Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
cappuccino zometeenquote:
mag ook wel voor een paar duizend ballenquote:
topic en koffieapparaatquote:
alles nieuw vandaagquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
topic en koffieapparaat![]()
jouw dag kan niet meer stuk
Senseoquote:
Kom maar hierheenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:50 schreef Symphonic het volgende:
De koffievorziening is hier vandaag Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Ik wil het niet weeeeeeeeeeeeeeeeeeeten!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar hierheen
kunnen we meteen het apparaat inwijden
allemaal nieuwe standjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Oeh we kunnen er ook latte macciato mee maken, en natuurlijk espresso en koffie
en die latte ziet er goed uitquote:
dan is het een duur apparaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
Oeh we kunnen er ook latte macciato mee maken, en natuurlijk espresso en koffie
de auto staat al warm te draaienquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar hierheen
kunnen we meteen het apparaat inwijden
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het een duur apparaat
het apparaat ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de auto staat al warm te draaien
Mogguhquote:
meteen opschrijven zodat je dat morgen niet vergeetquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en die latte ziet er goed uit
zometeen proeven
ik had koekjes moeten meebrengen
als ik het hier opschrijf, heb ik er thuis niets aanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meteen opschrijven zodat je dat morgen niet vergeet
flesquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
koffie, thee, cappuccino, latte macciato, espresso?
geloof ik meteenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yeps
rond de 4000 is het geworden (en dan dus vele malen compacter als wat jij hebt staan).
vond het eigenlijk nog meevallen voor wat ie kan
zuigt melk vers aan uit het pak
die boekjes heb ik niet bij mequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]bij ons op kantoor is altijd eoa gek die rondroept van "KOFfie thee limonade viezeboekJES!!"
scherpquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik het hier opschrijf, heb ik er thuis niets aan
dan kom ik morgen hier, lees het en denk dan: oh ja
Mijn telefoon kan heul niets. Zelfs bellen is soms lastigquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scherp![]()
maar je kan het in je telefoon zetten
wat voor een telefoon heb je dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn telefoon kan heul niets. Zelfs bellen is soms lastig
truequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scherp![]()
maar je kan het in je telefoon zetten
scheelt dan hoef je het ook niet schoon te makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
Zo, collega krijgt uitleg van bijna een uur..
ik van 5min...
ik weet nu hoe het hele apparaat werkt
alleen niet hoe je het schoon maakt
cappuccino is lekker iig
Ooit wel. Ik krijg nu pas geld om een nieuwe te halen van de baas. Maar ik weet nog niet wat. iPhone (3GS of 4G als die binnenkort komt). Voor de rest heb ik er d eballen verstand van. Andorid met allerlei verschillende shells en weet ik het wat. Het zegt me niets. En uitproberen? Ik ken niemand met fatsoenlijke mobieltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een telefoon heb je dan?
weet nog dat je een nieuwe ging halen.
ik heb nou pas voor het eerst een telefoon waar je foto's enzo mee kan maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit wel. Ik krijg nu pas geld om een nieuwe te halen van de baas. Maar ik weet nog niet wat. iPhone (3GS of 4G als die binnenkort komt). Voor de rest heb ik er d eballen verstand van. Andorid met allerlei verschillende shells en weet ik het wat. Het zegt me niets. En uitproberen? Ik ken niemand met fatsoenlijke mobieltjes
nja die uitleg krijg ik wrs tegen half 5quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scheelt dan hoef je het ook niet schoon te maken
Ik heb een nokia flintstone. SMS is niet te doen met die kutknoppen en bij het bellen valt het hele signaal wel eens weg. Vreemd genoeg zit er wel bluetooth op, m,aar mijn auto herkent het kreng zo af en toe, heel instabiel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nou pas voor het eerst een telefoon waar je foto's enzo mee kan maken.
plus er zit nog een hoop shit op die ik toch nooit gebruik![]()
maar ik kan er iig mee bellen en smsen
overurenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja die uitleg krijg ik wrs tegen half 5
daarom heb ik nou de dezequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een nokia flintstone. SMS is niet te doen met die kutknoppen en bij het bellen valt het hele signaal wel eens weg. Vreemd genoeg zit er wel bluetooth op, m,aar mijn auto herkent het kreng zo af en toe, heel instabiel.
JUNK!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo even een paracetemol in mijn mik geschoven. Het helpt wel, ik kijk alleen nog scheel maar de hoofdpijn zakt.
Ik mag wel oppassen dat ik er niet verslaafd aan raak. Het is toch al mjin tweede molletje in 3 jaar.
latersquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar naar een klant toe
laterssss
whehehequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt nooit hoofdpijn
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |