Niet bij geweest, maar Trail of Dead is live altijd wel de moeite.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef menjo het volgende:
Hier nog mensen vorige week in Vera naar Trail of Dead en/of HEALTH geweest? Toch wel 2 erg goede concerten...
Die waren anderhalve maand terug erg fijn in Nijmegen. Zeker doen!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Mistaken het volgende:
Titus Andronicus op 1 juni in Ekko. 9,00 euro.![]()
Aanwezig, denk ik.
Die wel eens live gezien? Wat een teringherrie, maar nog nooit zo gelachen tijdens een optreden, wat een mallotenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
De nieuwe Dananananaykroyd is een puik stukje herrie
Dat is live zo goed. Op plaat ook natuurlijk, zeker heengaan!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Mistaken het volgende:
Titus Andronicus op 1 juni in Ekko. 9,00 euro.![]()
Aanwezig, denk ik.
Nope... Ik weet alleen dat ze in het najaar een album willen uitbrengen. Oh, en je kunt een nummer van hun set van afgelopen zondag hier downloaden: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41818905 (zelf nog geen tijd gehad om te luisteren)quote:Op donderdag 16 april 2009 09:39 schreef Lieke_K het volgende:
Was je nog naar With Ice geweest zondag, Grobbel? Vraag me inmiddels af hoe het geweest is en de rockster van het huis nog niet gesproken.
Ja, weet jij wat dat gaat worden? Het enige wat ik er over kan vinden is dat het in de Varkensstraat komt, maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat ze daar iets aan het verbouwen ofzo zijn, terwijl ik er toch meerdere keren per week doorheen loopquote:Op donderdag 16 april 2009 10:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze staan met koninginnenacht ook in de nieuwe Arnhemse zaal Orewoet, maar denk dat ik die ook maar aan me voorbij zal laten gaan.
Ik weet dat het een (soort van) vervanger moet worden voor Kultuurhuis Bosch, met een podium voor ongeveer 150 man (net iets kleiner dan Merleyn). Ik weet ook wie de programmeur is (Tse Kao), maar een fatsoenlijke website e.d. ontbreekt helaas nog. Grote focus op Ernemse bands, maar dat kan ook met het budget te maken hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, weet jij wat dat gaat worden? Het enige wat ik er over kan vinden is dat het in de Varkensstraat komt, maar het is me eigenlijk nooit opgevallen dat ze daar iets aan het verbouwen ofzo zijn, terwijl ik er toch meerdere keren per week doorheen loop
Weer eens promotie op z'n Ernems...
Trail of Dead vond ik niet meer dan wel oke. HEALTH heb ik helaas gemist, baal er nog steeds van. Gelukkig schijnen ze ook op lowlands te komen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef menjo het volgende:
Hier nog mensen vorige week in Vera naar Trail of Dead en/of HEALTH geweest? Toch wel 2 erg goede concerten...
En in Merleyn (Nijmegen) dus, op 6 mei.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:16 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Trail of Dead vond ik niet meer dan wel oke. HEALTH heb ik helaas gemist, baal er nog steeds van. Gelukkig schijnen ze ook op lowlands te komen.
Wat een naam, Orewoet... Komt dat uit een Middelnederlandsch geschrift ofzo? Damn.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nope... Ik weet alleen dat ze in het najaar een album willen uitbrengen. Oh, en je kunt een nummer van hun set van afgelopen zondag hier downloaden: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41818905 (zelf nog geen tijd gehad om te luisteren)
Ze staan met koninginnenacht ook in de nieuwe Arnhemse zaal Orewoet, maar denk dat ik die ook maar aan me voorbij zal laten gaan.
Health gezien op Motel Mozaique vorige week in Rotterdam in de 'tent' in het Museumpark. Vond het vooral heel veel herrie en ook nog eens veel van hetzelfde. Op de CD klonk het zelfs nog een stukje beter, maar ik vond het geen aanrader. Weet niet hoe ze 's avonds speelden.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:17 schreef menjo het volgende:
De avond schijnt ook niet heel veel beter geweest te zijn..quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Health gezien op Motel Mozaique vorige week in Rotterdam in de 'tent' in het Museumpark. Vond het vooral heel veel herrie en ook nog eens veel van hetzelfde. Op de CD klonk het zelfs nog een stukje beter, maar ik vond het geen aanrader. Weet niet hoe ze 's avonds speelden.
We verwachten nog een verslag in New York City Part XLVquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef lienelien het volgende:
daar ben ik weekje geweestVanaf 19 maart
Vind je dat? Staan wel leuke nummer opquote:Op zondag 19 april 2009 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een tegenvaller, de nieuwe Maxïmo Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |