Nee, volgens mij heb ik al een keer gezegd dat ik binnenkort mijn spullen pak en vertrek naar Kenia. Hoezo Kenia? Hoezo niet !? (lol was het daar niet kort geleden nog onrustig?). Ik zal daar mijn leven wijden aan safari tripjes begeleiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. je moet nu gaan beginnen met lezen. en leren.
Ik heb het lang geleden een paar keer gekeken. Na 10 keer dezelfde grappen gehoord te hebben, hield ik het wel voor gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
Kijkt er iemand hier naar Raymann? Ik vind het maar slappe humor. Heb het sowieso niet op cabaretiers die enkel met seksistische grappen kunnen scoren.
lol wutquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik al een keer gezegd dat ik binnenkort mijn spullen pak en vertrek naar Kenia. Hoezo Kenia? Hoezo niet !? (lol was het daar niet kort geleden nog onrustig?). Ik zal daar mijn leven wijden aan safari tripjes begeleiden.
En oja..kakikleuren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het lang geleden een paar keer gekeken. Na 10 keer dezelfde grappen gehoord te hebben, hield ik het wel voor gezien.
TMquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind enkel Najib Amhali echt goed eigenlijk. En Theo Maassen.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het grappig nu niet echt.
raymann is te laat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
Kijkt er iemand hier naar Raymann? Ik vind het maar slappe humor. Heb het sowieso niet op cabaretiers die enkel met seksistische grappen kunnen scoren.
Dit. En Javier Guzman.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga het echt doen hoor..weet alleen nog niet hoe ik mijn moeder hiervan ga inlichten. Het lijkt me het best om het pas te vertellen als ik daar eenmaal ben aangekomenquote:
Ik denk precies hetzelfde erover.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb het lang geleden een paar keer gekeken. Na 10 keer dezelfde grappen gehoord te hebben, hield ik het wel voor gezien.
Hebben ze daar geen tijgers?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb ik al een keer gezegd dat ik binnenkort mijn spullen pak en vertrek naar Kenia. Hoezo Kenia? Hoezo niet !? (lol was het daar niet kort geleden nog onrustig?). Ik zal daar mijn leven wijden aan safari tripjes begeleiden.
En oja..kakikleuren
Keniaquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga het echt doen hoor..weet alleen nog niet hoe ik mijn moeder hiervan ga inlichten. Het lijkt me het best om het pas te vertellen als ik daar eenmaal ben aangekomen
dat heet vluchtgedrag. maak af waar je mee bezig bent, je hebt er immers ooit voor gekozen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En oja..kakikleuren
Vast wel. Dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen tijgers?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
GMTAquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik denk precies hetzelfde erover.
Heeft Turkije overigens leeuwen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen tijgers?![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL VOORVOCHTMENSEN![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik moet die nog zien, niet spoilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die moet je zeker kopen ofzo?![]()
ehm? hoezo?quote:
uitgestorvenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heeft Turkije overigens leeuwen?
wij hebben Alp Arslanquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Was laatst op TV!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik moet die nog zien, niet spoilen.
Die moet je zeker kopen ofzo?
Dat dacht ik al ja. De Perzische leeuw heeft in ieder geval nog wel in Turkije geleefd:quote:
Kun je beter naar Ethiopië gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Misschienik wel marathonloopster worden..ik wil even wat tips verzamelen daar
Hoezo zou ik iets afmaken waar ik niet van houd? Hoezo word je dan gelijk bestempeld als ''opgever/zwak''..je moet juist heel sterk in je schoenen staan om je eigen dromen te durven volgen hehe.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heet vluchtgedrag. maak af waar je mee bezig bent, je hebt er immers ooit voor gekozen.
wél in kleinere theaters. die zijn erg grappig. helaas breken ze nooit door, omdat het baren van een kind alle humor weghaalt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet grappig zijn.
in dat geval wens ik je alle goeds en ga lekker je dromen na. maar dan moet je het ook echt doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik iets afmaken waar ik niet van houd? Hoezo word je dan gelijk bestempeld als ''opgever/zwak''..je moet juist heel sterk in je schoenen staan om je eigen dromen te durven volgen hehe.
Nee. Wel ooit de Anatolische panter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
"The last official sighting of the Anatolian leopard was in 1974"quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel ooit de Anatolische panter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anatolian_leopard
Get real!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben voor weinig dingen bang..![]()
Oh wacht sommigen zouden het naief noemen..
Dat is zóóóóóóó 2009quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kun je beter naar Ethiopië gaan.
Ja ga ik zeker doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval wens ik je alle goeds en ga lekker je dromen na. maar dan moet je het ook echt doen.
Waarschijnlijk gebruikt als brandstof voor de inval in Cyprus datzelfde jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"The last official sighting of the Anatolian leopard was in 1974"
Meisje uit mijn vorige klas ook, ik lachte me doodquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh ja ik sta wel bekend om mijn gezichtsuitdrukkingen..
Dat ben ik dit weekend, ga in Drenthe autorijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=1a1_1263397383
http://www.liveleak.com/view?i=435_1263132503quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ben ik dit weekend, ga in Drenthe autorijden.
Eigenlijk jammer dat zulke dieren niet meer in het landschap voorkomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Wel ooit de Anatolische panter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anatolian_leopard
Naja ik weet niet wat ik ervan moet vinden..ik zou volgens sommigen lijken op een 'tekenfilmfiguur..quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje uit mijn vorige klas ook, ik lachte me doodZij gelukkig ook toen ik dat zei
Dat zei ik ook altijd, ze heeft zo'n tekenend gezichtquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja ik weet niet wat ik ervan moet vinden..ik zou volgens sommigen lijken op een 'tekenfilmfiguur..![]()
I'm like..okeeeeeeeeeeee!?
Helaas, geen SUV voor mij in Nederlandquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=435_1263132503
Heb jij haar nieuwe show gezien?, ik heb alleen die van 2005 (held op blote voeten volgens mij) gezienquote:
Tsja, voor ons is het makkelijk praten vanachter onze computer. Voor de mensen aldaar is het niet zo fijn, denk ik. Vooral nu de bevolkingen van de landen veel groter zijn dan eerst en nog steeds groeiende zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat zulke dieren niet meer in het landschap voorkomen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Naja ik weet niet wat ik ervan moet vinden..ik zou volgens sommigen lijken op een 'tekenfilmfiguur..![]()
I'm like..okeeeeeeeeeeee!?
Goede sfeer doet het hemquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:56 schreef nadiaschoonheid het volgende:
pff jullie gaan ook snel zeg.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, ze heeft zo'n tekenend gezicht
Ik vond alleen die korte serie van haar in Turkije leuk, Bij Yerli ofzo. Shows nooit gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb jij haar nieuwe show gezien?, ik heb alleen die van 2005 (held op blote voeten volgens mij) gezien![]()
Ik vind haar geweldig iig
Ik had een programma gezien die ze presenteerde.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb jij haar nieuwe show gezien?, ik heb alleen die van 2005 (held op blote voeten volgens mij) gezien![]()
Ik vind haar geweldig iig
Morgenavond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mutant en Marokkaanse wanneer is nou de bruiloft??
Als de tijd rijp is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Mutant en Marokkaanse wanneer is nou de bruiloft??
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is marokkaanse18 niet meer tegen mutant's versierpogingen kan.
Die ook nog eens denken dat het een Arabisch sprookje is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben die poep westerlingen ervan gemaakt.
Ik ook niet..bij anderen vind ik het wel leuk staan..maar als ik zelf oorbellen draag voel ik me meestal een zigeuner?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd af waar haar oren waren![]()
Maar heb ook niet zoveel met oorbellen
dit klinkt best vies.quote:
Zigeuner?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ook niet..bij anderen vind ik het wel leuk staan..maar als ik zelf oorbellen doe voel ik me meestal een zigeuner?(niet dat daar iets mis mee is hoor..maar ik wil me gewoon geen zigeuner voelen) En nee formaat maakt niet uit voor mijn gevoel hehe
jij was toch twee meter?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
)(#&%(*($ Ik stoot net mijn kop tegen een deur waar ik 300x per dag onderdoor loop
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hell no, 1.93 ongeveer , misschien krimp ik wel
Ik vind het bij anderen leuk maar bij mezelf..nahh..draag nooit sieradenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zigeuner?![]()
Ik vind die lange hangdingen ook nooit zo mooi staan, van die knopjes kan nog wel, maar dan is het ook weer zo nutteloos denk ik dan
Je bent niet de enige, ik vind oorbellen bij mezelf ook walgelijk kutquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind het bij anderen leuk maar bij mezelf..nahh..draag nooit sieraden![]()
Horloges vind ik wel fijn hehe of vallen die ook onder sieraden tegenwoordig? Nee toch? Nee..dat is gewoon een accessoire..niet dat sieraden geen accessoires zijn, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |