Wat een activiteitsimpuls. Nu al 4 posts boven het daggemiddeldequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:16 schreef Goover het volgende:
Geen idee, ik kom één keertje hoi zeggen en prop meteen een topic vol![]()
Vertelquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef Aisumasen het volgende:
Sterke column van Tom Engelshoven over 'indie' in de nieuwe OOR.
Eens. Behalve Alex Turner die indie als vrijbrief voor saaiheid zou gebruiken, vind je die opmerking ook sterkquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:47 schreef Aisumasen het volgende:
Sterke column van Tom Engelshoven over 'indie' in de nieuwe OOR.
Nu wordt het helemaal interessant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:19 schreef tim. het volgende:
[..]
Eens. Behalve Alex Turner die indie als vrijbrief voor saaiheid zou gebruiken, vind je die opmerking ook sterk? Ik wist niet dat Hooijer Engelshoven is, trouwens.
Zo goed vind ik hem nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu wordt het helemaal interessant.
Iemand een linkje/zin om 'm over te typen?
quote:Anderzijds kan indie, waar nodig, ook fijn functioneren als Hét Grote Indek-Woord voor de moderne muzikant: 'Ik ga de wereld helemaal niet proberen te veroveren. Ik ben indie. Ik ga maar een beperkt publiek aanspreken.' De muzikanten hebben mooi praten. Indie is hun vrijbrief voor saaiheid. Die saaiheid manifesteert zich in een tekort aan verbeelding sprekende sterren, niet waar Alex Turner?
Wat een bullshit. Slecht onderbouwd ook. Alsof je door te zeggen dat je maar een beperkt publiek aan wil spreken je gelijk eentonige en saaie muziek maakt en jezelf heel erg beperkt in je muziek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:40 schreef tim. het volgende:
[..]
Zo goed vind ik hem nou ook weer niet. Misschien in het weekend.
Hier wel het kleine stukje waar ik op doelde:
[..]
Misschien beter om de hele column te lezenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Slecht onderbouwd ook. Alsof je door te zeggen dat je maar een beperkt publiek aan wil spreken je gelijk eentonige en saaie muziek maakt en jezelf heel erg beperkt in je muziek.
Het laatste album bevat nog genoeg variatie.
Waar zou jij ze dan willen zien? In een kleinere of grotere zaal of dichterbij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:37 schreef Aisumasen het volgende:
Was ook het eerste waar ik aan dacht. Had al zoiets gehoopt toen de Engelse tourdata bekend werden. Jammer dat het in Paradiso is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |