Moet je naar The Bell House in Brooklyn gaan. Toffe bandjes en dj's die van alles en nog wat uit de Indie-scene van Brooklyn (en die is tof) draaien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:25 schreef lienelien het volgende:
Ik vertrek zo naar New York![]()
Zal wel een foto van Starweberry Fields voor jullie mee terugbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Tof! Vergeet dan niet gelijk ook even naar de overkant te lopenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:25 schreef lienelien het volgende:
Ik vertrek zo naar New York![]()
Zal wel een foto van Starweberry Fields voor jullie mee terugbrengen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik dacht dat dat altijd toffe bende was maar hij draaide tmf-meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Echt zo'n publiek waarbij je graag wat ellebogen uitdeelt mocht het in een pit verzanden, inderdaad (wat dus ook gebeurde). Ik hoop dat ik nog wat ribben op die manier heb kunnen breken, irritant volk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef frame-saw het volgende:
Ik vond het publiek echt verschrikkelijkDat waren dan echt wannabe-hipsters, zo van: kijk mij eens stoer zijn
Ik heb zelfs drie zonnebrillen gezien, dat ging me echt te ver. Maar verder was het heel tof en ik stond tegen het podium aan dus ik zag het publiek niet en gelukkig stond er een aardig meisje naast me
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef frame-saw het volgende:
Was die DJ vóór SMK nou dezelfde als die van Helter Skelter? Ik dacht dat dat altijd toffe bende was maar hij draaide tmf-meuk
Kras is tegenwoordig maar 56 euro de nacht.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:28 schreef Moody het volgende:
Het worden mooie dagen in mei.
5 mei Beirut
7 mei Andrew Bird
9 mei Bell X1
Nu nog even een slaapplek regelen in A'dam....
Weet iemand een bungalowpark of goedkoop hotel?
Ik zie het, maar die reserveren niet voor door de week.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:40 schreef jakkop het volgende:
[..]
Kras is tegenwoordig maar 56 euro de nacht.
Waarom zou je 20 euro meer willen betalen voor een ster minder?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:06 schreef Moody het volgende:
Voor 20 euro meer slaap je in een 4* hotel:
http://www.nachtjeweg.nl/hotels/nl/hotel-amsterdam/the-convent-hotel-amsterdam.html?allot=74984803&period=2
Er zit 1 nacht tussen, lekker bijslapen. Ik neem gewoon altijd de eerste trein terug als het nodig is.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
het zijn 2 nachten he48 uur wakker blijven is weinig mensen gegeven
The Horrorsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:41 schreef frame-saw het volgende:
Finn Andrews (The Veils) was gister echt zo tof bij 3voor12/radio. 2 april trouwens The Horrors daar, weet niet of er nog gastenlijstplekken zijn.
De nieuwe van The Horrors niet gehoord? Er zijn veel mensen die die wél tof vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
The Horrors...
Wel jammer dat UPC gestopt is met het doorgeven van 3VOOR12 TV. Niet zo zeer voor de zoveelste herhaling van Opgezwolle op Lowlands of de ophemeling van alledaagse Nederlandse artiesten, maar meer omdat bv. de live-uitzendingen van Club Lek vaak interessant waren.
Had het optreden van Finn Andrews bijvoorbeeld graag willen opnemen. Erg veel zin in het optreden van The Veils in Doornroosje, de vierde keer alweer. Alleen erg jammer dat Basia Bulat geannuleerd is als voorprogramma. Het publiek van Doornroosje had nog wat goed te maken na te vorige keer...
quote:Het Oranjepop hoofdprogramma is bijna compleet. Vandaag zijn Phantom Puercos, theFringe, Skiggy Rapz en Destine toegevoegd. En ook al ken je ze niet het zijn niet de minsten voor de toekomst.
Destine wordt de Nederlandse Fall Out Boy, Skiggy Rapz op dit moment in Austin Texas op het SXSW festival samen met Camp/Lo, Phantom Puercos gaat in 2009 de americana rootscharts binnenstormen en theFringe is heel eigenwijs theFringe. Maar dat doen ze oa op Paaspop.
Verder staat Antwerp Gipsy Ska Orchestra er ook nog, gaat ook een leuk dagje worden. Denk dat dit wel leuker wordt dan de line-up in Arnhem.quote:De eerste twee namen zijn dit weekend officieel bevestigd:
Nijmeegs trots in 2009 De Staat gaat in de middag het Hunnerpark omploegen met frisse rock, pop en stoner.
Het zweedse Dolhouse kon nog een plekje vinden in hun europese giglist om iedereen uit Nijmegen en omgeving te trakteren op een potje rock 'n soul van het zuiverste soort.
Dollhouse is de 2009 variant van MC5. En denkt u dan wie?, luistert en huivert.
Het was meer een spontane reactie bij het horen van de naam The Horrors. Die worden toch altijd bekogelt en afgerost? Weet nog wel dat ik hun eerste EP/album vreselijk vondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De nieuwe van The Horrors niet gehoord? Er zijn veel mensen die die wél tof vindenGewoon een tip hoor, ik heb het altijd wel tof gevonden.
ik ga misschien naar doornroosje voor 3voor12/A-N als ik Sabrina Starke niet hoef te doen voor Luxor. Krijg ik vandaag te horen hopelijk. Hopelijk spelen ze wat meer ouder materiaal, ben zelf ook niet zo heel erg fan van het nieuwe album.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:06 schreef Aisumasen het volgende:
The View doet 2 in-store optredens in Nederland. Al valt het (in Nederland niet eens uitgebrachte...) nieuwe album zwaar tegen, het blijft een hele leuke band op basis van dat meesterlijke debuutalbum. 2 april spelen ze in in de Plato te Utrecht, en 5 april in Velvet in Delft. En tussendoor natuurlijk in Tivoli, Doornrooje en de Melkweg. Gaat er iemand heen?
Wel jammer, speelt er een keer een toffe act in de pauze om de hoek bij m'n school, ben ik zelf niet in het land. Maar ik denk niet dat ik er al te lang rouwig om ga zijn.
Vind je? Ik vind het naar Mando Diao maatstaven juist erg matig... En die maatstaf is al niet echt hoogstaand.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef ralfseltje het volgende:
Potverdorie wat blijft dit toch een lekker nummer.
Waarom worden er niet meer zo gemaakt, dansbaar as hell en het rockt als een tiet.
Dat vind ik dus ook... Doet me helemaal niks die band.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb de fuzz van Mando Diao nooit zo begrepen eigenlijk, ik vind het maar 1000-in-een-dozijn.
Mja ik vind het een heerlijk niemendalletje. Heb Mando Diao verder ook nooit boeiend gevonden, laat staan me er in verdiept, dus misschien komt het daardoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het naar Mando Diao maatstaven juist erg matig... En die maatstaf is al niet echt hoogstaand.
quote:Ik ben op zoek naar het nummer dat op de achtergrond wordt gebruikt bij een TMF Reclame. In de reclame 'vallen' de VJ's uit, en worden ze in een kastje gezet om weer op te laden, waarna er een spreuk als 'Laad je op met TMF'' in beeld komt.
Deze reclame dus: http://www.act4you.nl/Beeldbestanden/Laad%20je%20op_DEF_klein.wmv
Klinkt als de Killers toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
Eens kijken hoe het met de muziekkennis van jullie is
Heb dezelfde vraag al gesteld in de 'Help, ik zoek'-topic, maar volgens mij zitten daar niet zulke muzikale fijnproevers als hier
[..]
Shazam herkent em iig niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
Heb dezelfde vraag al gesteld in de 'Help, ik zoek'-topic, maar volgens mij zitten daar niet zulke muzikale fijnproevers als hier
[..]
Bat for Lashes kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:20 schreef Lieke_K het volgende:
Bovendien had ik afgelopen zaterdag sterk de indruk dat het een ingekorte versie was! Als ze het nou wat eerder op de avond uitzonden, was er in ieder geval nog één voordeel geweest om het op de NPS in plaats van de BBC te kijken. Afgezien van het genot van ondertitels natuurlijk.![]()
Phantom draait de nieuwe single van Maxïmo Park, maar draaiden 'm zelfs net voor het einde weg. Blijft een saai nummer.![]()
Nieuwe Bell X1 en Bat for Lashes daarentegen zijn wel goed!
Het klinkt Nederlands, maar ik weet niet waarom.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ik krijg het linkje niet geopendquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, dacht ik het niet! Weurdeleus dus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Bat for Lashes kan ik ook wel waarderen.
Hoe het precies zit met de Joolsuitzending van de NPS kan je hier lezen: Later with Jools Holland (wel of niet ingekort? etc)
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, dacht ik het niet! Weurdeleus dus.
Oeh, kennen jullie Help, I'm Alive van Metric? Verslavend nummer! Of loop ik weer eens grandioos achter..?
Niet bij geweest, maar Trail of Dead is live altijd wel de moeite.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef menjo het volgende:
Hier nog mensen vorige week in Vera naar Trail of Dead en/of HEALTH geweest? Toch wel 2 erg goede concerten...
Die waren anderhalve maand terug erg fijn in Nijmegen. Zeker doen!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Mistaken het volgende:
Titus Andronicus op 1 juni in Ekko. 9,00 euro.![]()
Aanwezig, denk ik.
Die wel eens live gezien? Wat een teringherrie, maar nog nooit zo gelachen tijdens een optreden, wat een mallotenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
De nieuwe Dananananaykroyd is een puik stukje herrie
Dat is live zo goed. Op plaat ook natuurlijk, zeker heengaan!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Mistaken het volgende:
Titus Andronicus op 1 juni in Ekko. 9,00 euro.![]()
Aanwezig, denk ik.
Nope... Ik weet alleen dat ze in het najaar een album willen uitbrengen. Oh, en je kunt een nummer van hun set van afgelopen zondag hier downloaden: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41818905 (zelf nog geen tijd gehad om te luisteren)quote:Op donderdag 16 april 2009 09:39 schreef Lieke_K het volgende:
Was je nog naar With Ice geweest zondag, Grobbel? Vraag me inmiddels af hoe het geweest is en de rockster van het huis nog niet gesproken.
Ja, weet jij wat dat gaat worden? Het enige wat ik er over kan vinden is dat het in de Varkensstraat komt, maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat ze daar iets aan het verbouwen ofzo zijn, terwijl ik er toch meerdere keren per week doorheen loopquote:Op donderdag 16 april 2009 10:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze staan met koninginnenacht ook in de nieuwe Arnhemse zaal Orewoet, maar denk dat ik die ook maar aan me voorbij zal laten gaan.
Ik weet dat het een (soort van) vervanger moet worden voor Kultuurhuis Bosch, met een podium voor ongeveer 150 man (net iets kleiner dan Merleyn). Ik weet ook wie de programmeur is (Tse Kao), maar een fatsoenlijke website e.d. ontbreekt helaas nog. Grote focus op Ernemse bands, maar dat kan ook met het budget te maken hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, weet jij wat dat gaat worden? Het enige wat ik er over kan vinden is dat het in de Varkensstraat komt, maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat ze daar iets aan het verbouwen ofzo zijn, terwijl ik er toch meerdere keren per week doorheen loop
Weer eens promotie op z'n Ernems...
Trail of Dead vond ik niet meer dan wel oke. HEALTH heb ik helaas gemist, baal er nog steeds van. Gelukkig schijnen ze ook op lowlands te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef menjo het volgende:
Hier nog mensen vorige week in Vera naar Trail of Dead en/of HEALTH geweest? Toch wel 2 erg goede concerten...
En in Merleyn (Nijmegen) dus, op 6 mei.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Trail of Dead vond ik niet meer dan wel oke. HEALTH heb ik helaas gemist, baal er nog steeds van. Gelukkig schijnen ze ook op lowlands te komen.
Wat een naam, Orewoet... Komt dat uit een Middelnederlandsch geschrift ofzo? Damn.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nope... Ik weet alleen dat ze in het najaar een album willen uitbrengen. Oh, en je kunt een nummer van hun set van afgelopen zondag hier downloaden: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41818905 (zelf nog geen tijd gehad om te luisteren)
Ze staan met koninginnenacht ook in de nieuwe Arnhemse zaal Orewoet, maar denk dat ik die ook maar aan me voorbij zal laten gaan.
Health gezien op Motel Mozaique vorige week in Rotterdam in de 'tent' in het Museumpark. Vond het vooral heel veel herrie en ook nog eens veel van hetzelfde. Op de CD klonk het zelfs nog een stukje beter, maar ik vond het geen aanrader. Weet niet hoe ze 's avonds speelden.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef menjo het volgende:
De avond schijnt ook niet heel veel beter geweest te zijn..quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Health gezien op Motel Mozaique vorige week in Rotterdam in de 'tent' in het Museumpark. Vond het vooral heel veel herrie en ook nog eens veel van hetzelfde. Op de CD klonk het zelfs nog een stukje beter, maar ik vond het geen aanrader. Weet niet hoe ze 's avonds speelden.
We verwachten nog een verslag in New York City Part XLVquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef lienelien het volgende:
daar ben ik weekje geweestVanaf 19 maart
Vind je dat? Staan wel leuke nummer opquote:Op zondag 19 april 2009 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een tegenvaller, de nieuwe Maxïmo Park
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |