| 1 | 

Harder dan mijn levels upquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:10 schreef cheqy het volgende:
Topics gaan hard.

Na twee maanden nog geeneens level 17 gehaald?quote:

Ik vind dat altijd van die softies, ja ik ga niet prestige want dan ben ik al mn wapens weer kwijtquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben lvl 70 maar weiger prestige te gaan

Ik overdrijf nogal graagquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Na twee maanden nog geeneens level 17 gehaald?

Ik ben direct prestige gegaan gisteren.... Maar daarna suckte ik wel...quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van die softies, ja ik ga niet prestige want dan ben ik al mn wapens weer kwijt

Ik snap het hele nut van prestige nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd van die softies, ja ik ga niet prestige want dan ben ik al mn wapens weer kwijt

Smoesjes Rossdale, je hebt nog niet genoeg XPquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben lvl 70 maar weiger prestige te gaan

LOLquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Smoesjes Rossdale, je hebt nog niet genoeg XP

HAhaha ik zou ook niet weten hoe het moetquote:
Goed gevonden, het beeld staat 5 km vanaf het dorp waar ik opgegroeid ben.
Ben onder de indruk van je kennis
edit:NIET MEER POSTEN WANT STRAKS MOET JE EEN NIEUW TOPIC OPENEN!!!!!

Ik zelf vind het echt tof, lekker weer al die challenges halen. Het test je skills toch ook wel weer, geen 1 perk meer pro, coldblooded pas op lvl25.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap het hele nut van prestige niet
Die exp verdienen boeit me niet, het alles kunnen doen wat ik maar wil boeit me meer.

Ik speel dit niet om skills te testen, ik speel het voor mijn plezier.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zelf vind het echt tof, lekker weer al die challenges halen. Het test je skills toch ook wel weer, geen 1 perk meer pro, coldblooded pas op lvl25.

En ik haal mn plezier uit opnieuw beginnen dus allebei tevreequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel dit niet om skills te testen, ik speel het voor mijn plezier.
1 keer levellen is dus voldoende voor mij, ik ga zeker geen prestige doen.

quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Smoesjes Rossdale, je hebt nog niet genoeg XP

quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
En ik haal mn plezier uit opnieuw beginnen dus allebei tevree

Toch snap ik dat niet, je speelt nog steeds hetzelfde spel ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:46 schreef Agiath het volgende:
Ik ken niemand die geen prestige doet eigenlijk
Zelf vind ik het ook erg leuk om weer opnieuw te beginnen, anders gaat het na een tijdje zo vervelen

Ja graag! Heel graag zelfs!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:27 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand zin om vanavond wat Spec-Ops missies te doen?
De volgende missies moet ik nog halen op 3*
Charlie: Breach & Clear, Homeland Security en Snatch & Grab
Delta: Wardriving en Terminal
Echo: Wetwork
High Explosive heb ik solo gehaald in 5:05.
Zin om te spelen? add *xDarkPrince

Danger Close heeft toch alleen betrekking op explosieven en niet op de kogels van een Harrier, Pavelow of CG?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heb een vraagje, gebruik nu de perk danger close wat vooral erg goed is met air support, maak echt veel kills;) maar omdat ik nu geen stoppingpower heb is het soms best lastig om de Harrier te krijgen. Nu wil ik gaan werken met de perk 1 army, zou dit lukken ? Maak eerst 6/7 kills met stoppingpower gebruik nu 1 army en heb dan de perk danger close icm harrier/pavelow en chopper gunner

Wajjoo, jij bent slim!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:05 schreef versteegrob het volgende:
Heb een vraagje, gebruik nu de perk danger close wat vooral erg goed is met air support, maak echt veel kills;) maar omdat ik nu geen stoppingpower heb is het soms best lastig om de Harrier te krijgen. Nu wil ik gaan werken met de perk 1 army, zou dit lukken ? Maak eerst 6/7 kills met stoppingpower gebruik nu 1 army en heb dan de perk danger close icm harrier/pavelow en chopper gunner

quote:Mp pack 1 :
Revolt - ?
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/858/file0065.jpg
Complex - ?
Pic : http://img32.imageshack.us/img32/839/file0067v.jpg
Storm - ?
Pic : http://img193.imageshack.us/img193/4780/file0064n.jpg
Abandoned - ?
Pic : http://img32.imageshack.us/img32/5949/file0066w.jpg
DCWH - D.C White House - CONFIRMED
Pic : http://img64.imageshack.us/img64/4697/file0069.jpg
Compact - ?
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/9007/file0070.jpg
Old map pack 1 (4 CoD 4 Maps) :
Shipment - SHIPMENT - CONFIRMED
Pic : http://img194.imageshack.us/img194/889/file0061m.jpg
Vacant - VACANT - CONFIRMED
Pic : http://img194.imageshack.us/img194/5536/file0062u.jpg
Overgrown - OVERGROWN - CONFIRMED
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/4844/file0068.jpg
Crash - CRASH - CONFIRMED
Pic : http://img191.imageshack.us/img191/6979/file0063j.jpg
Research & pics by Chity Snipa AKA SSM.

Niet nep?? Volgens mij hebben ze gewoon wat bestanden gewijzigd op een PC versie en daar foto's van gemaakt.. Er zijn ook al 'patterns' voor enkele wapens te downloaden..quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, waarschijnlijk komt er binnenkort een DLC met nieuwe maps uit.
Edit: naja, waarschijnlijk, kan net zo goed fake zijn natuurlijk. Maar het ziet er niet echt nep uit naar mijn mening.
[..]

Ik heb dat eens zitten bekijken. Als je direct na het binnenkomen van de game het scorebord bekijkt, is de host de eerste die een vol groen signaal-balkje heeft. De rest heeft op dat moment nog een leeg balkje.quote:

en je kunt in de lobby mensen kicken.quote:

Dan moeten ze mij gewoon altijd host maken dusquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en je kunt in de lobby mensen kicken.

Campsletquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fijn om ff te weten dat ik van de fokkers het best ben op afghanhahahaha

We zullen nog wel een keer private match doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:32 schreef KneusTeun het volgende:
Fijn om ff te weten dat ik van de fokkers het best ben op afghanhahahaha

werkt dat nu wel? want bij CoD4 stond er ook een kick optie maar die deed helemaal niksquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en je kunt in de lobby mensen kicken.

Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij gewoon altijd host maken dus

Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopen

Mwah ging niet heel verkeerd maar ging echt te veel dood, en lijkt me leuk om binnekort wat demolition te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:37 schreef Vince22 het volgende:
Afgelopen week echt de vreemdste foutmelding gezien:
[ afbeelding ]
Hmm...
@Goedbedoeld: Ging toch niet zo verkeerd met je gister? Volgende keer doen we wel een potje demolition ofzo!
Nog een algemene vraag... weet iemand de playlist van maps op HC Hq pro? De maps Terminal, Invasion, Skidrow en Highrise kom ik echt noooooit tegen!
Stop dan gelijk ook die playerlists van consoles uit het vorige topic derbij en maark een wiki aan voor de console reeks van mw2 aan ipv de hele pc OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef BobLeSponge het volgende:
Kan iemand dat plaatje van het vorige topic met die tactisch-geïnteresseerde spelers in de OP zetten?
X360 users die tactiek boven K/D ratio verkiezen
[ link | afbeelding ]
Voeg hier je gamertag toe

heb je wel eerst de instellingen in de router goed gezet? anders zou het zonde zijn een nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?

Als het maar van linksys is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wil ik ook nog doe, aangezien mijn huidige router continu teru switcht naar moderate NAT. Tips voor een goede router anyone?

MODEMquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je eerst eens een fatsoenlijke router kopen

AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!quote:

quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!
Ofzo
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Defensief spelen noemen ze dat

Nee ik heb er wel een linksissy aschter hangen, maar me xbox heeft de eerste ingang ofcourse!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AHA! Vandaar dat het zo kut gaat, je gebruikt je modem als router!
Ofzo

misschien dat ik het verkeerd heb, maar waarom zou je de bandbreedte tussen je xbox en je modem verkleinen als dat niet hoeft? Een kabel is altijd nog sneller dan draadloos.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:27 schreef -SG- het volgende:
Ik moet maar eens zo'n draadloos ding kopen voor mijn xbox.

Naja dat ligt hier iets andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:37 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
misschien dat ik het verkeerd heb, maar waarom zou je de bandbreedte tussen je xbox en je modem verkleinen als dat niet hoeft? Een kabel is altijd nog sneller dan draadloos.

Kun je ergens je k/d ratio zien? Of moet je dat zelf steeds uitrekenen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:26 schreef GoedBedoeld het volgende:
Pff het begon lekker klote vandaag, dacht ik leuk bij vinceNL zn party te gaan hq pro te spelen is 't hardcore, dat ging mij niet al te best af, toen maar FFA gaan spelen, dat ging gelukkig wel lekker, en mooi mn K\D van 0.60 naar 0.61 gebrachtnu maar is gaan slapen.

Barracks > Leaderboards > Killsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:21 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Kun je ergens je k/d ratio zien? Of moet je dat zelf steeds uitrekenen?
Hehe, netjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
Ik had net echt een vreselijk goed uber potje![]()
challenge streak FTW!!!
Ik haalde 500 kills met de ACR wat 2 x 10000 XP was
Ook nog een Asault expert van 10000 XP + een headshot challenge van 5000 XP
+ een sleight of hand van 10000 XP + een claymore challenge van 5000 XP + een
Hardline challenge van 10000 XP, een knive challenge van 10000 XP (moest nog 1 kill)
En de nodige reguliere puntenIk ging van 62 naar 64

toemaar dat tikt lekker aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
challenge streak FTW!!!
Hardline challenge van 10000 XP, een knive challenge van 10000 XP (moest nog 1 kill)

had een maatje van me met cod4 gedaan. Een aantal wapens op 1 kill na vol schieten en dan in 1 potje met zoveel mogelijk wapens vol schieten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Major-Balls het volgende:
challenge streak FTW!!!

netjes, nu ground war ff met ze allen? anyone? meld me maar aan: I shall reign, en doe er ff een berichtje bij dat je van fok bent, want een hele hoop paupers proberen mij soms zomaar ineens aan te melden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef PierreTT het volgende:
Net twee gasten van een clan die zaten te teamen![]()
Een had tactical spawn neergegooid, ander stond er een beetje op te schieten... ergens achteraf op Karachi... gelukkig zag ik het en schoot die ene kerel neerBegint die andere, die dus in mijn team zit, meteen op mij te schieten en te schreeuwen door de mic
Bleek dat ik die gast op 2 kills na een nuke had ontnomen

Ben je er vanavond voor Ground War? Ik ben tussen 11 en half 12 online, ik stuur je wel even een invitequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
netjes, nu ground war ff met ze allen? anyone? meld me maar aan: I shall reign, en doe er ff een berichtje bij dat je van fok bent, want een hele hoop paupers proberen mij soms zomaar ineens aan te melden.

Die van mij ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn mw2 is kapot. De cd. Daarom had ik denk ik ook al die problemen. Er zit een scheur in.

Als je dan op iemand schiet, dan gaat ie dood. Anders moet je ongeveer twee keer zo vaak op iemand schieten.quote:

quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Mijn mw2 is kapot. De cd. Daarom had ik denk ik ook al die problemen. Er zit een scheur in.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |