quote:De NPS gaat wat doen aan het triest gestelde aantal muziekprogramma's op de Nederlandse televisie. Naast programma's als Top of Flop, Top 2000 à Gogo en Doe Maar Normaal komt de omroep met het Britse muziekprogramma Later with Jools Holland, wat al 34 seizoenen volhoudt (namelijk vanaf 1992) op de Britse zender BBC.
Vannacht zullen liefhebbers kunnen gaan genieten van de eerste aflevering. Het programma zelf wordt gepresenteerd door Jools Holland en 3FM-dj Michiel Veenstra doet de aankondiging. De eerste aflevering, die vanavond van 0.00u tot 0.30 uur op Nederland 3 te zien is, begint spectaculair met grootheden als Metallica en Carla Bruni.
Vreemd is wel dat Later with Jools Holland wordt uitgezonden op een nachtelijk tijdstip, net als in Engeland.
Ja tof dat ze er isquote:
Nope ik was in Bitterzoet, dat was een paar maanden daarvoorquote:Op zondag 12 april 2009 00:25 schreef Toad het volgende:
Ik was denk ik ook bij dat concert. Kleine zaal, melkweg?
Echt een goed nummer is dit.
In Engeland werken ze met een andere boekhouding, dus dat zou misleidend wezen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:33 schreef tong80 het volgende:
Alles eruit geknipt door de suckers.
Alsof ze in Engeland Jiskefet uitzenden en Debiteuren crediteuren hebben verwijderd
Je zou toch denken dat de trouwe Jools-volgers dat wel in de gaten zouden hebben gehad...quote:Op zondag 12 april 2009 01:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zenden de zgn. Later Live uit, wat dan weer min of meer de doordeweekse teaser was voor de "echte" uitzending die op vrijdag werd uitgezonden.
A: Mensen met Digitenne (en dat zijn er nog best een hoop! Allemaal randdebielen als je het mij vraagt, maar toch) kunnen de BBC niet ontvangen.quote:Op zondag 12 april 2009 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 't opgenomen om het later te bekijken, maar als ik de reacties zo lees, houd ik m'n hart vast....
Sws snap ik niet waarom een publieke zender een programma moet kopen van zender die toch al bij iedereen standaard in het pakket zit. En blijkbaar verknippen ze 't zo om dan te kunnen roepen dat het hun eigen programma is ofzo![]()
Eensquote:Op zondag 19 april 2009 00:46 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ook al is het stukken slechter dan op de BBC, keek er toch toevallig naarDie Imelda May, normaal zou het mijn muziek niet zijn, maar het swingde wel lekker zeg!
http://www.nps.nl/page/programma/4215/later-with-jools-hollandquote:Later…with Jools Holland vervalt per direct.
De reeks uitzendingen 'Later...with Jools Holland' die NPS startte op zaterdag 11 april en waarvan inmiddels twee afleveringen zijn uitgezonden, vervalt m.i.v. zaterdag 25 april. De NPO (publieke omroep), die verantwoordelijk is voor de zenderprogrammering, heeft besloten om op dat tijdstip het VPRO-programma 'De non' te plaatsen.
Naar alle waarschijnlijkheid wordt de rest van de serie 'Later...with Jools Holland' dit najaar uitgezonden.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:59 schreef Toad het volgende:
[..]
http://www.nps.nl/page/programma/4215/later-with-jools-holland
quote:Op zondag 12 april 2009 03:54 schreef tong80 het volgende:
Het hele programma was verneukt.
Ik ga niet meer kijken.
De interviews waren eruit gekniptquote:
Alsof ie moest poepenquote:
Later with Jools Hollandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:42 schreef Duim het volgende:
Ik heb de Nederlandse Jools nog nooit gezien, gister wel naar BBC gekeken. Komt dat Nederlandse zaterdagnacht ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |