Wanneer?!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Abe Vigoda + The Mae Shi + vele anderen voor gratis in Paradiso!
Volgende week dinsdagquote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Wanneer?!
Deerhunter en Women! Dat wil ik wel heel graag zien!
Jawel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Toad het volgende:
Ik heb vluchtig geluisterd naar Maximo Park op de luisterpaal. Volgens mij niet echt een succes he.
Is de nieuwe maximo park al uit danquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Toad het volgende:
Ik heb vluchtig geluisterd naar Maximo Park op de luisterpaal. Volgens mij niet echt een succes he.
Voor de FF-gangers; hoe was het?
Ja, die is uit. Vind hem best oké overigens, had erger verwacht (Killers & KC waren allebei erg bagger met hun derde album, vond MP goed in dit rijtje passen vooraf).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is de nieuwe maximo park al uit dan
franz was vet![]()
Da's misschien wel oke. Ff nieuwe album luisteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Patrick Watson
ik ben dan op vakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat ik kaarten ga kopen voor Lady Gaga.
Maar, maar.. Waarom?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Toad het volgende:
Ik de 20e, dus ben wel blij dat er een extra concert bijkomt. Maar ik weet niet waarom ik dit in het indietopic plaats.quote:
dat is gewoon een banaanvraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Toad het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Aisumasen het volgende:
Deze gasten weten er tenminste nog iets van te maken, vanaf 0:40:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |