abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:06:09 #1
192683 AMDB
Visionair.
pi_59865614
Welkom bij alweer het zoveelste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor


Vaste Bezoekers
MaJo - Geestelijk half-moeder
Lienelien - Geestelijke andere-helft-moeder
Lieke_K - Iets minder vaste bezoeker sinds ze met de noorderzon naar Ierland is vertrokken.
Goover - doet iets technisch voor de studie
Leonos - verkoopt kaartjes voor woekerprijzen
Love Mae King - draait indie-plaatjes
JeroenV - Zat in Barcelona
Jakkop - is een kleine
-skippybal- - anarchie aan de top!
frame-saw - bagger
AMDB - Meldde zich aan voor Arctic Monkeys, en is altijd blijven plakken
Toad - Laura-Mary stalker
Aisumasen - Wandelende Arctic Monkeys- en Beatlesencyclopedie
SnowCockroach - Whehehe er staat cock in d'r naam!!!!!11:D1lol1100:D

Alle delen op een rijtje:
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #2
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #3
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #4
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #5
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #6
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #7
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #8
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #9
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #10
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #11
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #12
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #13
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #14
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #15
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #16
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #17
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #18
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #19
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #20
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #21
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #22
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #23
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #24
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #25
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 26
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 27
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 28
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 29
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 30
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #31
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #32
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #33
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #34
I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #35
I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #36


Waar ga jij op stap om leuke indie te horen? In welke kroegen/clubs ga jij op stap om Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Infadels, OK Go, Maxïmo Park, The Kooks, Kaiser Chiefs, We are Scientists, Modest Mouse, Bloc Party, The Killers, The Strokes, Razorlight, The Fratellis, Mystery Jets, The Wombats, Jack Penate, Los Campesinos en Reverend&The Makers te horen?

Is er dan in die kroegen/clubs een speciale Indie avond (zoals Club 8 (Amsterdam) iedere derde zaterdag van de maand Club Rascal organiseert) of is de Indie een van de vaste geluiden (zoals Cul de Sac (Tilburg) of de NDRGRND (Nijmegen) op de gewone stapavonden? En niet te vergeten Dans Le Rock die op verschillende plekken te vinden is! Ook is Noodlanding in Paradiso (iedere donderdag) is een goede aanrader!

Natuurlijk kunnen de speciale Indie-gerelateerde evenementen hier besproken worden. Denk aan aanstaande concerten, uitgaansplaatsen zoals de drie die hierboven beschreven staan, en aanverwante zaken.

Ook kan je hier gezellig napraten over aanstaande of ondernomen indie-activiteiten.

Dus: het is niet de bedoeling te gaan zeiken dat er al een indie-topic is, want dat gaat over de muziek/de bandjes zelf, en niet over hetgeen er omheen. En ook niets over de definitie van Indie, gaarne!





Deze OP kan je hier terug vinden.

[ Bericht 18% gewijzigd door AMDB op 03-07-2008 14:22:32 ]
pi_59865728
Het is een beetje een rare OP

Maar goed, hallo allemaal. Ik heb koppijn dus ga toch maar niet naar The Zutons
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:11:08 #3
192683 AMDB
Visionair.
pi_59865755
Argh, ik krijg die linkjes naar vorige delen niet zoals in het vorige deel, en als ik de vorige op quote komen er allemaal image tags tussen enzo. Ik ga ze maar weer normaal maken zo onder elkaar.
pi_59865896
Hoeft niet zo nodig toch, het ging meer op de namen die nu zo achter elkaar staan. Tenzij er mensen nodig die er nog regelmatig op klikken?

BTW DeVotchKa staat zondag aan het begin vd middag op Werchter en aan het eind van de middag op Metropolis Ik heb respect.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:23:25 #5
192683 AMDB
Visionair.
pi_59866103
Zo, aangepast weer, ook in de wiki weer veranderd.
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 14:26:41 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59866201
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Radiohead was gaaf Wel een beetje jammer dat het zo lang licht was/is, want die lichtshow was echt bijzonder na zonsondergang.
Eerste 14 nummer ergens in de tiende rij gestaan, daarna wat meer naar de zijkant vertrokken wegens volle blaas en onacceptabel promillage.

Wel nog even een dikke bruine vinger in de neus voor Mojo. Naaibedrijf
"Ik neem aan dat de muntjes gewoon de hele week geldig zijn? "
- "Nee, er zijn steeds andere kleurtjes enzo. Maar je kunt ze wel weer inwisselen bij de kassa [ afbeelding ]
* Skippy kijkt richting kassa en ziet één grote, hyperactieve massa Brrrr.
"Nou, doe dan maar 8 bier en een water..."
- "Sorry, de bar is net een minuut geleden gesloten [ afbeelding ]"
" "

Mja. Na vet lang gezeik dus alsnog m'n drinken gehad wat echt een domme actie van ze was, aangezien er gelijk weer tientallen mensen naar die bar liepen

En heeft MaJo toevallig een foeilelijke tattoo op d'r rechteronderam?
Dat is dus een urban legend Gisteren bij R.E.M. hadden ze precies dezelfde muntjes en de rest van de week ook gewoon In plaats van 8 bier te atten had je ze vanavond dus nog kunnen gebruiken

En nee, ik heb geen tatoeages

Radiohead was tof Stond alleen wat ver weg waardoor ik er niet helemaal 'in' zat. Bovendien stond iedereen om ons heen te lullen Maar toch een vet concert, want Radiohead Hoogtepunt Street Spirit, kippenvel all over

R.E.M. was ook tof, alleen jammer dat ik maar een paar nummers kende Maar wat een optreden, zuiver als een klok en ze rocken keihard

Vanavond ga ik (als het weer het toestaat) op de heuvel achter het podium zitten om naar Massive Attack te luisteren. Flesje wijn erbij en chillen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_59867400
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is dus een urban legend Gisteren bij R.E.M. hadden ze precies dezelfde muntjes en de rest van de week ook gewoon In plaats van 8 bier te atten had je ze vanavond dus nog kunnen gebruiken

En nee, ik heb geen tatoeages

Radiohead was tof Stond alleen wat ver weg waardoor ik er niet helemaal 'in' zat. Bovendien stond iedereen om ons heen te lullen Maar toch een vet concert, want Radiohead Hoogtepunt Street Spirit, kippenvel all over

R.E.M. was ook tof, alleen jammer dat ik maar een paar nummers kende Maar wat een optreden, zuiver als een klok en ze rocken keihard

Vanavond ga ik (als het weer het toestaat) op de heuvel achter het podium zitten om naar Massive Attack te luisteren. Flesje wijn erbij en chillen
En gewoon na Radiohead niet ff de Flexbar binnenwandelen? Schande! Aan de andere kant verstandig, want dan was je op zeker bijven hangen
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:22:03 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59867572

Zo richting Massive Attack & Goldfrapp
Poepweer moet wel even gaan wieberen. Afgetrapte kutschoenen staan iig al klaar P
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_59867688
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:45:22 #10
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59868164
Fouilleren ze trouwens tassen bij het Westerpark?
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:48:22 #11
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59868259
Dinsdag niet echt. Was even in één vakje kijken en ze vonden het wel goed.

Maar bij REM hebben ze wel weer moeilijk gedaan:
quote:
#remamsterdam de productie gaat nu kijken naar mijn opnames en haalt er alles af wat ILLIGAAL is. Hoop dat ze de geboorte video leuk vinden.

2 minutes ago from TwitterBerry

#remamsterdam waarom hebben ze nu bezwaar dat ik mij sanyo high definition camera gebruik om een paar leuke snapshotjes te maken?

3 minutes ago from TwitterBerry
vincente #remamsterdam mijn camera is in beslag genomen. Beetje erg hyper zeg. 4 minutes ago from TwitterBerry

vincente #remamsterdam er komen nu 5 anderen erbij. Ik heb blijkbaar iets heel vervelend gedaan 6 minutes ago from TwitterBerry

vincente #remamsterdam discussie met de manager2. Alles wissen op die kaart. Ik nee. Min dochter staat erop en de geboorte. 7 minutes ago from TwitterBerry

vincente #remamsterdam ik moet nu mee naar de security 10 minutes ago from TwitterBerry

vincente #marketingfacts Ik ben nu door de bewaking gepakt. Ik heb een camera. Ze willen nu mijn geheugenkaartje 11 minutes ago from TwitterBerry
Ik zou er iig geen dure camera voor op het spel zetten...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:59:55 #12
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59868580
Het ging mij meer om een overlevingspakket (bananen, snelle jelles, dat soort werk). Op sommige terreinen willen ze je namelijk dwingen de veel te dure eetzaken op het terrein zelf te gebruiken.
  Moderator donderdag 3 juli 2008 @ 16:02:04 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59868635
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 15:59 schreef Grobbel het volgende:
Het ging mij meer om een overlevingspakket (bananen, snelle jelles, dat soort werk). Op sommige terreinen willen ze je namelijk dwingen de veel te dure eetzaken op het terrein zelf te gebruiken.
Dat soort dingen zul je waarschijnlijk weg moeten gooien ja, flesjes water bijvoorbeeld ook. Maar zoals Skippy al zei checken ze het niet echt goed, dus als je het niet in het hoofdvak stopt moet het wel lukken
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:02:39 #14
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59868648
Oh, en ik ben op zich benieuwd wat ze met paraplus gaan doen, toelaten of niet? Ik neem er in elk geval eentje mee.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:05:00 #15
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59868712
Geen para toegestaan, om obvious redenen.
Ik neem wel een extra poncho mee
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:06:11 #16
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_59868740
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef -skippybal- het volgende:
Geen para toegestaan, om obvious redenen.
Ik neem wel een extra poncho mee
Cool, dan zie ik je zo in Arnhem wel. En dan laat ik m'n tas maar verder helemaal thuis.
pi_59871062

Was gister dus lekker druk met Fokkers bij REM. Vond het tof concert.


8 juli, Death Cab For Cutie in Deurne bij Antwerpen
10 euro (21- kaartje)
Kaartje kopen dus! (PM me)

pi_59871220
Toad, doe jij tegenwoordig in kaartenhandel?
pi_59871915
Tsja, ik heb voor dit concert al iemand om mee te gaan, alleen die is niet 21-.
pi_59875853
Blood Red Shoes komen naar Mezz in Breda, 31 oktober. Kost 15 euro.
pi_59876297
Hoi.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59876442
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:53 schreef JeroenV het volgende:
Blood Red Shoes komen naar Mezz in Breda, 31 oktober. Kost 15 euro.

Daar ben ik denk ik wel bij...
pi_59877633
Breda. Ik wacht wel tot er weer een concert is in Nederland.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_59879557
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:53 schreef Toad het volgende:
Tsja, ik heb voor dit concert al iemand om mee te gaan, alleen die is niet 21-.

wf is een 21- kaartje eigenlijk? En waarom?
pi_59879579
Een van m'n huisgenootjes wil misschien naar Sziget ipv Lowlands, en in dat geval mag ik haar Lowlandskaartje kopen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')