Waarom zou je 20 euro meer willen betalen voor een ster minder?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:06 schreef Moody het volgende:
Voor 20 euro meer slaap je in een 4* hotel:
http://www.nachtjeweg.nl/hotels/nl/hotel-amsterdam/the-convent-hotel-amsterdam.html?allot=74984803&period=2
Er zit 1 nacht tussen, lekker bijslapen. Ik neem gewoon altijd de eerste trein terug als het nodig is.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
het zijn 2 nachten he48 uur wakker blijven is weinig mensen gegeven
The Horrorsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:41 schreef frame-saw het volgende:
Finn Andrews (The Veils) was gister echt zo tof bij 3voor12/radio. 2 april trouwens The Horrors daar, weet niet of er nog gastenlijstplekken zijn.
De nieuwe van The Horrors niet gehoord? Er zijn veel mensen die die wél tof vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
The Horrors...
Wel jammer dat UPC gestopt is met het doorgeven van 3VOOR12 TV. Niet zo zeer voor de zoveelste herhaling van Opgezwolle op Lowlands of de ophemeling van alledaagse Nederlandse artiesten, maar meer omdat bv. de live-uitzendingen van Club Lek vaak interessant waren.
Had het optreden van Finn Andrews bijvoorbeeld graag willen opnemen. Erg veel zin in het optreden van The Veils in Doornroosje, de vierde keer alweer. Alleen erg jammer dat Basia Bulat geannuleerd is als voorprogramma. Het publiek van Doornroosje had nog wat goed te maken na te vorige keer...
quote:Het Oranjepop hoofdprogramma is bijna compleet. Vandaag zijn Phantom Puercos, theFringe, Skiggy Rapz en Destine toegevoegd. En ook al ken je ze niet het zijn niet de minsten voor de toekomst.
Destine wordt de Nederlandse Fall Out Boy, Skiggy Rapz op dit moment in Austin Texas op het SXSW festival samen met Camp/Lo, Phantom Puercos gaat in 2009 de americana rootscharts binnenstormen en theFringe is heel eigenwijs theFringe. Maar dat doen ze oa op Paaspop.
Verder staat Antwerp Gipsy Ska Orchestra er ook nog, gaat ook een leuk dagje worden. Denk dat dit wel leuker wordt dan de line-up in Arnhem.quote:De eerste twee namen zijn dit weekend officieel bevestigd:
Nijmeegs trots in 2009 De Staat gaat in de middag het Hunnerpark omploegen met frisse rock, pop en stoner.
Het zweedse Dolhouse kon nog een plekje vinden in hun europese giglist om iedereen uit Nijmegen en omgeving te trakteren op een potje rock 'n soul van het zuiverste soort.
Dollhouse is de 2009 variant van MC5. En denkt u dan wie?, luistert en huivert.
Het was meer een spontane reactie bij het horen van de naam The Horrors. Die worden toch altijd bekogelt en afgerost? Weet nog wel dat ik hun eerste EP/album vreselijk vondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
De nieuwe van The Horrors niet gehoord? Er zijn veel mensen die die wél tof vindenGewoon een tip hoor, ik heb het altijd wel tof gevonden.
ik ga misschien naar doornroosje voor 3voor12/A-N als ik Sabrina Starke niet hoef te doen voor Luxor. Krijg ik vandaag te horen hopelijk. Hopelijk spelen ze wat meer ouder materiaal, ben zelf ook niet zo heel erg fan van het nieuwe album.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:06 schreef Aisumasen het volgende:
The View doet 2 in-store optredens in Nederland. Al valt het (in Nederland niet eens uitgebrachte...) nieuwe album zwaar tegen, het blijft een hele leuke band op basis van dat meesterlijke debuutalbum. 2 april spelen ze in in de Plato te Utrecht, en 5 april in Velvet in Delft. En tussendoor natuurlijk in Tivoli, Doornrooje en de Melkweg. Gaat er iemand heen?
Wel jammer, speelt er een keer een toffe act in de pauze om de hoek bij m'n school, ben ik zelf niet in het land. Maar ik denk niet dat ik er al te lang rouwig om ga zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |