quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:11 schreef jakkop het volgende:
I bet Indie sounds good on the Dancefloor #44
Voordat er mensen gaan huilen, mogen alle woorden in de TT met hoofdletter?
Die stond al in eerste instantie gepland voor january toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Toad het volgende:
Jaja jakkop, Reverend komt binnenkort met een nieuw album he.
Ik moest echt 3 keer kijken voor ik zag wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat is gewoon een banaanvraag.![]()
En dat heeft niets met het fruit te maken.
Er gingen bij jou geen alarmbellen rinkelen toen je Lady of Gaga las?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik moest echt 3 keer kijken voor ik zag wat je bedoelde.
ja, maar toch las ik tot 3 keer toe banaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er gingen bij jou geen alarmbellen rinkelen toen je Lady of Gaga las?
quote:McLure's band soared to prominence last year, peaking at No 5 with their debut album. The follow-up, called The French Kiss In The Chaos, will be released next year - and McClure's not planning to stick around after it arrives. bron
Ja, maar hij heeft er zo genoeg van dat hij met The Makers nog een album aan het opnemen is en ondertussen ook nog een soloproject Mongrel, samen met (ex)leden van de Arctic Monkeys en Babyshambles werkt. Ik zou het wel zonde vindenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef tim. het volgende:
The Reverend heeft helemaal genoeg van de muziekindustrie! Hij is echter een man van daden en niet van woorden, zijn daden vervult hij alsnog:
[..]
pollepel? toch al een best oud fok-klemtoon garpjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja, maar toch las ik tot 3 keer toe banaan.
jij begonquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:28 schreef Toad het volgende:
Lienelien,
Grijp in, als halveoprichter van deze reeks.
Het gaat helemaal mis met dit topic.
Een OP die niet IBISGOTD-waardig is en zelfs Lady Gaga wordt tegenwoordig in deze reeks besproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |