Ik vond SMK echt spectaculair slecht.

Zo slecht dat het eigenlijk wel weer goed werd. Voornamelijk door die compleet bezopen liveshow.
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef frame-saw het volgende:Ik vond het publiek echt verschrikkelijk

Dat waren dan echt wannabe-hipsters, zo van: kijk mij eens stoer zijn

Ik heb zelfs drie zonnebrillen gezien, dat ging me echt te ver. Maar verder was het heel tof en ik stond tegen het podium aan dus ik zag het publiek niet en gelukkig stond er een aardig meisje naast me
Echt zo'n publiek waarbij je graag wat ellebogen uitdeelt mocht het in een pit verzanden, inderdaad (wat dus ook gebeurde). Ik hoop dat ik nog wat ribben op die manier heb kunnen breken, irritant volk.
Maar goed, ik voelde me ook behoorlijk oud gisteren. Volgens mij lag de gemiddelde leeftijd van het publiek zo rond de 20 jaar...
En was jij één van die meisjes die helemaal in het midden vooraan stonden?

quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:34 schreef frame-saw het volgende:Was die DJ vóór SMK nou dezelfde als die van Helter Skelter? Ik dacht dat dat altijd toffe bende was maar hij draaide tmf-meuk
Dat was Erik Grey, die op redelijk veel technofeesten draait hier in de regio.

En met TMF had het inderdaad weinig te maken, al was het bij vlagen wel aardig fout. Onder andere (oude) Moby gehoord, Felix da Housecat, Lil Louis.

Maar niet echt een set voor 9 uur 's avonds, nee.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grobbel op 21-03-2009 13:03:33 ]