Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
cappuccino zometeenquote:
mag ook wel voor een paar duizend ballenquote:
topic en koffieapparaatquote:
alles nieuw vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
topic en koffieapparaat![]()
jouw dag kan niet meer stuk
Senseoquote:
Kom maar hierheenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
De koffievorziening is hier vandaag Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Ik wil het niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar hierheen
kunnen we meteen het apparaat inwijden
allemaal nieuwe standjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Oeh we kunnen er ook latte macciato mee maken, en natuurlijk espresso en koffie
en die latte ziet er goed uitquote:
dan is het een duur apparaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Oeh we kunnen er ook latte macciato mee maken, en natuurlijk espresso en koffie
de auto staat al warm te draaienquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar hierheen
kunnen we meteen het apparaat inwijden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het een duur apparaat
het apparaat ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de auto staat al warm te draaien
Mogguhquote:
meteen opschrijven zodat je dat morgen niet vergeetquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die latte ziet er goed uit
zometeen proeven
ik had koekjes moeten meebrengen
als ik het hier opschrijf, heb ik er thuis niets aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meteen opschrijven zodat je dat morgen niet vergeet
flesquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
koffie, thee, cappuccino, latte macciato, espresso?
geloof ik meteenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yeps
rond de 4000 is het geworden (en dan dus vele malen compacter als wat jij hebt staan).
vond het eigenlijk nog meevallen voor wat ie kan
zuigt melk vers aan uit het pak
die boekjes heb ik niet bij mequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]bij ons op kantoor is altijd eoa gek die rondroept van "KOFfie thee limonade viezeboekJES!!"
scherpquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik het hier opschrijf, heb ik er thuis niets aan
dan kom ik morgen hier, lees het en denk dan: oh ja
Mijn telefoon kan heul niets. Zelfs bellen is soms lastigquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scherp![]()
maar je kan het in je telefoon zetten
wat voor een telefoon heb je dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan heul niets. Zelfs bellen is soms lastig
truequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scherp![]()
maar je kan het in je telefoon zetten
scheelt dan hoef je het ook niet schoon te makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Zo, collega krijgt uitleg van bijna een uur..
ik van 5min...
ik weet nu hoe het hele apparaat werkt
alleen niet hoe je het schoon maakt
cappuccino is lekker iig
Ooit wel. Ik krijg nu pas geld om een nieuwe te halen van de baas. Maar ik weet nog niet wat. iPhone (3GS of 4G als die binnenkort komt). Voor de rest heb ik er d eballen verstand van. Andorid met allerlei verschillende shells en weet ik het wat. Het zegt me niets. En uitproberen? Ik ken niemand met fatsoenlijke mobieltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een telefoon heb je dan?
weet nog dat je een nieuwe ging halen.
ik heb nou pas voor het eerst een telefoon waar je foto's enzo mee kan maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit wel. Ik krijg nu pas geld om een nieuwe te halen van de baas. Maar ik weet nog niet wat. iPhone (3GS of 4G als die binnenkort komt). Voor de rest heb ik er d eballen verstand van. Andorid met allerlei verschillende shells en weet ik het wat. Het zegt me niets. En uitproberen? Ik ken niemand met fatsoenlijke mobieltjes
nja die uitleg krijg ik wrs tegen half 5quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scheelt dan hoef je het ook niet schoon te maken
Ik heb een nokia flintstone. SMS is niet te doen met die kutknoppen en bij het bellen valt het hele signaal wel eens weg. Vreemd genoeg zit er wel bluetooth op, m,aar mijn auto herkent het kreng zo af en toe, heel instabiel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nou pas voor het eerst een telefoon waar je foto's enzo mee kan maken.
plus er zit nog een hoop shit op die ik toch nooit gebruik![]()
maar ik kan er iig mee bellen en smsen
overurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die uitleg krijg ik wrs tegen half 5
daarom heb ik nou de dezequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een nokia flintstone. SMS is niet te doen met die kutknoppen en bij het bellen valt het hele signaal wel eens weg. Vreemd genoeg zit er wel bluetooth op, m,aar mijn auto herkent het kreng zo af en toe, heel instabiel.
JUNK!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een paracetemol in mijn mik geschoven. Het helpt wel, ik kijk alleen nog scheel maar de hoofdpijn zakt.
Ik mag wel oppassen dat ik er niet verslaafd aan raak. Het is toch al mjin tweede molletje in 3 jaar.
latersquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar naar een klant toe
laterssss
whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt nooit hoofdpijn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt nooit hoofdpijn
[ afbeelding ]
Indahquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
water, water en nog eens water. Ben door zware regen en onweer naar huis gereden op de motor. Op veel plekken stond tot 20 cm water op de wegen en het zicht was ook niet echt ver.. Gelukkig had ik een mooi stuk plastic bij me, waardoor ik vrijwel droog bleef, alleen mijn schoenen moeten morgen even een dagje drogen. Als de zon schijnt.
Bengelquote:
het is een beschermde naamquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
En waarom heet Australische geraspte kaas Parmesan? Ik dacht dat dat niet meer mocht? Of was dat alleen voor binnen de EU, om het voor EU burgers op vakantie en in den vreemde moeilijker te maken?
ik meende iets opgevangen te hebben dat Parmesaanse kaas uit Parma (of in iedergeval italie) moest komen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Indah.Goldi.
Waarom mocht dat dan niet meer?
de smaak van die kaas kunnen ze er alleen daar maar aan krijgen of zo ietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Indah.Goldi.
Waarom mocht dat dan niet meer?
Typisch weer zo'n faal-actie van de EU. Net als die mobieltjes-stekkers die allemaal hetzelfde moeten zijn binnen de EU. Kom je als onwetende EU-burger in een ver en vreemd land, kun je in een onmogelijk te spreken taal op zoek naar een juist verloopstekkertje, omdat die regeltjes alleen binnen de EU gelden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is een beschermde naam
lijkt mij dat het dan ook wereldwijd zou moeten zijn
en deze kaas smaakt naar iets wat niet eens een beetje lijkt op Parmesaan. Ben niet echt heel kieskeurig, maar dit is toch wel het toppunt Australische tyfus-zooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de smaak van die kaas kunnen ze er alleen daar maar aan krijgen of zo iets
dat ze eerst maar eens regelen dat alle stopcontacten hetzelfde zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n faal-actie van de EU. Net als die mobieltjes-stekkers die allemaal hetzelfde moeten zijn binnen de EU. Kom je als onwetende EU-burger in een ver en vreemd land, kun je in een onmogelijk te spreken taal op zoek naar een juist verloopstekkertje, omdat die regeltjes alleen binnen de EU gelden.Wat een gekut zeg.
het ligt aan welke rum je hebt maar anders is dat voor Europa ook niets teveelquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar... daarentegen heb ik nu wel een fles rum en JW Red op de plank staan. en voor 30 euro is dat niet echt duur voor hier.
Nee, daar gaat de EU niet over, alleen over de stekkertjes van de mobieltjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ze eerst maar eens regelen dat alle stopcontacten hetzelfde zijn
'gewone' rum. Heb er geen verstand van, maar staat wel leuk op de plank en zal vast prima smaken gemixed. Zal eens kijken voor je wat het merk is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ligt aan welke rum je hebt maar anders is dat voor Europa ook niets teveel
heb je de rel al gevolgd over de luxe in de gevangenis ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
en er weer een regent veroordeeld voor corruptie. Dat is nummertje zoveel al in de afgelopen jaren. Het gaat nog wel eens goedkomen hier.
blijven zoekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme ik vind een bestelling niet
* gaat weer verder
zegt me niksquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Montago Bay gold rum. Vond die er leuker uitzien dan Montago Bay white rum.
iedereen in dit land wist dit al, maar niemand durft zijn mond open te trekken, want het is justitie. Maar daar lijkt nu dus ook al verandering ingekomen te zijn. Prima, stapje voor stapje.. de directeur van de gevangenis is direct na de 'ontdekking' op straat getieft overigens. Geen gezeik met gouden handdrukkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je de rel al gevolgd over de luxe in de gevangenis ?
[..]
jeps, bruinig kleurtje, andere suiker lijkt me.. Maar het merk zegt me niets, boeit niet, zal het vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt me niks![]()
gold is toch bruinzige rum?
O ze hebben zelf zoiets gemaakt en noemen het zelf parmesan. Niet netjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik meende iets opgevangen te hebben dat Parmesaanse kaas uit Parma (of in iedergeval italie) moest komen?
nope, dan moet die bestelbon maar aangemaakt wordenquote:
Dat dus, kut-Aussies altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ze hebben zelf zoiets gemaakt en noemen het zelf parmesan. Niet netjes.
Sym.
dat is makkelijkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, dan moet die bestelbon maar aangemaakt worden
het lijken wel jappenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat dus, kut-Aussies altijd.
geen idee wat de criteria zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Komt er een nationale inzamelingsactie voor Haiti? Of is dat alleen voor aardbevingen MET tsunami tegenwoordig?
Ja, de hulpverleners die er al waren zijn dood.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee wat de criteria zijn
we sturen iig wel hulpverleners
ook van die spleetogen.. ooh wacht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is makkelijker
[..]
het lijken wel jappen
En daar is mis mee?quote:
zo vroeg alquote:
Niets mis met een lekkere spleetquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook van die spleetogen.. ooh wacht.
Ik slik er al weken 8 tot 10 per dagquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag wel oppassen dat ik er niet verslaafd aan raak. Het is toch al mjin tweede molletje in 3 jaar.
wokquote:
quote:
jij wil elke dag vrijquote:
dat ookquote:
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat anders aardig vervelen.
jah.. dra-ma-tisch is het weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De ellende dat je zelf je koffie moet maken?
Ik heb enkele miljoenen op mijn rekening staan, maar ik verveel me niet omdat ik zoveel geld heb, want die Rupiah is ook niet meer wat hij geweest is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?
kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik slik er al weken 8 tot 10 per dag
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?
dus ik zou het niet erg vinden om iedere dag vrij te hebben, mits hoog banksaldoquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt.Dan mooie reizen maken.
Ik zou daar geen last van hebben, eigenlijk. Ik snap de mensen ook niet die zeggen dat als ze de staatsloterij zouden winnen alsnog zouden blijven werken. Ik ben me een beetje gekquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat anders aardig vervelen.
Vrouwen en geldquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat wel zou willenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus ik zou het niet erg vinden om iedere dag vrij te hebben, mits hoog banksaldo
Zo echt niet idd, dan kapte ik er acuut meequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou daar geen last van hebben, eigenlijk. Ik snap de mensen ook niet die zeggen dat als ze de staatsloterij zouden winnen alsnog zouden blijven werken. Ik ben me een beetje gek
Ik zou wel met iets bezig willen zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou daar geen last van hebben, eigenlijk. Ik snap de mensen ook niet die zeggen dat als ze de staatsloterij zouden winnen alsnog zouden blijven werken. Ik ben me een beetje gek
Dat is heel wat anders dan werkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou wel met iets bezig willen zijn.Al is het reizen.
en wat ga je dan doen? Voor de 6e keer die week een nieuwe auto uitzoeken? Vierde huis inrichten? Nah, geld is leuk, maar ik wil graag gewoon wat te doen hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk dat iedereen dat wel zou willen
ik zou ook stoppen met werkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog dat euroteken er voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
er staat 17,6 miljoen op mijn rekening nu...
ik weet nog genoeg andere dingen te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en wat ga je dan doen? Voor de 6e keer die week een nieuwe auto uitzoeken? Vierde huis inrichten? Nah, geld is leuk, maar ik wil graag gewoon wat te doen hebben.
Ik zeg ook niet dat ik thuis zou zitten, maar dat ik me niet zou vervelen. Genoeg te doen, reizen, duiken, hell, ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, maar ik bedoelde dat elke dag thuiszitten erg gaat vervelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
er staat 17,6 miljoen op mijn rekening nu...
quote:
ooh, ik ook wel hoor, maar dan moet mijn bankrekening wel steeds aangevuld worden, anders is het zo ineens op jeweets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet nog genoeg andere dingen te doen![]()
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.quote:
je gaat dadelijk al naar huisquote:
gefixedquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.
Het solliciteren gaat wat minder (uh, niet eigenlijk). De lul die die crisis uitgeproken heeftveroorzaakt hebben mogen ze ook afmaken.
Heb hier geen enkele last van de crisis. Iedereen betaalt netjes, ook niet later, en verder zie ik ook dit jaar weer groei-potentieel. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor iets anders. En studeren.
Het solliciteren gaat wat minder (uh, niet eigenlijk). De lul die die crisis uitgeproken heeft mogen ze ook afmaken.
dat heb ik dus hier ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb hier geen enkele last van de crisis. Iedereen betaalt netjes, ook niet later, en verder zie ik ook dit jaar weer groei-potentieel. Gelukkig maar.
Die gleuven blijven open?quote:
Ik vroeg je wat? Of de vakantiebeurs wat was.quote:
En wanneer vroeg je datquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat? Of de vakantiebeurs wat was.
Ja, de sukkels.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
Er was geen crisis. Ja, die is er gekomen na dat het uitgesproken was. Iedereen de hand op de knip, budgetten omlaag en dan "zie je wel" gaan roepen.
altijdquote:
dat jij geen tijd hebt om hier te posten kunnen wij niks aan doenquote:
Bij je eerste morguh post.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vroeg je dat
Uh, er stonden veel stands met nog meer folders. Was leuk om een keer te zien, maar heb niet het idee dat er iets bij stond wat online niet te vinden is.
mooi scrabblewoord, 3x woordwaardequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
geen lekkere dikke 300kiloplus Antilliaanse promo-negerinnen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou, dat komt mooi uit... nu de twee groeimarkten nog combineren.
Je kunt de mensen achter de websites ontmoeten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer vroeg je dat
Uh, er stonden veel stands met nog meer folders. Was leuk om een keer te zien, maar heb niet het idee dat er iets bij stond wat online niet te vinden is.
Hier maar 23.. dan heb ik bijna een verwarming nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is hier buiten in het zonnetje 15 graden
de verwarming staat hier binnen ook aan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier maar 23.. dan heb ik bijna een verwarming nodig.
Een soort van meet bedoel je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je kunt de mensen achter de websites ontmoeten.
Vanavond je vriendin maar bij haar kont pakken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Er komt echt geen reet uit mijn handen vandaag...
Pfff ik voel me echt een soepkip.
ze komt morgen pas weerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanavond je vriendin maar bij haar kont pakken.
Hahahaha en ik ga ook niet meer zeggen dat ik slaap ga inhalenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Pheno het volgende:
Dan wordt het vanavond je eigen kont beetpakken.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hahahaha en ik ga ook niet meer zeggen dat ik slaap ga inhalen
dat is wel verstandigquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je gaat weer achter MSN ja?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel inquote:
En vervolgens je oor gekooktquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel in
Gisteren heb ik de batterij van een volle telefoon leeggebeld.
en je telefoon rekening laten oplopenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er wel in
Gisteren heb ik de batterij van een volle telefoon leeggebeld.
eerder tijdensquote:
Gisteren nog een interessant stukje op TV gezien over soepkippenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Symphonic het volgende:
Er komt echt geen reet uit mijn handen vandaag...
Pfff ik voel me echt een soepkip.
Ik heb ook al zitten verzinnen hoe we dat hier kunnen implementeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-via-sms-bazin.html
ik bel ziggo - ziggo. netaal ik een vast bedrag per maand voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je telefoon rekening laten oplopen![]()
marcquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-via-sms-bazin.html
MPGquote:
tot vanavond Symquote:
dat scheeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik bel ziggo - ziggo. netaal ik een vast bedrag per maand voor
En de telefoon op de speaker spaart oren
met melk en suikerquote:
dan eet ik de vlaai wel zelf opquote:
te laatquote:
Dudequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan eet ik de vlaai wel zelf op
en jij krijgt ook niksquote:
hoeft niet meer want de vlaai is nou opquote:
We gaan dit onthouden jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeft niet meer want de vlaai is nou op![]()
nomnom
quote:
veel plezier Symquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Het eten zit erin,op naar de paarden
Lijkt wel zoeen inteeltprodukt uit die bastaardenfabriek van GFquote:
Volgens mij is de productie daar bij GF vrij laag en de verspilling vrij hoogquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt wel zoeen inteeltprodukt uit die bastaardenfabriek van GF
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik de verhalen mag geloven komen daar meer onwettige kloons vandaan dan Danny z'n scanner ooit aan kanquote:
Zo goed lijkt mij Danny zijn kloonscanner niet, dus dat zegt niet zoveel nogquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik de verhalen mag geloven komen daar meer onwettige kloons vandaan dan Danny z'n scanner ooit aan kan
Hoi Nijnsquote:
MPGquote:
als ik in Venlo ben moet ik altijd een beetje lachen om een grafitti pschrift op de maasbrugquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPGals ik in Venlo ben kijk ik altijd of ik jou zie
dat slaat nergens op want ik weet niet eens hoe jij er uit ziet
(ja, 1 vage foto een keertje..)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik in Venlo ben moet ik altijd een beetje lachen om een grafitti pschrift op de maasbrug![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPGals ik in Venlo ben kijk ik altijd of ik jou zie
dat slaat nergens op want ik weet niet eens hoe jij er uit ziet
(ja, 1 vage foto een keertje..)
Hoi Fhaquote:
Flessiepesquote:
Ja, in januari is er natuurlijk geen klap meer te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
MPG![]()
Het is saaaai in de winkelStomme januari.
Nopequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, in januari is er natuurlijk geen klap meer te doen.
Je hebt http://frontpage.fok.nl kunnen lezen? Of alle krantenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
NopeWat betekend dat ik op donderdag dus erg goed op de hoogte ben van het nieuws
Allebei?quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt http://frontpage.fok.nl kunnen lezen? Of alle kranten?
Mwoa, nog onverminderd veel pijn. Het traplopen gaat wel vooruit.quote:
Ik zag vandaag twee mensen lopen met vesten aan waar op stond "BIDDEN WERKT, mogen wij voor u bidden?" als ik ze morgen weer zie dan geef ik je naam wel doorquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, nog onverminderd veel pijn. Het traplopen gaat wel vooruit.
Weet ik niet maar ik stik nu wel bijna in mijn cake van het lachenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
waarom duw ik net een houten lamp bijna mijn oog in?
Bid maar een eind raakquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zag vandaag twee mensen lopen met vesten aan waar op stond "BIDDEN WERKT, mogen wij voor u bidden?" als ik ze morgen weer zie dan geef ik je naam wel door
Ik heb de hele tijd gebeden dat ze me niet aan zouden spreken. Werkte welquote:
Ah dan is het goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:24 schreef Fha het volgende:
Ik heb de hele tijd gebeden dat ze me niet aan zouden spreken. Werkte wel
quote:
zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt welquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij is de productie daar bij GF vrij laag en de verspilling vrij hoog.
kloonsquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als ik de verhalen mag geloven komen daar meer onwettige kloons vandaan dan Danny z'n scanner ooit aan kan
nijnsquote:
Fhaquote:
zou het niet wetenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
waarom duw ik net een houten lamp bijna mijn oog in?
Symquote:
dat mag nietquote:
flesquote:
dat moet ookquote:
Utrecht heeft er wel éénquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:41 schreef Fha het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Deventer geen KFC heeft? Ik heb er behoefte aan
Hengelo en Groningen ookquote:
Oh, maar ik wel.quote:
Jag känner en bott! Hon heter Anna, Anna heter hon!quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jag känner en bott! Hon heter Anna, Anna heter hon!
Och han kan banna, banna dig så hårt.
Hon röjer up i våran kanal,
Jag vill berätta för dig, att jag känner en bott
♫♪♫♫♫♪♪♫♪♪
Ik meld me ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
Ja. NEXT2006, studiereis door Finland, Zweden en Denemarken, he-le-maal grijsgedraaid die plaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kan hem ook woord voor woord meezingen?
?
quote:
Gezelligquote:
Dat heb ik gewoon hier gedaan hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. NEXT2006, studiereis door Finland, Zweden en Denemarken, he-le-maal grijsgedraaid die plaat.
![]()
[..]
Herman van Veen is niet foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
Dat heb ik gewoon hier gedaan hoor
Ik ben in een foute-muziek-mood...
zeg... gaan die wittebroodsweken tegenwoordig zo snel voorbij?quote:
Wel als blijkt dat een van de partners geen smaak heeftquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg... gaan die wittebroodsweken tegenwoordig zo snel voorbij?
geeft niks, die leer ik je welquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel als blijkt dat een van de partners geen smaak heeft![]()
Was je al begonnen dan of nog niet?quote:
Ik heb besloten voor de aanpak zoals je baby's vast voedsel leert eten. Eerst licht verteerbaar en kleine beetjes... dan langzaam opbouwen naar wat zwaarder op de maag liggend voedsel en grotere portiesquote:
Roep maar als je klaar bent voor het echte werk danquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb besloten voor de aanpak zoals je baby's vast voedsel leert eten. Eerst licht verteerbaar en kleine beetjes... dan langzaam opbouwen naar wat zwaarder op de maag liggend voedsel en grotere porties
Ik al lang... maar dat kan jij nog niet aan. Maar dat geeft niet hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Roep maar als je klaar bent voor het echte werk dan
geen last vanquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Dat heb ik gewoon hier gedaan hoor
Ik ben in een foute-muziek-mood...
Slaap lekker Fhaquote:
Ow ja, jij serveert flesjesquote:
quote:[..]jij draait vanavond hier
welterustenquote:
ja, of je wilt of niet. Maar je mag kiezen van me...Fout of rock?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen last van
[..]jij draait vanavond hier
slaap zequote:
vautquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
welterusten
[..]
ja, of je wilt of niet. Maar je mag kiezen van me...Fout of rock?
preciesquote:
geef die boer ook een stoelquote:
quote:
JIj wil ook een stoel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef die boer ook een stoel
quote:
vandaar....quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik kom dan wel uit eindhoven maar dat betekent niet dat ik een boer ben
Je klompen zijn stuk?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik kom dan wel uit eindhoven maar dat betekent niet dat ik een boer ben
hela, hoe is het met jou tegenwoordig?quote:
quote:
vandaar wat ?quote:
dat ookquote:
Natuurlijk vlieg ik met je mee naar de regenboog, lijkt me een prachtige huwelijksreisquote:
dat jij zei wat ik dachtquote:
Wel goed, en met jou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hela, hoe is het met jou tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Natuurlijk vlieg ik met je mee naar de regenboog, lijkt me een prachtige huwelijksreis
slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:01 schreef DR34M3R het volgende:
zal ik nu maar stoppen? Dan ga ik ook slapen, hebben jullie nog even rust
heel goed eigenlijkquote:
lach je me nu uit?quote:
quote:
ik zou niet durvenquote:
trusten dreamquote:
Slaap lekkerquote:
dat kloptquote:
Zou bij jou in de toko niet misstaanquote:
ik draai nog ergerquote:
quote:
Ja, houdoequote:
dat gelukkig nietquote:
slaap zequote:
dan heb je niet even op msn gelachen als je spierpijn hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
OMG ik heb spierpijn van het lachen.
We zaten even maf te doen op MSN...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |