quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt nooit hoofdpijn
[ afbeelding ]
Indahquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
water, water en nog eens water. Ben door zware regen en onweer naar huis gereden op de motor. Op veel plekken stond tot 20 cm water op de wegen en het zicht was ook niet echt ver.. Gelukkig had ik een mooi stuk plastic bij me, waardoor ik vrijwel droog bleef, alleen mijn schoenen moeten morgen even een dagje drogen. Als de zon schijnt.
Bengelquote:
het is een beschermde naamquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
En waarom heet Australische geraspte kaas Parmesan? Ik dacht dat dat niet meer mocht? Of was dat alleen voor binnen de EU, om het voor EU burgers op vakantie en in den vreemde moeilijker te maken?
ik meende iets opgevangen te hebben dat Parmesaanse kaas uit Parma (of in iedergeval italie) moest komen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Indah.Goldi.
Waarom mocht dat dan niet meer?
de smaak van die kaas kunnen ze er alleen daar maar aan krijgen of zo ietsquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
Indah.Goldi.
Waarom mocht dat dan niet meer?
Typisch weer zo'n faal-actie van de EU. Net als die mobieltjes-stekkers die allemaal hetzelfde moeten zijn binnen de EU. Kom je als onwetende EU-burger in een ver en vreemd land, kun je in een onmogelijk te spreken taal op zoek naar een juist verloopstekkertje, omdat die regeltjes alleen binnen de EU gelden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is een beschermde naam
lijkt mij dat het dan ook wereldwijd zou moeten zijn
en deze kaas smaakt naar iets wat niet eens een beetje lijkt op Parmesaan. Ben niet echt heel kieskeurig, maar dit is toch wel het toppunt Australische tyfus-zooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de smaak van die kaas kunnen ze er alleen daar maar aan krijgen of zo iets
dat ze eerst maar eens regelen dat alle stopcontacten hetzelfde zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n faal-actie van de EU. Net als die mobieltjes-stekkers die allemaal hetzelfde moeten zijn binnen de EU. Kom je als onwetende EU-burger in een ver en vreemd land, kun je in een onmogelijk te spreken taal op zoek naar een juist verloopstekkertje, omdat die regeltjes alleen binnen de EU gelden.Wat een gekut zeg.
het ligt aan welke rum je hebt maar anders is dat voor Europa ook niets teveelquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar... daarentegen heb ik nu wel een fles rum en JW Red op de plank staan. en voor 30 euro is dat niet echt duur voor hier.
Nee, daar gaat de EU niet over, alleen over de stekkertjes van de mobieltjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ze eerst maar eens regelen dat alle stopcontacten hetzelfde zijn
'gewone' rum. Heb er geen verstand van, maar staat wel leuk op de plank en zal vast prima smaken gemixed. Zal eens kijken voor je wat het merk is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ligt aan welke rum je hebt maar anders is dat voor Europa ook niets teveel
heb je de rel al gevolgd over de luxe in de gevangenis ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
en er weer een regent veroordeeld voor corruptie. Dat is nummertje zoveel al in de afgelopen jaren. Het gaat nog wel eens goedkomen hier.
blijven zoekenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme ik vind een bestelling niet
* gaat weer verder
zegt me niksquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Montago Bay gold rum. Vond die er leuker uitzien dan Montago Bay white rum.
iedereen in dit land wist dit al, maar niemand durft zijn mond open te trekken, want het is justitie. Maar daar lijkt nu dus ook al verandering ingekomen te zijn. Prima, stapje voor stapje.. de directeur van de gevangenis is direct na de 'ontdekking' op straat getieft overigens. Geen gezeik met gouden handdrukkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je de rel al gevolgd over de luxe in de gevangenis ?
[..]
jeps, bruinig kleurtje, andere suiker lijkt me.. Maar het merk zegt me niets, boeit niet, zal het vanavond eens proberen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zegt me niks![]()
gold is toch bruinzige rum?
O ze hebben zelf zoiets gemaakt en noemen het zelf parmesan. Niet netjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik meende iets opgevangen te hebben dat Parmesaanse kaas uit Parma (of in iedergeval italie) moest komen?
nope, dan moet die bestelbon maar aangemaakt wordenquote:
Dat dus, kut-Aussies altijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O ze hebben zelf zoiets gemaakt en noemen het zelf parmesan. Niet netjes.
Sym.
dat is makkelijkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, dan moet die bestelbon maar aangemaakt worden
het lijken wel jappenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat dus, kut-Aussies altijd.
geen idee wat de criteria zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Komt er een nationale inzamelingsactie voor Haiti? Of is dat alleen voor aardbevingen MET tsunami tegenwoordig?
Ja, de hulpverleners die er al waren zijn dood.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee wat de criteria zijn
we sturen iig wel hulpverleners
ook van die spleetogen.. ooh wacht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is makkelijker
[..]
het lijken wel jappen
En daar is mis mee?quote:
zo vroeg alquote:
Niets mis met een lekkere spleetquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook van die spleetogen.. ooh wacht.
Ik slik er al weken 8 tot 10 per dagquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag wel oppassen dat ik er niet verslaafd aan raak. Het is toch al mjin tweede molletje in 3 jaar.
wokquote:
quote:
jij wil elke dag vrijquote:
dat ookquote:
nah, ligt er maar aan hoe veel op je bankrekening staat. Wedden dat ik me met enkele miljoenen niet verveel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat gaat anders aardig vervelen.
jah.. dra-ma-tisch is het weer.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De ellende dat je zelf je koffie moet maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |