah right.
ik denk dat ik 900 pagina's en hoofdzaken onderstrepend wel in een lange avond kan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.
Maar jaaa
begin dan nu, waarom uitstellen. je staat versteld wat je in een lange avond kan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk..maar tóch ik baal dat ik niet eerder ben begonnen en ik baal dat ik nu nog steeds niet aan het leren ben haha. Mn samenvattingen komen morgen binnen..
With all due respect, maar daar heb ik de concentratie niet voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik 900 pagina's en hoofdzaken onderstrepend wel in een lange avond kan doen.
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.
Maar jaaa
Klopt, maar de stad?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan de vrouwtjes te zien, Iran.
Clumsy_clown ofzoiets?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, noem eens een andere vrouwlijke Turkse mod-fokker.
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Stad was een paar jaar geleden nog in het nieuws.
Als je de eerste letter geeft, weet ik het.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Stad was een paar jaar geleden nog in het nieuws.
Klungelige clown?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, noem eens een andere vrouwlijke Turkse mod-fokker.
Ja ik begin ''zo'', ik wacht op een mooi rond tijdstipquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
begin dan nu, waarom uitstellen. je staat versteld wat je in een lange avond kan doen.
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.
Bham?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Is het niet de stad Bam?
Wees realistisch petitequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.
Heb je goede cijfers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar Utrecht geneeskunde![]()
![]()
Dat zuigt wel keihard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Ga naar Rotterdam, Erasmus MC, jwt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
Shit zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.
3 meisjes uit mijn klas doen dat dit jaar, allemaal cum laudequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
Da's wel zonde. Zo'n cultureel erfgoed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Een man zoalshetis, een man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.
luister dan naar wat ik zeg. begin nu!
Volgens mij washet nadiaschoonheid die iets in die strekking heeft gezegd..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.
luister dan naar wat ik zeg. begin nu!
waarom zou een man iets uitstellen, of een vrouw? uitstel van executie.quote:
Oh, denk jij er niet zo over?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij washet nadiaschoonheid die iets in die strekking heeft gezegd..
maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het 'quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Leuke woordspeling.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Die beelden uit Haïti zijn ook schokkend.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Da's wel zonde. Zo'n cultureel erfgoed.
Inderdaad. Het was al een van de armste landen van de wereld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef IHVK het volgende:
Die beelden uit Haïti zijn ook schokkend.
ik denk dat hij die woordspeling niet eens bedacht heeft. en leuk is het ook niet. eerder erg wrang.quote:
Ach, het leven is wrang m'n jong.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat hij die woordspeling niet eens bedacht heeft. en leuk is het ook niet. eerder erg wrang.
Wat ook een 'mooi' beeld was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was al een van de armste landen van de wereld.
Arme jij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meeuwenschijt bedoel je?
Ja, daar heb ik ook wel eens last van gehad.
nee. je moet nu gaan beginnen met lezen. en leren.quote:
Uh ja ik sta wel bekend om mijn gezichtsuitdrukkingen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het '' hoofd gewoon in het echte leven als je zoiets wordt gezegd
keiwrang. en straks is het carnaval. ik neem aan dat je gewoon gezellig meedoet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het leven is wrang m'n jong.
Nee, niet dat ik weet, neequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat, heb jij nooit vogelpoep op je hoofd gehad?
Vroegah toen ik klein was deed ik er aan mee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
keiwrang. en straks is het carnaval. ik neem aan dat je gewoon gezellig meedoet.
ik toen ik aan het pinnen was. iedereen moest lachen!quote:
Vroegah was jij een Limburreger?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah toen ik klein was deed ik er aan mee.
Bijgeloof is haram, jonguh!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
vogelpoep op je hoofd brengt geluk.
In Turkije tenminste.
dit jaar is een nieuwe kans.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah toen ik klein was deed ik er aan mee.
Vroegah was ik een echte Gooise jongen. En daar vierden ze ook carnaval.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroegah was jij een Limburreger?
Ik zou echt heerlijk vinden als jullie in real life een discussie met elkaar zouden krijgen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh ja ik sta wel bekend om mijn gezichtsuitdrukkingen..
hey! het carnaval is eerder door de varkensboeren in branbant bedacht dan door de mergelgrotters in limburg! get the act straight.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vroegah was jij een Limburreger?
Ze proberen ons te Ottomaniseren!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is niet het turkentopic, bradda.
Van kakker naar Rotterdammer, watskeburt, mang?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vroegah was ik een echte Gooise jongen. En daar vierden ze ook carnaval.
Je weet toch, studeren enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Van kakker naar Rotterdammer, watskeburt, mang?
Muziek is universeel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is niet het turkentopic, bradda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger vond ik het grappig nu niet echt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
Kijkt er iemand hier naar Raymann? Ik vind het maar slappe humor. Heb het sowieso niet op cabaretiers die enkel met seksistische grappen kunnen scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |