Vind je? Ik vind het naar Mando Diao maatstaven juist erg matig... En die maatstaf is al niet echt hoogstaand.quote:Op zondag 5 april 2009 20:03 schreef ralfseltje het volgende:
Potverdorie wat blijft dit toch een lekker nummer.
Waarom worden er niet meer zo gemaakt, dansbaar as hell en het rockt als een tiet.
Dat vind ik dus ook... Doet me helemaal niks die band.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb de fuzz van Mando Diao nooit zo begrepen eigenlijk, ik vind het maar 1000-in-een-dozijn.
Mja ik vind het een heerlijk niemendalletje. Heb Mando Diao verder ook nooit boeiend gevonden, laat staan me er in verdiept, dus misschien komt het daardoorquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het naar Mando Diao maatstaven juist erg matig... En die maatstaf is al niet echt hoogstaand.
quote:Ik ben op zoek naar het nummer dat op de achtergrond wordt gebruikt bij een TMF Reclame. In de reclame 'vallen' de VJ's uit, en worden ze in een kastje gezet om weer op te laden, waarna er een spreuk als 'Laad je op met TMF'' in beeld komt.
Deze reclame dus: http://www.act4you.nl/Beeldbestanden/Laad%20je%20op_DEF_klein.wmv
Klinkt als de Killers toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
Eens kijken hoe het met de muziekkennis van jullie is
Heb dezelfde vraag al gesteld in de 'Help, ik zoek'-topic, maar volgens mij zitten daar niet zulke muzikale fijnproevers als hier
[..]
Shazam herkent em iig niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
Heb dezelfde vraag al gesteld in de 'Help, ik zoek'-topic, maar volgens mij zitten daar niet zulke muzikale fijnproevers als hier
[..]
Bat for Lashes kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:20 schreef Lieke_K het volgende:
Bovendien had ik afgelopen zaterdag sterk de indruk dat het een ingekorte versie was! Als ze het nou wat eerder op de avond uitzonden, was er in ieder geval nog één voordeel geweest om het op de NPS in plaats van de BBC te kijken. Afgezien van het genot van ondertitels natuurlijk.![]()
Phantom draait de nieuwe single van Maxïmo Park, maar draaiden 'm zelfs net voor het einde weg. Blijft een saai nummer.![]()
Nieuwe Bell X1 en Bat for Lashes daarentegen zijn wel goed!
Het klinkt Nederlands, maar ik weet niet waarom.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ik krijg het linkje niet geopendquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, dacht ik het niet! Weurdeleus dus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Bat for Lashes kan ik ook wel waarderen.
Hoe het precies zit met de Joolsuitzending van de NPS kan je hier lezen: Later with Jools Holland (wel of niet ingekort? etc)
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ah, kijk aan, dacht ik het niet! Weurdeleus dus.
Oeh, kennen jullie Help, I'm Alive van Metric? Verslavend nummer! Of loop ik weer eens grandioos achter..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |