Ik quote mezelf even uit het topic in MUZ:
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:06 schreef Sersjee het volgende:[..]
Nee hoor, ze zenden de zgn.
Later Live uit, wat dan weer min of meer de doordeweekse teaser was voor de "echte" uitzending die op vrijdag werd uitgezonden.
Je zou toch denken dat de trouwe Jools-volgers dat wel in de gaten zouden hebben gehad...
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:Ik heb 't opgenomen om het later te bekijken, maar als ik de reacties zo lees, houd ik m'n hart vast....
Sws snap ik niet waarom een publieke zender een programma moet kopen van zender die toch al bij iedereen standaard in het pakket zit. En blijkbaar verknippen ze 't zo om dan te kunnen roepen dat het hun eigen programma is ofzo

A: Mensen met Digitenne (en dat zijn er nog best een hoop! Allemaal randdebielen als je het mij vraagt, maar toch) kunnen de BBC niet ontvangen.
B: Liever dat ze Jools inkopen dan een halfbakken eigen versie gaan doen (voorbeelden: QI, Doe Maar Normaal). De PO doet bij mijn weten niet meer aan een regelmatig uitgezonden programma over popmuziek, dus dan is dit m.i. het best mogelijke alternatief.
C: Nee, ze verknippen het niet. Sterker nog, na het praatje van Michiel kwam er nog een kort praatje van Jools zelf, dus het was nog meer dan op
16 september 2008 bij de Beeb te zien was.