"Orewoet: de extatische verrukking van de mystieke eenwording met de muse."quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Wat een naam, Orewoet... Komt dat uit een Middelnederlandsch geschrift ofzo? Damn.
Ben je ook gesmolten?quote:
Que?quote:Op zondag 19 april 2009 16:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
"Orewoet: de extatische verrukking van de mystieke eenwording met de muse."
![]()
bron
Ik mischien ook weerquote:Op zondag 19 april 2009 17:21 schreef lienelien het volgende:
Ohja, ik ga deze zomer weer naar Sziget![]()
![]()
mooie zinquote:
Leuk is datquote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
mooie zin
Ja, was erg warm en erg druk hè.
Kwam rond 0u30 aan, en toen was het al 1 er uit -> 1 er in.
En de dude zag me aan voor 17 en wilde me eerst niet binnenlaten
idd, zeer toffe namen. Heb mijn ticket al binnenquote:Op zondag 19 april 2009 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik mischien ook weerToffe namen tot nu toe.
En dan meld je niet even aan de trouwe Indie-bezoekers dat je terug bent, met een uitgebreid New York-verslag?quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
daar ben ik weekje geweestVanaf 19 maart
Ik ben terug!quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dan meld je niet even aan de trouwe Indie-bezoekers dat je terug bent, met een uitgebreid New York-verslag?
En dat zeg jij?quote:Op maandag 20 april 2009 15:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dan meld je niet even aan de trouwe Indie-bezoekers dat je terug bent, met een uitgebreid New York-verslag?
Vind 't echt tof gedaan dat filmpje. Weer 's een andere kijk erop.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef frame-saw het volgende:
Echt een duidelijk filmpje
Maar het was echt heel tof, ondanks dat ik aldoor achter de verkeerde mensen ging staan
Dat is waar, maar het is voor mij niet echt aantrekkelijk om te kijken.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vind 't echt tof gedaan dat filmpje. Weer 's een andere kijk erop.
Rectificatie: Het is fokking geniaalquote:Op zondag 26 april 2009 23:28 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is tof!
Nieuwe band van Alden Penner (Unicorns) en Brendan Reed (ex-Arcade Fire).
quote:Op maandag 27 april 2009 18:03 schreef Grobbel het volgende:
Hey Skippy, dit trouwens al gezien?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41882151
Enquote:Op maandag 27 april 2009 12:35 schreef Mistaken het volgende:
Ok, maar even luisteren dan.
Vind het wel vervelend dat je zo aandringt!!
Hé, die lui zaten bij ons op terras hoorde ik. Mijn collega vond ze er al zo 'band-achtig' uitzien.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef Tourniquet het volgende:
Toffe sfeerimpressie van Holy Fuck gisterenavond in de Melkweg.![]()
Oh, en met het oog daarop nog een nieuwtje: er verdwijnt dit jaar weliswaar een podium, maar de overgebleven podia worden wat intensiever gebruikt. Dus zeker niet minder optredens dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef -skippybal- het volgende:
De data dat de verschilldende acts spelen op De Affaire staan nu op doornroosje.nl
Oh wat leuk en vrolijk, I likequote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef Elusive het volgende:
iemand bekend met dit bandje ?
http://www.myspace.com/thetroubadoursmusic
Als The La's nog bestonden zouden ze zo kliinken!... lekker "zomers" en vrolijk![]()
ergens in augustus komt hun debuut album uit
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:24 schreef Aisumasen het volgende:
'Festival DeBeschaving gaat definitief niet door in 2009': http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41900420
Voor Rascal bedoel je? Entree is gratis als je 80% oranje bentquote:Op woensdag 29 april 2009 13:29 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil ook heen maar geldgebrek en geen slaapplek
ik heb alleen oranje schoenenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor Rascal bedoel je? Entree is gratis als je 80% oranje bent
Ik heb niks in oranje, dat ziet er niet uit met mijn haarquote:Op woensdag 29 april 2009 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik heb alleen oranje schoenen
Afgelopen rascal stond er trouwens om 00u30 al een rij en toen was het 1 er uit > 1 er in. Dus denk dat we er wel een beetje op tijd moeten zijn
Gisteravond in Arnhem geweest, was wel gezellig! Met een vriend als enige 2 voor een podium staan springen bij 1 of ander coverbandje toen ze Song 2 gingen spelenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:51 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat allemaal q-night en q-day vieren in het Ernemse?
8Bahn
Whehe, da's altijd mooi!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gisteravond in Arnhem geweest, was wel gezellig! Met een vriend als enige 2 voor een podium staan springen bij 1 of ander coverbandje toen ze Song 2 gingen spelen
Dan blijf ik ook lekker binnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
Het wordt morgen echt poepweer! 90% regen, 10% zon...
Dan zijn al die bevrijdingsfestivals geen flikker aan meer.
Whut? Je wilt niet naar The Veils? You're crazy!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:12 schreef frame-saw het volgende:
Iemand zin om vrijdag naar The Veils te gaan in Breda voor gratis? Heb twee gastenlijstplekken gewonnen maar ik wil helemaal niet heen
Breda, hallo. Ik ga morgen al naar de Melkwegquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Whut? Je wilt niet naar The Veils? You're crazy!
Oh, haha. Nee, dan is het goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:12 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Breda, hallo. Ik ga morgen al naar de Melkweg
Melkweg Oude Zaal ook.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Grobbel het volgende:
Doornroosje is sowieso compleet uitverkocht die avond.
Wanneer?!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Abe Vigoda + The Mae Shi + vele anderen voor gratis in Paradiso!
Volgende week dinsdagquote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Wanneer?!
Deerhunter en Women! Dat wil ik wel heel graag zien!
Jawel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Toad het volgende:
Ik heb vluchtig geluisterd naar Maximo Park op de luisterpaal. Volgens mij niet echt een succes he.
Is de nieuwe maximo park al uit danquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Toad het volgende:
Ik heb vluchtig geluisterd naar Maximo Park op de luisterpaal. Volgens mij niet echt een succes he.
Voor de FF-gangers; hoe was het?
Ja, die is uit. Vind hem best oké overigens, had erger verwacht (Killers & KC waren allebei erg bagger met hun derde album, vond MP goed in dit rijtje passen vooraf).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is de nieuwe maximo park al uit dan
franz was vet![]()
Da's misschien wel oke. Ff nieuwe album luisteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Patrick Watson
ik ben dan op vakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat ik kaarten ga kopen voor Lady Gaga.
Maar, maar.. Waarom?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Toad het volgende:
Ik de 20e, dus ben wel blij dat er een extra concert bijkomt. Maar ik weet niet waarom ik dit in het indietopic plaats.quote:
dat is gewoon een banaanvraag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Toad het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Aisumasen het volgende:
Deze gasten weten er tenminste nog iets van te maken, vanaf 0:40:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |