Yeah...dit zijn wij in RLquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Jij niet dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef griskay het volgende:
Jullie zitten allemaal op de uni.....wowie![]()
BTW, kennen jullie elkaar ook in real live?
Nee een tas mogen wij ook niet naar binnen nemen..een jas denk ik wel? naja ik doe het gewoon en er is nog niks van gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij mogen geen tas, jas of eten mee naar binnen nemen. Iedereen heeft water of blikjes, geen tassen![]()
De bewaker zit je gewoon te checken![]()
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.
succes!
Screw you guys, I'm going homequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Yeah...dit zijn wij in RL
[ afbeelding ]
Rookert is Cartman
Als ik wil studeren is de kwaliteit van de leeromgeving net iets belangrijkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het is wel gezellig![]()
Maar een goede leeromgeving is het niet nee
Ja je hebt gelijk..maar tóch ik baal dat ik niet eerder ben begonnen en ik baal dat ik nu nog steeds niet aan het leren ben haha. Mn samenvattingen komen morgen binnen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lezen en onthouden is niet altijd gelijk als je veel in korte tijd moet doen. scan snel bij elke pagina omdat er vaak heel veel tekst rondom het werkelijke punt geschreven is. onderstreep die tekst. en lees hem nog een keer hardop voor.
succes!
Zegt wel genoeg over hoe serieus ze het daar nemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee een tas mogen wij ook niet naar binnen nemen..een jas denk ik wel? naja ik doe het gewoon en er is nog niks van gezegd![]()
Yeah right.
ik denk dat ik 900 pagina's en hoofdzaken onderstrepend wel in een lange avond kan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.
Maar jaaa
begin dan nu, waarom uitstellen. je staat versteld wat je in een lange avond kan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk..maar tóch ik baal dat ik niet eerder ben begonnen en ik baal dat ik nu nog steeds niet aan het leren ben haha. Mn samenvattingen komen morgen binnen..
With all due respect, maar daar heb ik de concentratie niet voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik 900 pagina's en hoofdzaken onderstrepend wel in een lange avond kan doen.
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
900 pagina's is niet te doen, tenzij je het bijhoudt en elke week doet.
Maar jaaa
Klopt, maar de stad?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aan de vrouwtjes te zien, Iran.
Clumsy_clown ofzoiets?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, noem eens een andere vrouwlijke Turkse mod-fokker.
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Stad was een paar jaar geleden nog in het nieuws.
Als je de eerste letter geeft, weet ik het.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, helaas. Stad was een paar jaar geleden nog in het nieuws.
Klungelige clown?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, noem eens een andere vrouwlijke Turkse mod-fokker.
Ja ik begin ''zo'', ik wacht op een mooi rond tijdstipquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
begin dan nu, waarom uitstellen. je staat versteld wat je in een lange avond kan doen.
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.
Bham?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met die aarbeving toch.... ben de naam kwijt.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Is het niet de stad Bam?
Wees realistisch petitequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.
Heb je goede cijfers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar Utrecht geneeskunde![]()
![]()
Dat zuigt wel keihard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Ga naar Rotterdam, Erasmus MC, jwt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
Shit zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja in principe..als ik het over 2 dagen verdeel en dan 10 uur per dag leer dan moet k 45 pagina's in één uur doen..dat kán denk ik wel..maar dan moet ik het ook echt doen, lol.
3 meisjes uit mijn klas doen dat dit jaar, allemaal cum laudequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef griskay het volgende:
[..]
![]()
Da's wel zonde. Zo'n cultureel erfgoed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef AryaMehr het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Een man zoalshetis, een man.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je een keer echt gehoorzaam wilt zijn naar een man toe.
luister dan naar wat ik zeg. begin nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |