1 |
Harder dan mijn levels upquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef cheqy het volgende:
Topics gaan hard.
Na twee maanden nog geeneens level 17 gehaald?quote:
Ik vind dat altijd van die softies, ja ik ga niet prestige want dan ben ik al mn wapens weer kwijtquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben lvl 70 maar weiger prestige te gaan
Ik overdrijf nogal graagquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Na twee maanden nog geeneens level 17 gehaald?
Ik ben direct prestige gegaan gisteren.... Maar daarna suckte ik wel...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van die softies, ja ik ga niet prestige want dan ben ik al mn wapens weer kwijt
Ik snap het hele nut van prestige nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van die softies, ja ik ga niet prestige want dan ben ik al mn wapens weer kwijt
Smoesjes Rossdale, je hebt nog niet genoeg XPquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben lvl 70 maar weiger prestige te gaan
LOLquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Smoesjes Rossdale, je hebt nog niet genoeg XP
HAhaha ik zou ook niet weten hoe het moetquote:
Goed gevonden, het beeld staat 5 km vanaf het dorp waar ik opgegroeid ben.
Ben onder de indruk van je kennis
edit:NIET MEER POSTEN WANT STRAKS MOET JE EEN NIEUW TOPIC OPENEN!!!!!
Ik zelf vind het echt tof, lekker weer al die challenges halen. Het test je skills toch ook wel weer, geen 1 perk meer pro, coldblooded pas op lvl25.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap het hele nut van prestige niet
Die exp verdienen boeit me niet, het alles kunnen doen wat ik maar wil boeit me meer.
Ik speel dit niet om skills te testen, ik speel het voor mijn plezier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zelf vind het echt tof, lekker weer al die challenges halen. Het test je skills toch ook wel weer, geen 1 perk meer pro, coldblooded pas op lvl25.
En ik haal mn plezier uit opnieuw beginnen dus allebei tevreequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel dit niet om skills te testen, ik speel het voor mijn plezier.
1 keer levellen is dus voldoende voor mij, ik ga zeker geen prestige doen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Smoesjes Rossdale, je hebt nog niet genoeg XP
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En ik haal mn plezier uit opnieuw beginnen dus allebei tevree
Toch snap ik dat niet, je speelt nog steeds hetzelfde spel ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef Agiath het volgende:
Ik ken niemand die geen prestige doet eigenlijk
Zelf vind ik het ook erg leuk om weer opnieuw te beginnen, anders gaat het na een tijdje zo vervelen
Ja graag! Heel graag zelfs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand zin om vanavond wat Spec-Ops missies te doen?
De volgende missies moet ik nog halen op 3*
Charlie: Breach & Clear, Homeland Security en Snatch & Grab
Delta: Wardriving en Terminal
Echo: Wetwork
High Explosive heb ik solo gehaald in 5:05.
Zin om te spelen? add *xDarkPrince
Danger Close heeft toch alleen betrekking op explosieven en niet op de kogels van een Harrier, Pavelow of CG?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heb een vraagje, gebruik nu de perk danger close wat vooral erg goed is met air support, maak echt veel kills;) maar omdat ik nu geen stoppingpower heb is het soms best lastig om de Harrier te krijgen. Nu wil ik gaan werken met de perk 1 army, zou dit lukken ? Maak eerst 6/7 kills met stoppingpower gebruik nu 1 army en heb dan de perk danger close icm harrier/pavelow en chopper gunner
Wajjoo, jij bent slim!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heb een vraagje, gebruik nu de perk danger close wat vooral erg goed is met air support, maak echt veel kills;) maar omdat ik nu geen stoppingpower heb is het soms best lastig om de Harrier te krijgen. Nu wil ik gaan werken met de perk 1 army, zou dit lukken ? Maak eerst 6/7 kills met stoppingpower gebruik nu 1 army en heb dan de perk danger close icm harrier/pavelow en chopper gunner
quote:Mp pack 1 :
Revolt - ?
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/858/file0065.jpg
Complex - ?
Pic : http://img32.imageshack.us/img32/839/file0067v.jpg
Storm - ?
Pic : http://img193.imageshack.us/img193/4780/file0064n.jpg
Abandoned - ?
Pic : http://img32.imageshack.us/img32/5949/file0066w.jpg
DCWH - D.C White House - CONFIRMED
Pic : http://img64.imageshack.us/img64/4697/file0069.jpg
Compact - ?
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/9007/file0070.jpg
Old map pack 1 (4 CoD 4 Maps) :
Shipment - SHIPMENT - CONFIRMED
Pic : http://img194.imageshack.us/img194/889/file0061m.jpg
Vacant - VACANT - CONFIRMED
Pic : http://img194.imageshack.us/img194/5536/file0062u.jpg
Overgrown - OVERGROWN - CONFIRMED
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/4844/file0068.jpg
Crash - CRASH - CONFIRMED
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/6979/file0063j.jpg
Research & pics by Chity Snipa AKA SSM.
Niet nep?? Volgens mij hebben ze gewoon wat bestanden gewijzigd op een PC versie en daar foto's van gemaakt.. Er zijn ook al 'patterns' voor enkele wapens te downloaden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, waarschijnlijk komt er binnenkort een DLC met nieuwe maps uit.
Edit: naja, waarschijnlijk, kan net zo goed fake zijn natuurlijk. Maar het ziet er niet echt nep uit naar mijn mening.
[..]
Ik heb dat eens zitten bekijken. Als je direct na het binnenkomen van de game het scorebord bekijkt, is de host de eerste die een vol groen signaal-balkje heeft. De rest heeft op dat moment nog een leeg balkje.quote:
en je kunt in de lobby mensen kicken.quote:
Dan moeten ze mij gewoon altijd host maken dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en je kunt in de lobby mensen kicken.
Campsletquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fijn om ff te weten dat ik van de fokkers het best ben op afghanhahahaha
We zullen nog wel een keer private match doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fijn om ff te weten dat ik van de fokkers het best ben op afghanhahahaha
werkt dat nu wel? want bij CoD4 stond er ook een kick optie maar die deed helemaal niksquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en je kunt in de lobby mensen kicken.
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij gewoon altijd host maken dus
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopen
Mwah ging niet heel verkeerd maar ging echt te veel dood, en lijkt me leuk om binnekort wat demolition te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Vince22 het volgende:
Afgelopen week echt de vreemdste foutmelding gezien:
[ afbeelding ]
Hmm...
@Goedbedoeld: Ging toch niet zo verkeerd met je gister? Volgende keer doen we wel een potje demolition ofzo!
Nog een algemene vraag... weet iemand de playlist van maps op HC Hq pro? De maps Terminal, Invasion, Skidrow en Highrise kom ik echt noooooit tegen!
Stop dan gelijk ook die playerlists van consoles uit het vorige topic derbij en maark een wiki aan voor de console reeks van mw2 aan ipv de hele pc OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef BobLeSponge het volgende:
Kan iemand dat plaatje van het vorige topic met die tactisch-geïnteresseerde spelers in de OP zetten?
X360 users die tactiek boven K/D ratio verkiezen
[ link | afbeelding ]
Voeg hier je gamertag toe
heb je wel eerst de instellingen in de router goed gezet? anders zou het zonde zijn een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?
Als het maar van linksys is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?
MODEMquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopen
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!
Ofzo
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Defensief spelen noemen ze dat
Nee ik heb er wel een linksissy aschter hangen, maar me xbox heeft de eerste ingang ofcourse!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!
Ofzo
misschien dat ik het verkeerd heb, maar waarom zou je de bandbreedte tussen je xbox en je modem verkleinen als dat niet hoeft? Een kabel is altijd nog sneller dan draadloos.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:27 schreef -SG- het volgende:
Ik moet maar eens zo'n draadloos ding kopen voor mijn xbox.
Naja dat ligt hier iets andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
misschien dat ik het verkeerd heb, maar waarom zou je de bandbreedte tussen je xbox en je modem verkleinen als dat niet hoeft? Een kabel is altijd nog sneller dan draadloos.
Kun je ergens je k/d ratio zien? Of moet je dat zelf steeds uitrekenen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef GoedBedoeld het volgende:
Pff het begon lekker klote vandaag, dacht ik leuk bij vinceNL zn party te gaan hq pro te spelen is 't hardcore, dat ging mij niet al te best af, toen maar FFA gaan spelen, dat ging gelukkig wel lekker, en mooi mn K\D van 0.60 naar 0.61 gebrachtnu maar is gaan slapen.
Barracks > Leaderboards > Killsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Kun je ergens je k/d ratio zien? Of moet je dat zelf steeds uitrekenen?
Hehe, netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
Ik had net echt een vreselijk goed uber potje![]()
challenge streak FTW!!!
Ik haalde 500 kills met de ACR wat 2 x 10000 XP was
Ook nog een Asault expert van 10000 XP + een headshot challenge van 5000 XP
+ een sleight of hand van 10000 XP + een claymore challenge van 5000 XP + een
Hardline challenge van 10000 XP, een knive challenge van 10000 XP (moest nog 1 kill)
En de nodige reguliere puntenIk ging van 62 naar 64
toemaar dat tikt lekker aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
challenge streak FTW!!!
Hardline challenge van 10000 XP, een knive challenge van 10000 XP (moest nog 1 kill)
had een maatje van me met cod4 gedaan. Een aantal wapens op 1 kill na vol schieten en dan in 1 potje met zoveel mogelijk wapens vol schieten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
challenge streak FTW!!!
netjes, nu ground war ff met ze allen? anyone? meld me maar aan: I shall reign, en doe er ff een berichtje bij dat je van fok bent, want een hele hoop paupers proberen mij soms zomaar ineens aan te melden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef PierreTT het volgende:
Net twee gasten van een clan die zaten te teamen![]()
Een had tactical spawn neergegooid, ander stond er een beetje op te schieten... ergens achteraf op Karachi... gelukkig zag ik het en schoot die ene kerel neerBegint die andere, die dus in mijn team zit, meteen op mij te schieten en te schreeuwen door de mic
Bleek dat ik die gast op 2 kills na een nuke had ontnomen
Ben je er vanavond voor Ground War? Ik ben tussen 11 en half 12 online, ik stuur je wel even een invitequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
netjes, nu ground war ff met ze allen? anyone? meld me maar aan: I shall reign, en doe er ff een berichtje bij dat je van fok bent, want een hele hoop paupers proberen mij soms zomaar ineens aan te melden.
Die van mij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn mw2 is kapot. De cd. Daarom had ik denk ik ook al die problemen. Er zit een scheur in.
Als je dan op iemand schiet, dan gaat ie dood. Anders moet je ongeveer twee keer zo vaak op iemand schieten.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn mw2 is kapot. De cd. Daarom had ik denk ik ook al die problemen. Er zit een scheur in.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Tja, na één nuke was de lol er eerlijk gezegd wel af bij mij. Er zijn maar weinig mensen die 'm halen zonder te campen. Stel dat iedereen op een gegeven moment in een hoekje zit te wachten tot z'n Harrier kills aan het maken is, dan zou er geen zak meer aan zijn. Gelukkig gaat niet iedereen voor een nuke.
Wat ik dan wel weer leuk vind is, zoals ik net bij Domination in Favela deed, spawnen bij vlag A, met Lightweight en Marathon direct linksom naar dat gebouw bij vlag C lopen (die de tegenstander als eerst zou pakken) en daar een granaat gooien. 6 kills als First Blood
Ik ben er over een uurtjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie gaat er trouwens mee wat mensen ownen?
Na een tijdje heb je bij Ground War wel door waar de tegenstander begint en waar ze het eerste naartoe rennen, daardoor heb ik al vele kills gemaakt met de javelin (en granaten ook natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat ik dan wel weer leuk vind is, zoals ik net bij Domination in Favela deed, spawnen bij vlag A, met Lightweight en Marathon direct linksom naar dat gebouw bij vlag C lopen (die de tegenstander als eerst zou pakken) en daar een granaat gooien. 6 kills als First Blood
Selectknop als je in de game bent, dan kun je alsnog iedereen muten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef DrMarten het volgende:
Zo, ik ben verslaafd. Inmiddels level 36, speel hoofdzakelijk Free for All en zo nu en dan TDM.
Nu ben ik 1 ding tegengekomen wat ik enorm irritant vind, namelijk dat ik niet uit kan vinden hoe ik tijdens het spelen het geluid van een ander uit kan zetten. Vaak denk ik net van iedereen het geluid uitgezet te hebben en dan komt er op de valreep toch nog iemand binnen met de teamspeak aan en zit ik 10 minuten met brak geluid naar een of andere Engels ventje van 15 te luisteren die iedereen voor n00b uitmaakt.
Oftewel iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Speel op PS3 btw.
Ah de enige knop die ik nog niet had geprobeerd geloof ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Selectknop als je in de game bent, dan kun je alsnog iedereen muten.
Nice timing, heb net S2E2 gekeken op ned 3quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah de enige knop die ik nog niet had geprobeerd geloof ik
Vannacht maar eens proberen. Eerst ff een paar afleveringen Dexter kijken.
Ik loop achter met seizoen 4, die ben ik aan het kijken nuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nice timing, heb net S2E2 gekeken op ned 3
Anyway was weinig te vinden op xbox vandaag. Alleen Tauchmeister was online, maar toen ik zijn game joinde lagten we eruit, dus ben maar weer verder HTDM gaan doen. Blijft leuk, alleen wasteland is wel kut....
Ik moet lego batman eerst ff uitspelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Ok, ik kom er nu aan in ieder geval.
jouw definitie van ff?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet lego batman eerst ff uitspelen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet lego batman eerst ff uitspelen
Ja das een goeie, ik dacht dat doe ik wel ff.quote:
Dan ben jij een keer aan het bitchen en dan ben ik er niequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Laatste potje met Rossdale (jaja de MW2 baas speelde ook mee!!!) en PierreTT was echt super... We speelden HQ en steeds trash talk met een gast die alleen maar kills maakte, volgens mij had die 57 / 23 ofzo...
Echt zoooo irritant want we spelen HQ en NIET TDM ofzo.....!!! Hij steeds weer bitchen wie er nu bovenaan stond door kills maken... WTF, gaat niet om XP of Kills, maar om winnen en HQ pakken.
Ik had iets van 27 kills ofzo en maar eindigde bovenaan!!!
Toen ben ik gestopt
ik was er gewoon helemaal warm en moe vanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben jij een keer aan het bitchen en dan ben ik er nie
Jij moest tuurlijk lego batman spelenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan ben jij een keer aan het bitchen en dan ben ik er nie
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij moest tuurlijk lego batman spelen
batman arkham asylum wil ik ook nog, maar Edje snapte de hint niet dat ik het spel wilde lenenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry maar heb nog een lading games die ik ook nog moet uitspelen.
Lego batman, batman arkham asylum,mass effect, saints row2,mirrors edge, pure die heb ik allemaal december aangeschaft, maar ben dr nog nie echt aan toegekomen.
Komt allemaal door MW2
Als ik hem uitspeel kan ik hem je mischien wel opsturen ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
batman arkham asylum wil ik ook nog, maar Edje snapte de hint niet dat ik het spel wilde lenen
Maja de verleiding om MW2 te gaan spelen is gewoon te groot hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik hem uitspeel kan ik hem je mischien wel opsturen ofzo.
Moet ik wel ff keer gaan spelenen niet aan de MW2.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik hem uitspeel kan ik hem je mischien wel opsturen ofzo.
Moet ik wel ff keer gaan spelenen niet aan de MW2.
Ik heb komende week ook tentamens, daarna is Sommy weer van de partij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zal me best doen hem zo snel mogelijk uit te spelen
Nu eerste 2 weken tentamens
Same here.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:55 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb komende week ook tentamens, daarna is Sommy weer van de partij.
Je had er toch maar 2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zal me best doen hem zo snel mogelijk uit te spelen
Nu eerste 2 weken tentamens
Ik speel nu CoD4 omdat mn broertje mijn MW2 heeft gesloopt. Ik krijg nog een nieuwe van em, na de tentamens ga ik weer aan de MW2quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik dacht dat jij op COD 4 over was gestapt?
Ja maar ik heb een herexamen van me wiskunde en dan nog statica, dus hard leren..... bindend studie advies is a bitchquote:
Jij met die Javelinquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:26 schreef Rossdale het volgende:
Ook echt met 20 punten meer dan hem
Prachtig was dat idd
Ik vond het awesome dat ik dat potje 4x dezelfde gozer afmaakte met een Javelin. Ik had zo graag zijn reactie willen horen
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:18 schreef jackson het volgende:
Dit is ook dik zeg:
1 raket, 9 kills, wat een koning
Ik zal er zijn...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond wordt er weer met de fokkers gegamed?
Ik ben er waarschijnlijk wel ff bij
Die gaat hij nooit krijgen want dat is een prestige titelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Voor Rossdale, the My Li'l Pwny title
http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns nr 267
Geweldig ditquote:
vanavond uit eten en daarna bowlenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond wordt er weer met de fokkers gegamed?
Ik ben er waarschijnlijk wel ff bij
Ge-wel-dig!quote:
Hij probeerde deze na te doen:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Dark_Prince het volgende:
Mooi dat hij het gewoon zelf upload.
Die laatstequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Hij probeerde deze na te doen:
Vanaf 1:17.
Ja echt he!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:18 schreef kutkabouter het volgende:
dalijk vanaf 9/half 10 anyone? ik heb namelijk geen zin met die sneeuwstorm om uit te gaan
I shall reign
Vandaag ook een paar gezien... dat waren mooi 2 kills voor mij en ze kondenquote:
hier welquote:
Deed mijn vriendin dit allemaal maar.... Die gaat met die omstandigheden stapvoets rijden, nou, dan kan ik beter lopenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn vriendin duikt gewoon met een pak sneeuw de bochten in en scheuren en glijden maar. Toen ze vroeg hoe ze een handrem bochtje moest maken was ik er helemaal klaar mee
Ik wacht nog op de fotoś van salom16 van de fokkers in game!quote:Op zondag 17 januari 2010 08:06 schreef PierreTT het volgende:
Mooie potjes gisterZit alweer op mijn werk, gister om 2.15 pas gestopt met spelen
Soldmayor met de Predator, Harrier en Chopper Gunner![]()
Mainframes met het geschreeuw tegen de tegenstander
![]()
Dnova79 die eindelijk zijn match had gevonden in een andere level 9 speler " Hij is van mij!"
![]()
Ik ben erg benieuwd naar de foto op Afghanquote:Op zondag 17 januari 2010 11:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de fotoś van salom16 van de fokkers in game!
Ik hoor steeds meer gezeik over NAT's en slechte verbindingenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
gisteren geeindigd met 16-0 en toen maar lekker gaan slapen.
vraag me af waarom mijn NAT nu ineens moderate is...
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:08 schreef nattermann het volgende:
GODMILJAAR
Domination op het laatste moment verloren met 194-200
volgens mij is het meer onwetendheid dan kunde van haar kant, brrrrquote:Op zondag 17 januari 2010 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Deed mijn vriendin dit allemaal maar.... Die gaat met die omstandigheden stapvoets rijden, nou, dan kan ik beter lopen
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer gezeik over NAT's en slechte verbindingen![]()
The world is gonna end
Eerst alles maar eens nalopen, want blijf er bij dat met goede instellingen (en een modem die werktquote:Op zondag 17 januari 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Al gedaan, denk dat het nu beter gaat. Alle portforwards nogmaals doorgelopen en alles gerest. Denk dat het nu weer ok is.
Ben erbij! Moet eerst werken tot 3, maar daarna doe ik wel even meequote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
Vanmiddag nog potje knappen?
Ross?
Main?
Pierre?
Tauch?
Sold?
Als het xbox360 is wil ik ook wel mee doen. Hoe laat waren jullie van plan om te gaan spelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
Ross?
Main?
Pierre?
Tauch?
Sold?
Zelfde hier.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als het xbox360 is wil ik ook wel mee doen. Hoe laat waren jullie van plan om te gaan spelen?
Gamertag= pot4toequote:Op zondag 17 januari 2010 15:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Gamertag = MacorgaZ NL
ik kom anders ook wel ff!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
Ross?
Main?
Pierre?
Tauch?
Sold?
Hoelaat? waneer? waar bliven alle oudjes?quote:
Ben ff aan de tel, ik ben er over 15 minuten...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoelaat? waneer? waar bliven alle oudjes?
Ik kom zo ook wel. Moest mijn vriendin helpen omdat haar auto niet startte.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
k zwengel de xbox nu aanquote:Op zondag 17 januari 2010 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat dusquote:Op zondag 17 januari 2010 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik moet meestal net mazzel hebben, met de ACR haal ik meestal 18-8 a 10, maar soms eindig ik met 3-10 ofzo.
Dat werkt altijd het beste, moet je wel vriendelijk blijven....quote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
stoppen vlogen er uit![]()
Nieuwe er in en gezegd dat ze het niet weer mogen doen
anders geloven we het niet denk ikquote:
Met een beetje geluk respawnen de tegenstanders constant op dezelfde plek en dan kun je met een chopper gunner of ac-130 gaan spawnkillen.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:26 schreef MacorgaZ het volgende:
45 zonder boosten? Chopper Gunner en dan tegen een n00b-team zeker
Maar wel vet
echt welquote:Op zondag 17 januari 2010 19:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kon je nie joinen pierre :S niemand verder echt online
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soldmayor voor het eerst onderaan.
O RLLYquote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Wel raar dat ik 0 punten heb tewijl ik ook nog niet had gespeeld
Dat is rythmicalremedy aka salom16. Ik weet niet hoe kapot dat ding is, maar best knap als je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie van jullie stuurde een berichtje waarin stond dat diegene z'n CD met Duct tape had gemaakt? Wtf
Ja mijn NAT stond sinds vrijdag ook ineens op strict. Ik helemaal in paniek natuurlijk want.. m'n leven wtf doe je.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:23 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef SoldMayor het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH![]()
wat ging het tyfus kut kk tering achtelijk idooit slecht vandaag
Ik had gisteren een ontzettende kater en liep overal achter de feiten aan. Volgende keer beter...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Het was echt drama gistrer... Alleen dat potje tegen de IB-groep was even goed te doen
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soldmayor voor het eerst onderaan.
Ik was blijkbaar een neger op Afghanquote:Op maandag 18 januari 2010 10:26 schreef BobLeSponge het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's noglol
Ja laten we dat doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:38 schreef zatoichi het volgende:
Ik niet
LOL moeten we een keer met de hele clan doen (in een FFA en dan drop ik een granaat op het eind)
Wou je een keer iedereen op de foto zettenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ja aangezien die foto kwaliteit is.......
Niemand hier met een capture card? ik heb er een maar kan hem nie vinden
Ja maar... jij campt toch alleen?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal m'n capture card er wel eens een keer aanslingeren.
UMP45 met silencer is trouwens echt baas als je een beetje defensief speelt. Omlopen naar de spawn van de tegenstander en vervolgens allemaal sneaky neermaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ga ik vanavond proberen. Ik ben verslaafd aan mijn vector met rapid fire en stopping power.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik zal m'n capture card er wel eens een keer aanslingeren.
UMP45 met silencer is trouwens echt baas als je een beetje defensief speelt. Omlopen naar de spawn van de tegenstander en vervolgens allemaal sneaky neermaaien.
quote:Op maandag 18 januari 2010 01:27 schreef Wells.p het volgende:
moet nu nog 40 bullet penetratie kills en dan heb ik M16 uitgespeeld
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar... jij campt toch alleen?Waarom heb ik al 2400 kills gemaakt met die AA-12 shotgun denk je? JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben fan van de M4. Die gebruik ik nu tot ik de M16 kan gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben lekker mijn SCAR aan het vrijspelen. Wat een bazenwapen blijft dat tochDaarna doe ik de M4A1 wel en wat SMG's totdat ik mijn lieve ACR weer terug heb
Ik had daar gisteren 3x achter elkaar een double kill mee gemaakt in scrapyard (domination) door ze blind af te vuren richting de andere kant van de map.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Ook mis ik de javelin, damn wat heb ik geweldig foute kills gemaakt met dat wapen. 4 keer dezelfde tegenstander in 1 match. Volgens mij werd die gast helemaal paranoia op het moment dat hij weer zo'n ding de lucht in hoorde gaan
Bij het begin van elke match afvuren richting de spawn van de vijanden. Bijna altijd wel een killquote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had daar gisteren 3x achter elkaar een double kill mee gemaakt in scrapyard (domination) door ze blind af te vuren richting de andere kant van de map.![]()
M4 sproeit ook wel aardig op zich vind ik, maar ik vind hem ook prettig op de lange afstand. Lekker allround. En dan afhankelijk van de map een stinger, thumper of shotgun erbijquote:Op maandag 18 januari 2010 14:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik hou niet zo van burst wapens, ik moet lekker kunnen sproeien met mijn kogels. Om die reden zijn de SCAR en ACR perfect voor mij
Ook mis ik de javelin, damn wat heb ik geweldig foute kills gemaakt met dat wapen. 4 keer dezelfde tegenstander in 1 match. Volgens mij werd die gast helemaal paranoia op het moment dat hij weer zo'n ding de lucht in hoorde gaan
Doe ik idd ook bijna elke match, en bij domination natuurlijk afvuren op de 1e vlag van hun.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij het begin van elke match afvuren richting de spawn van de vijanden. Bijna altijd wel een kill
quote:
Heb je nu toch al? of was dat iemand anders? ik wil die mario nog ff, is 10 killstreak zonder killstreak rewards aan.quote:
Nou dat is inderdaad niet echt pwnyquote:Op maandag 18 januari 2010 15:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem nu al inderdaad. Je moet Prestige gaan en dan 10 kills maken met een silencer. Niet bepaald moeilijk
Ah, nog nooit doorgehadquote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Die heb je aan wanneer je primary weapon een sniper is
Die gasten met hun akimbo shotgun nemen daarom ook meestal een sniper mee voor de outfit
Met een sniper ren je volgens mij ook het snelste. (volgens het mobility balkje iig)quote:Op maandag 18 januari 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Die heb je aan wanneer je primary weapon een sniper is
Die gasten met hun akimbo shotgun nemen daarom ook meestal een sniper mee voor de outfit
Ik! Die CD, gaat best lastig uit het hoesje, ik denk dat hij na 100x of zo gewoon is gebroken dat plastic in het midden en 1 scheurtje liep door naar de cd. Ik heb die scheuren geductaped, en toen deed hij het weer.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie van jullie stuurde een berichtje waarin stond dat diegene z'n CD met Duct tape had gemaakt? Wtf
Maar als je naar je shotgun switch of small machine gun, heeft dat natuurlijk geen effect meerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Met een sniper ren je volgens mij ook het snelste. (volgens het mobility balkje iig)
Is dat wel zo? Ik dacht dat je primary weapon wel invloed heeft op je 'totaalgewicht' maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Maar als je naar je shotgun switch of small machine gun, heeft dat natuurlijk geen effect meer
Het ligt volgens mij aan de mobiliteit van je wapen. Bijv als je switch naar je pistooltje ren je sneller, of met carepakage.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Ik dacht dat je primary weapon wel invloed heeft op je 'totaalgewicht' maar dat kan aan mij liggen.
Weet ik, jammer dat je geen tactical knife op je carepakage hebt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef LuckyLuQ het volgende:
Je moet gewoon met een care package marker rondlopen
Net een filmpje gezien van een gamewinning kill, die percies het zelfde was als jij beschrijft. Heb hem al weggeklikt anders kon je de killcam zien.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Platina het volgende:
Gisteren een tegnstander afgemaakt door de directe impact van een granaat tegen hem te gooien. Kreeg de Think Fast! titel en een granaatemblem. Had graag die killcam willen zien! Ik van een afstandje op hem schieten met mijn P90 en toen hij schuilde blind die granaat tegen zijn harses gegooid
Nicequote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Weet ik, jammer dat je geen tactical knife op je carepakage hebt.
WOOT!!
Zo begin ik ook elke keer als ik bij Scrapyard op die plek begin.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Weet ik, jammer dat je geen tactical knife op je carepakage hebt.
WOOT!!
Link?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Van het IW-forum: er zou een nieuwe hack rondgaan (op de Xbox 360) die het level van alle mensen die het tegenkomt in een lobby terugzet naar 1 en bovendien al je unlocks ongedaan maakt. Oftewel, als je ongemerkt in zo'n potje terechtkomt kan je helemaal overnieuw beginnen. Leuk
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=251282quote:
Ah ok, goed om te wetenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=251282
Het gebeurt dus niet direct op het moment dat je de lobby betreedt, maar wanneer je een paar mensen van prestige 10 tegenkomt en killt. -899999453 XP![]()
Ik had het met een stun grenade! weet even niet meer hoe die challenge heette, maar was er wel blij mee. Twee dagen later geprestiged dus kan hem weer opnieuw halenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:51 schreef Platina het volgende:
Gisteren een tegnstander afgemaakt door de directe impact van een granaat tegen hem te gooien. Kreeg de Think Fast! titel en een granaatemblem. Had graag die killcam willen zien! Ik van een afstandje op hem schieten met mijn P90 en toen hij schuilde blind die granaat tegen zijn harses gegooid
Bizar, hopelijk wordt dit snel verhopen en krijgen deze mensen permbans plus een ziektequote:Op maandag 18 januari 2010 23:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=26&t=251282
Het gebeurt dus niet direct op het moment dat je de lobby betreedt, maar wanneer je een paar mensen van prestige 10 tegenkomt en killt (waarvoor je dus -899999453 XP krijgt).
Dus dat kan wél! Ik dacht dat ik dat met een flashbang had, en snapte er al niets van! haha kicke.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik had het met een stun grenade! weet even niet meer hoe die challenge heette, maar was er wel blij mee. Twee dagen later geprestiged dus kan hem weer opnieuw halen
Ik ben er ook bij vanavond; niet om 18u, maar kan weer. Gisteren nog gezellig? Heb ik helaas gemist omdat ik bezoek had, en dan staat het zo lullig om te gaan MW2-en...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:08 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Dus dat kan wél! Ik dacht dat ik dat met een flashbang had, en snapte er al niets van! haha kicke.
Ik ben vanavond tussen 18u en 22u online. Potje iemand?
haha dat doet me denken aan dat filmpje op games.fok van die gameverslaafde die monopoly gaat spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij vanavond; niet om 18u, maar kan weer. Gisteren nog gezellig? Heb ik helaas gemist omdat ik bezoek had, en dan staat het zo lullig om te gaan MW2-en...
Maar ik heb die noobs keihard geowned met Catan, dus dat was wel mijn payback
Linkje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha dat doet me denken aan dat filmpje op games.fok van die gameverslaafde die monopoly gaat spelen
ja maar... ja maar.... my little pwnyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Muchachooo het volgende:
Nooo rossdale je bent gezwicht.![]()
en je ging geen prestige doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |